K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2012, 22:48   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Pas på.....

Kære MortenH
operation i skulder kan være særdeles kompliceret og man kan ikke blive ved hvis ikke det lykkes de første par gang.

Hvor bor du i landet?

Sygedagpengestop.
http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Gen - og Vedligeholdstræning:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=15813

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15141

som jeg vil bede dig om at sætte dig ind i.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 00:01   #12
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Hej Peter jeg bor i Blistrup / Gribskov kommune, jeg skal heller ikke opereres mere i den skulder, bliver det værre næste gang kan armen jo slet ikke bruges mere overhovedet.
Kigger på de links du har skrevet.
Tak
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 11:29   #13
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej MortenH
For at vende tilbagt til dinen sygedagpenge, vil jeg forslå, at du skriver en mail til jobcenterchefen og forklarer om dine problemer med din nuværende SB og alle de misforståelser der er.
Samtidig kunne du bede om en redegørelse for de §§ du har fået af din SB, og i det hele taget forklare din situation.

Som jeg ser det er du berettiget til sygedagpenge et stykke tid endnu.
Det er vigtigt du passer din træning og passer på dig selv lige nu.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 11:54   #14
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Hejsa er lige blevet ringet op af 3f, der er nu 2 sagsbehandlere fra deres side på min sag.
De har sagt de vil gøre alt de kan for at hjælpe mig, og jeg skal til møde med dem på mandag, onsdag skal vi så til møde med sb.. Har forklaret 3f om min sb og hendes misforståelser - de sagde de nok skulle få styr på hende

Vil gøre som du har skrevet hvis vores møde med sb ikke går som forventet.
Hilsen Morten
PS: Du har ret ang skulder, sidder og tænker på at kontakte min egen læge så jeg kan få tilført i min RP at skulderen er blevet meget værre nu ? på nuværende tidsp står der blot i min RP at jeg har skånehensyn mod hårdt tung arb + jeg ikke må bøje mig fremover pga slidgigt og prutrationer i lændehvirvlen.

Vil gerne have ændret "hårdt" til alm. Da bare jeg skal binde mine sko er noget der giver smerter i ryggen.
Tror min læge hellere end gerne vil hjælpe mig, han sagde jeg skulle skifte erhverv for 5 år siden ell ville jeg havne i en rullestol.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 17:47   #15
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Arb.skade

3f fik min sb til at forlænge mine sygedagpenge til der kom en afgørelse fra arb skadestyrelsen.

Har i dag modtaget brev og jeg vil få 63.000 udbetalt, nu er svaret jo så kommet og jeg vil overgå til kontanthjælp.

Kan jeg overhovedet komme på kontanthjælp nu jeg vil få formue på mere end de 10000 ?
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 19:39   #16
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Du skal i hvert tilfælde sørge at få optettet en kreditorbeskyttet konto og så få pengene sat direkte ind på den konto.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 21:11   #17
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
ja vi to kender hinanden...
....og har også oprettet en tråd her på k10 omkring "arbejdsskade,-og i tvivl om fremtid"-den står under forummet sygedagpenge...
der er også en masse gode links der er budt ind med..
dette er ikke for at kommentere på din tråd,-da jeg som kollega kender dig og din situation,-ikke mindst dine smerter ganske udmærket..og selv finder reglerne tæt på uoverskuelige.


føler med dig...
kh- hende den lille
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 22:42   #18
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
tumnus:
En debitorbeskyttet konto - er det = med jeg kan få kontanthjælp ? Og går jeg bare ned i banken og siger jeg vil have sådan en ?

Krellemor Jeg har fulgt med siden dag et du oprettede din tråd ^^ Jeg håber det beste for dig, er bare så glad for jeg ikke skal leve af krummer og lånte penge mere... Alt dette kan jeg takke k10 - 3f og overlægen på herlev hospital.

Ps: fik tilkendt 8% varige men, dette var før operation, skaden er nu på flere måder blevet værre... Så trods det er mange penge ved jeg ikke om 63k kan gøres op i en ødelagt skulder.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 23:08   #19
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
eiii super.....men er det bare mig eller er det en meget lille erstatning? kontanthjælp er jo næsten hverken til at leve eller dø af,,,nok desværre mest det sidste
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2012, 02:44   #20
havheks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2010
Indlæg: 206
Styrke: 14
havheks er ny på vejen
[QUOTE=MortenH;211097]tumnus:
En debitorbeskyttet konto - er det = med jeg kan få kontanthjælp ? Og går jeg bare ned i banken og siger jeg vil have sådan en ?

ja du skal hurtigst mulig i banken og få den konto lavet,også sender du de bankoplysninger til der hvor du skal have pengene udbetalt fra ..
havheks er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er godkendt :-/ 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 27-11-2012 07:56
Godkendt arbejdsskadesag Suncil Dit og Dat 3 26-08-2010 20:12
Godkendt til flexjob :) Sommerfugl23 Alt det andet 24 07-04-2010 14:49
Godkendt.... Angelsbaby Spørgsmål ang fleksjob 10 22-03-2010 21:04
Godkendt til flexjob ! andi1975 Manglen på Fleksjob 17 06-10-2008 20:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension