K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2011, 15:55   #91
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Hej Lunas datter og Vovse :-)

Mange tak for jeres svar!

Vi snakkede om et andet mærke, men min psykiater sagde at der var en del af de andre, hvor man tog på af dem (er skrækslagen for vægtøgning), og det var så en af de bivirkninger jeg ikke havde med Cipramil, derfor holdt vi bare fast i dem.

Jeg ved godt, at man kan prøve sig frem via de forskellige mærker, men jeg har simpelthen ikke råd til at skulle købe den ene pakke piller efter den anden pga min økonomi, jeg synes dem jeg skal ha nu er dyre nok, blev lidt øv da jeg så hva de kostede

Men jeg må jo bide i det sure æble og prøve dem, og så håbe på det bedste...jeg er bare så hamrende nervøs, bryder mig ikke om at tage piller der går ind og "roder" med mit hoved, uden jeg har kontrol over det...og så selvfølgelig pga de bivirkninger der er både fysisk og psykisk

Men tak for jeres svar
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 23:32   #92
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Unhappy Sådan noget møg

Sad her tidligere og kiggede papirerne igennem igen, som jeg havde fået tilsendt fra BAN da jeg i sin tid bad om aktindsigt.

Jeg kan nu se, at ca hveranden side i RP, Tværfaglig udredning og i nogle af de lægelige udtalelser mangler!!! Ja jeg ved det, jeg er en kæmpe klovn, at jeg ikke har opdaget det tidligere, men da jeg fik papirerne kiggede jeg det bare igennem for at se om de forskellige papirer var der, men nærlæste dem ikke

Skal jeg kontakte BAN og gøre dem opmærksomme på problemet? Aner bare ikke hvem jeg skal kontakte, da jeg ikke har hørt noget om hvem der sidder med min sag.
Eller skal jeg gå ud fra, at det er BAN der har lavet en fejl da de kopierede akterne til mig....eller at de jo selv kan se at der mangler papirer (for tingene/sætninger hænger ikke helt sammen), og de så selv har haft indhentet de manglende sider, hvis det er en fejl fra kommunens side.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 23:42   #93
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Du skal ringe til BAN i morgen! Du kan finde tlf. på din region her

Du behøver ikke vide, hvem der er på din sag - det kan de fortælle dig i infocentret hvis der er kommet en sb på. Men ellers skulle sb gerne selv opdage, at der ikke er nogen sammenhæng i din rp, hvis hver 2. side mangler (du har checket, at de ikke bare har printet dem tåbeligt? Kan det være fordi der fra kommunen er printet på begge sider af papiret og BAN så kun har kopieret den ene side til dig eller lign?)

Men uanset så ring
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 00:03   #94
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Har lige tjekket papirerne igen for at være sikker, og det er bare SÅ rodet og giver ingen mening når man sidder og læser i papirerne...de har haft kopieret på begge sider af papiret, men der mangler en hel del sider!!

Men så må jeg jo have fat i dem imorgen, er lidt spændt på hva de siger, det er jo efterhånden et par måneder siden jeg fik papirerne. Føler mig sgu så dum, burde jo vide efterhånden, at jeg skulle ha gennemtjekket det hele igennem

Men mange tak for svaret Håber
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 08:08   #95
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Så længe de ikke er nået til din sag endnu tror jeg ikke der er sket nogen skade.

Men tjek for en sikkerheds skyld det hele igennem, så du kan se om der er flere fejl.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 17:36   #96
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Så kom der svar fra BAN

En lille update

Så modtog jeg idag svar fra BAN vedr. min anke over kommunens afgørelse.

BAN har hjemvist sagen og skriver at kommunens afgørelse vedr. manglende indstilling til hverken fleks eller pension er ugyldig!

De har underkendt den seneste speciallægeerklæring fra den arrogante psykiater, og skriver at den var så modstridende i forhold til tidligere udtalelser, at de vil have kommunen skal indhente en ny neutral udtalelse fra anden psykiater.

Dernæst påpeger de, at kommunen ikke har kunne træffe denne afgørelse, da min arbejdsevne ikke er blevet afklaret ordentligt. De pointerer overfor kommunen, at jeg skal arbejdsprøves ordentligt, hvor der SKAL tages hensyn til både de fysiske og psykiske skånebehov jeg har.

Jeg er lettet, men spekulerer jo allerede nu på hvordan forløbet så kommer til at være fremover. Jeg havde forventet, at hvis BAN gav mig medhold, så ville de hjemvise sagen, i det kommunen jo ikke rigtig har fået arbejdsprøvet mig ordentligt, så det kommer ikke bag på mig, at BAN pointerer dette overfor kommunen.

Men jow, jeg er sgu glad for, at kommunen ikke fik ret, så er der da lidt retfærdighed til alligevel :-)

BAN skrev ikke noget om, at jeg skal tilbage på ledighedsydelse...er der nogen der ved hvordan det forholder sig, nu når de hjemviser sagen?
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 00:26   #97
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
BAN skrev ikke noget om, at jeg skal tilbage på ledighedsydelse...er der nogen der ved hvordan det forholder sig, nu når de hjemviser sagen?
Aner det ikke, men det er der sandsynligvis andre der gør.

Tillykke med afgørelsen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 10:32   #98
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Tillykke med afgørelsen.

Hvis leddighedsydelsen er frataget, vil jeg tro at du skal have genoptaget dette, indtil anden afgørelse, feks job eller førtidspension.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2012, 21:26   #99
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Mange tak Vovse og Popiae

Popiae - altså de traf jo afgørelsen og i den forbindelse smed de mig af ledighedsydelse og satte mig på kontanthjælp.

Og BAN skriver bl.a. ordret: sagen er derfor ikke tilstrækkeligt oplyst til (da de vil ha en ny psyk udtalelse samt en ordentlig arb.prøvning), at kommunen kunne vurdere om du har ret til fleksjob.

Og så giver de samtidig lige kommunen en løftet pegefingre i deres skrivelse. Så jeg håber da lidt på, at jeg kommer tilbage på den gamle ydelse, i og med at jeg røg på kontanthjælp pga kommunens afgørelse, som så er ugyldig.

Men ellers må jeg jo lige hive fat i nævnsformanden som har behandlet min sag i BAN og høre ham ad.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 03:05   #100
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej Hygeria
Det kunne også meget vel være, at du skal blive på kontanthjælp indtil du er ordentlig afklaret.

Jeg mener der ligger en principafgørelse på, at udbetalingen stopper indtil man er ordentlig afklaret, men kan ikke lige finde den nu.
Måske der er andre der ved noget.

Men der må vel så kunne udbetales et restbeløb i sidste ende.
Det virker rodet, men er muligvis sådan det kunne hænge sammen.
til dig.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu er min 'Job-blog' opdateret med indlæg nr. 29: 'En slags status' Jan Jakobsen Politik og Samfund 2 30-03-2013 18:32
Opdateret forside på Ankestyrelsens hjemmeside Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 11-11-2011 14:40
Opdateret udgave af "At skrive en afgørelse" Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 14-09-2011 11:10
Svendborg: på 5. år endnu ingen afklaring, trods Nævns afgørelse buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 19:31
Kan jeg få opdateret min ressouce profil?? Litha Alt det andet 10 06-02-2009 00:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension