K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2012, 22:31   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg sad som medlem af en bestyrelse i en boligforening, mens jeg var på sygedagpenge og det var ikke noget problem.

Men du vil måske blive beskrevet som en person med overskud.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 23:11   #12
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Jeg sad som medlem af en bestyrelse i en boligforening, mens jeg var på sygedagpenge og det var ikke noget problem.

Men du vil måske blive beskrevet som en person med overskud.
Der er altså ikke noget i vejen med at have overskud...

Handicappede kan jo godt have overskud på nogle områder, og mega-minus på andre områder.

Det er muligt at sagsbehandlere i kommuner, ikke har indset det, men hvor skulle en kontoruddannet også vide noget om mennesker fra ?
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 23:39   #13
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Der vil jeg sige at den med at tage til samlestævne, den kan jo også have en god begrundelse hvis man ser på det hele menneske.

Et menneske der sidder på 18 år og ikke tør komme ud af sin lejlighed, der må det jo virkelig være et aktiv at personen melder sig til et Stævne.
Jeg synes det er énøjet at se tingene så overfladisk som du gør det her.
Der skal ikke sidde ret mange med den type overfladisk syn på sagerne, før vi ender i... ja den overfladiske betragtning vi bliver udsat for konstant i det offentlige.
Jeg ser i hvert fald ikke så overfladisk på tingene, som du ser på mine indlæg

Nej, der kan selvfølgelig være situationer, hvor det kan være godt, men så tager man jo selvfølgelig en snak med sin sagsbehandler om det.
Jeg tror heller aldrig jeg har nægtet at ændre en samtaletid, hvis en borger forinden har ringet og spurgt om muligheden for at flytte det, uanset grunden, bare de gør det i så god tid, at man kan nå at planlægge en ny tid indenfor lovgivgningsfristen. Jeg mener man kommer langt, hvis man bare taler med sin sagsbehandler!
(Selvom der åbenbart findes individer, som mener man skal holde lav profil???)
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2012, 00:21   #14
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Hey til trådstarter

Hvis du genoptræner din ryg - så er det helt klart at du må se hvad Øfeldt laver !!!!

Han er en mester i netop genoptræning og har nogle fantastiske resultater. Tjek hans hjemmeside ud og selvom det måske ligger langt fra hvor du bor (det ved jeg jo ikke) så er et besøg på klinikken simpelthen guld værd.

Jeg kan ikke anbefale ham nok og håber inderligt at du vil kigge på hans hjemmeside ?

Og ja jeg ved godt det ikke var træning du efterlyste, men han er altså den bedste inden for sit felt og han har så mange fantastiske resultater med netop genoptræning af ryg, så det er synd hvis du ikke ved at han findes.

Maja
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge, raskmeldt - sygedagpenge igen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-02-2012 01:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension