K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2011, 11:00   #11
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej igen kio
Det ser rigtig godt ud.
Du har jo sat dig ind i en del ting. Det er fint at du tager til din A-kasse, og får en snak med med. Måske de kan hjælpe dig med at skrive en anke, eller i hvert fald, hvad du skal lægge vægt på i anken.

Jobcenter må ikke overlade, at lave en arbejdsevnevurdering/ressourceprofil til anden aktør. (som sådan) I dit tilfælde her, er din læge en anden aktør. Dvs. en form for samarbejdspartner.
Personligt tror jeg ikke de har ringet til din læge, det kan bare virke sådan, når de udtrykker sig på den måde, som de gør.
Men din læge har lavet denne statusattest, og det er på den måde, de jo har samarbejde med lægen på. Og husk lige, det har du også. Således har i nu en fælles samarbejdspartner. Fint nok.

Mit råd: Kom i gang med den anke. Du har ikke noget at midste. Husk lige de deadlines der er sat. Hold kontakt med os på K10, vi vil gerne hjælpe.

Læs om arbejdsevnemedtoden og vejledningen til sygedagpengeloven.
Go´ arbejdslyst.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 11:12   #12
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Vil lige rette en generel misforståelse:

2. aktør er kun, og har altid kun været: Et privat firma som kommunen hyrer ind, til f.eks. at lave sagsbehandling i sagerne, forestå jobsøgningskurser, lave arbejdsprøvninger og mange andre lignende ting.

Både anden aktør og din sagsbehandler må lave vurderinger på din arbejdsevne, men det er KUN kommunen som må træffe afgørelser på baggrund af en sådan vurdering.

I en arbejdsevne vurdering (hvor man SKAL bruge arbejdsevnemetoden) indgår så oplysninger fra f.eks. læger, arbejdsprøvninger, samtaler med borgeren, jobkonsulenter, psykiatere og andet som kan være relevant.

Dine læger (speciallæger, psykiatere og lignende) må kun vurdere på hvordan dit helbred kan have en indvirkning på din arbejdsevne udfra et rent lægeligt synspunkt. De kan/skal pege på specifikke skånehensyn som din lidelse medfører.


Igen: Din klage vil have en meget større chance for at gå igennem, hvis du kan få din læge til at være SPECIFIK i hans udtalelser.

Det er et generelt problem, som jeg møder i mit nuværende arbejde, men så sandelig også da jeg var ansat i kommunen, at de lægelige fagpersoner tit skriver udtalelser, som man kan tolke som vinden blæser, og hvis kommunen kan tolke den som om der ikke er noget videre i vejen med dig, ja så gør de det også...

Igen udfra devisen af at man jo kun kan arbejde udfra det materiale man har...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 11:38   #13
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Hej Kio

Nu kom der jo lige en masse info frem, og en enkelt jeg tidligere ikke var opmærksom på...

Allerførst så skyder du lidt på sagsbehandleren, husk på at de jo kun kan arbejde udfra de informationer som står i f.eks. statusattest. Du nævner selv at din læge IKKE havde skrevet at du ikke burde arbejde som chauffør mere. Hvor skulle sagsbehandleren så vide det fra?


Måske de har ringet til ham ?
Som jeg skriver:
"De skriver på side 2:
"Vi har under sagens behandling været i kontakt med praktiserende læge jf. bekendtgørelse nr 656 af 15/06/2011 om lov om retssikkerhed og administation på det sociale område §7a ...."
betyder det så at de har ringet til min læge, og spurgt har telefonisk, og at han så har sagt til dem at jeg kan tage arbejde som chauffør ?

Må de godt det telefonisk ?
Skal det ikke være skriftligt ?"


Jeg har ringet her til morgen til ham men han har ferie til 2 jan. Har så sendt en mail om hurtigst muligt at få en tid hvor jeg her vil spørge ham om de har ringet til ham, og hvad han evt har sagt. Får jeg ikke svar inden d 2 jan ( måske han svarer mails i sin ferie?) ringer jeg til ham mandag d 2 jan om morgenen kl 8 for at få en tid.

Da vi skulle lave statusattesten, var der kommet der en anden patient uden tid. Derfor havde han ikke så meget tid, så de 5 min vi havde, noterede han lidt på et stk papir, og lavede så bagefter statusattesten. Derefter beroligede han mig med at sige at han nok skulle lave den ordentlig...

Til det næste møde vil jeg så bede ham om at skrive en ny statusattest til dem, hvor han præcist præcisere, det vi havde aftalt. Det må så være at betragte som "nye oplysninger i forbindelse med partshøring".

Vil han ikke det, så har han løjet mig lige op i ansigtet, for det var det vi havde aftalt. Nu må vi se hvad han siger.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
At du har en piskemælds skade er jo ikke en automatisk udelukkelse fra tidligere arbejde. Piskesmæld er en af de skader hvor omfanget af de skånebehov der følger sådan en skade er ekstremt individuelt.¨
Helt enig, derfor undrer det mig også, at de ikke vil lave en ny ressourceprofil iht arbejdsevnemetoden, som du selv skrev til mig:

§ 27, 1+2 går på din arbejdsevne, hvis du kan være på fuldtid, men du ikke ved med hvad og hvilke skånehensyn...
§ 7 går på arbejdsevnemetoden, og ressourceprofilen...


Jeg mener bestemt også, at have læst et sted at en ressourceprofil skal være opdateret, og at det er ikke nok at der bare ligger en gammel ressourceprofil.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Man skæver IKKE til om det er stor arbejdsløshed eller lignende når man peger på jobs.
Godt ord igen, det var bare min harme og irritation over systemet der lige skulle ud, sorry.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Nå videre:

Du skal klage nu! Jeg fangede ikke lige tidligere at de ikke havde lavet en ressourceprofil på dig, og dermed har de IKKE anvendt arbejdsevne metoden, det SKAL man. Eneste undtagelse er hvis DU raskmelder dig!

Er lige kommet tilbage fra Fagforeningen. For fanen Ricky, (undskyld mit banderi) A-kassen damen dernede siger at jeg SKAL melde mig rask i jobcenter senest mandag d 2 jan. ellers får jeg ingen penge. Det samme med A-kassen.

Jeg er iøvrigt stadig berettiget til dagpenge.

Jeg har så fortalt hende min problemstilling. Hun gav mig så en tid til torsdag d 5 jan, for som hun siger, så har jeg mulighed for lige at snakke med min læge, om de har kontaktet ham, hvordan, og hvad han har sagt, så han kan lave en ny statusattest, og så få jobcenter Kbh Baldersgade til at acceptere at der skal laves en ny ressourceprofil med arbejdsevne metoden.

Hvordan skal jeg ellers tackle den ?
Jeg er alene med min 15 årige datter og ønsker ikke at risikere at miste nogle penge.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Kan se at du er på fagforeningen nu, og det er godt.

HVIS du skal have bare en lille-bitte chance for at klagen giver medhold, så bør du tale med din læge om at han uddyber din statusattest, hvor der så skal stå DIREKTE at du ikke kan tage chaufførjobs, og at der i øvrigt er stor tvivl om din fremtidige arbejdsevne.


Lige præcis hehe, det er først nu jeg læser hvad du her til sidst skriver, jeg svarer på dit indlæg løbende som jeg læser det, har nemlig skrevet det samme ovenover.

Min tvivl er nu, hvad skal jeg gøre mht raskmelding overfor Jobcenter og A-kassen, så jeg ikke risikere at miste nogle penge.

Gode råd modtages gerne.

Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 11:44   #14
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det er en rigtig træls situation du er havnet i...

Jeg svarer / råder lige mere uddybende lidt senere, har lige noget praktisk der skal ordnes i hjemmet... (Kæresten beordrer, og jeg har ikke arbejdsro, før ordren er udført) :-)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 11:50   #15
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hej igen Sniffe.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Hej igen kio
Det ser rigtig godt ud.
Du har jo sat dig ind i en del ting.
Prøver efter bedste evne. Du ved "ingen er forpligtet ud over egne evner " hehe

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Det er fint at du tager til din A-kasse, og får en snak med med. Måske de kan hjælpe dig med at skrive en anke, eller i hvert fald, hvad du skal lægge vægt på i anken.
Du kan se i mit svar til Ricky, hvad de sagde nede i A.kassen til mig.

Hun sagde også, efter at have læst brevet, at hun intet kender til de love, § og bekendtgørelser som bruges i Jobcenter Kbh Baldersgade og iøvrigt undrer sig over den formulering de har brugt.

Jeg anker selvfølgelig, nu skal jeg bare finde ud af hvordan, så jeg ikke mister nogle penge. Jeg må ikke raskmelde mig siger Ricky, hvad skal man så gøre ?

Har du venligst også et råd her ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Jobcenter må ikke overlade, at lave en arbejdsevnevurdering/ressourceprofil til anden aktør. (som sådan) I dit tilfælde her, er din læge en anden aktør. Dvs. en form for samarbejdspartner.
Personligt tror jeg ikke de har ringet til din læge, det kan bare virke sådan, når de udtrykker sig på den måde, som de gør.
Men din læge har lavet denne statusattest, og det er på den måde, de jo har samarbejde med lægen på. Og husk lige, det har du også. Således har i nu en fælles samarbejdspartner. Fint nok.

Mit råd: Kom i gang med den anke. Du har ikke noget at miste. Husk lige de deadlines der er sat. Hold kontakt med os på K10, vi vil gerne hjælpe.

Læs om arbejdsevnemedtoden og vejledningen til sygedagpengeloven.
Go´ arbejdslyst.
Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 12:00   #16
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skriver

Jeg fatter simpelthen ikke at en sådan sagsbehandler så bare kan skrive at jeg kan tage arbejde som chauffør... iøvrigt er der heller ikke arbejde at få som chauffør, har skam prøvet og det selv med min erfaring som chauffør.

Og 99% af de arbejdsgivere som er der i dag, vil kræve at man kører de der 10-12 timer om dagen.


det kan jeg godt forstå hvorfor en sagsbehandler skriver det.
det lyder barsk. men en kommune skal ikke tage hensyn til om der er krise
ellers der er stor arbejdsløshed i det job de henviser til.

hvis kommunen vudere du kan passe et job som taxichauffør
så kan du også blive selvforsørgende uanset krise eller ej
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 12:41   #17
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
du skriver

Jeg fatter simpelthen ikke at en sådan sagsbehandler så bare kan skrive at jeg kan tage arbejde som chauffør... iøvrigt er der heller ikke arbejde at få som chauffør, har skam prøvet og det selv med min erfaring som chauffør.

Og 99% af de arbejdsgivere som er der i dag, vil kræve at man kører de der 10-12 timer om dagen.



det kan jeg godt forstå hvorfor en sagsbehandler skriver det.
det lyder barsk. men en kommune skal ikke tage hensyn til om der er krise
ellers der er stor arbejdsløshed i det job de henviser til.

@ MTVRV1

Jeg er enig med dig i, at kommunen ikke skal tage hensyn til,
om der er krise eller om der er stor arbejdsløshed i det job de henviser til.

Det var min irritation over måden min læge og kommunen skriver på, tvetydigt så det basker,
så det kan tolkes som det passer dem.

Lige præcist som Ricky skriver:
"Det er et generelt problem, som jeg møder i mit nuværende arbejde, men så sandelig også
da jeg var ansat i kommunen, at de lægelige fagpersoner tit skriver udtalelser, som man
kan tolke som vinden blæser, og hvis kommunen kan tolke den som om der ikke er noget
videre i vejen med dig, ja så gør de det også...


Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
hvis kommunen vudere du kan passe et job som taxichauffør
så kan du også blive selvforsørgende uanset krise eller ej
Ja, men situationen på arbejdsmarkedet er pt. at der ikke er arbejde som Taxachauffør. Så er det jo nemt nok bare at sige at man skal tage et arbejde som Taxachauffør.

sådan har kommunen åbenbart (og måske) tolket den sidste statusattest.
Nu må vi se hvad min læge siger til mig. Jeg kan ikke sidde 8-10 timer i en bil hver dag.


Min problemstilling er nu hvordan jeg skal handle, så jeg ikke risikere at miste penge, når A-kassen siger jeg skal raskmelde mig, og Ricky anbefaler at det skal jeg ikke.

Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 13:37   #18
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej Kio
Du får lige min mening her:
Det virker som om din A-kasse ikke kan bruges til at rådgive dig. Du kunne evt. spørge dem hvorledes de stiller sig til et medlem der er sygemeldt, og om du så er berettiget til dagpenge fra dem.

Du kunne også søge kontanthjælp, men stadig være sygemeldt. Jeg mener personligt ikke denne fremgangsmåde er tilladt, men den bliver brugt i mange kommuner. Du er jo nødt til at have et forsørgelsesgrundlag, mens din sag bliver behandlet.
Derfor er der også god grund til at anke.

Jeg har spurgt dig, hvordan du ville have det med revalidering? Jeg kan ikke se, at du har svaret
Dette ville også være en mulighed.

Jeg sætter nogle link på, som måske kunne hjælpe dig lidt:

http://www.ast.dk/Page_Pic/pdf/Nyt_f..._17.pdf#page=2

http://www.bm.dk/Sitetools/~/media/B...ode_pjece.ashx

http://www.adhd-coaching.dk/kend_spi...le_omraade.pdf

Du har lidt hjemmearbejde nu.
Og så skriver du lige hvis der dukker nogle konkrete spørgsmål op
Sniffe
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 17:10   #19
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Hej Kio
Du får lige min mening her:
Det virker som om din A-kasse ikke kan bruges til at rådgive dig. Du kunne evt. spørge dem hvorledes de stiller sig til et medlem der er sygemeldt, og om du så er berettiget til dagpenge fra dem.
Ja, det fik jeg selvfølgelig ikke gjort i dag.
Men det kan jeg gøre i morgen.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Du kunne også søge kontanthjælp, men stadig være sygemeldt.
Jeg er ikke interesseret i at risikere at miste min dagpengeret på nogen måde.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Jeg mener personligt ikke denne fremgangsmåde er tilladt, men den bliver brugt i mange kommuner. Du er jo nødt til at have et forsørgelsesgrundlag, mens din sag bliver behandlet.
Ja enig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Derfor er der også god grund til at anke.
Enig.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Jeg har spurgt dig, hvordan du ville have det med revalidering? Jeg kan ikke se, at du har svaret
Dette ville også være en mulighed.
Prøv at læse alt hvad jeg skriver, det står i min allerførste indlæg som jeg også henviser til i starten af denne tråd her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=20700

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Tak for det

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Og så skriver du lige hvis der dukker nogle konkrete spørgsmål op
Sniffe
Det har jeg jo gjort, her kommer de igen:

1.
De skriver på side 2:
"Vi har under sagens behandling været i kontakt med praktiserende læge jf. bekendtgørelse nr 656 af 15/06/2011 om lov om retssikkerhed og administation på det sociale område §7a ...."

betyder det så at de har ringet til min læge, og spurgt har telefonisk, og at han så har sagt til dem at jeg kan tage arbejde som chauffør ?
Må de godt det telefonisk ?
Skal det ikke være skriftligt ?


2.
Når jeg så læser §7 stk 5 må jeg sige at det fatter jeg simplethen ikke den måde det er skrevet på.:
Sygedagpengene kan ophøre tidligere, når den sygemeldtes helbredstilstand er stationær og kommunen efter anvendelse af arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne skønner, at den sygemeldte ikke er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.

Min tilstand er stationær, og kommunen har ikke efter anvendt arbejdsevnemetoden med mig for at finde ud af om jeg er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension?


3.
Ricky M. skriver:
"Du skal klage nu! Jeg fangede ikke lige tidligere at de ikke havde lavet en ressourceprofil på dig, og dermed har de IKKE anvendt arbejdsevne metoden, det SKAL man. Eneste undtagelse er hvis DU raskmelder dig! "

Hvordan kan jeg få en ressourceprofil gennemtvunget gennem arbejdsevne metoden, hvis jeg ikke må raskmelde mig på jobnet.dk ?

Hvordan skal jeg forholde mig til A-kassen der i dag siger at jeg SKAL raskmelde mig senest man d 2 jan 2012, hvis jeg skal få dagpenge ?


4. Hvor er det henne der står, at en ressourceprofil skal være opdateret, og at det er ikke nok at der bare ligger en gammel ressourceprofil og hvordan kan jeg få det gennemtvunget over for Jobcenter København Baldersgade?


Læs venligst alle mine tidligere indlæg inden du svarer, så er jeg fri for at svare tilbage flere gange
Mit 1'ste indlæg:http://www.k10.dk/showthread.php?t=20700
Mit 2'en indlæg: http://www.k10.dk/showthread.php?t=20832

Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2011, 17:39   #20
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
1.
betyder det så at de har ringet til min læge, og spurgt har telefonisk, og at han så har sagt til dem at jeg kan tage arbejde som chauffør ?
Må de godt det telefonisk ?
Skal det ikke være skriftligt ?

Nej, der er ingen lrav om kontakt måden, men jeg tør vædde en is til sommer om at det er sket skriftligt

2.
Min tilstand er stationær, og kommunen har ikke efter anvendt arbejdsevnemetoden med mig for at finde ud af om jeg er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension?

Den skal anvendes, som minimum i form af en OPDATERET ressourceprofil, som du skal have en mulighed for at kommentere (Her er klagepunkt nr. 1.)


3.
Hvordan kan jeg få en ressourceprofil gennemtvunget gennem arbejdsevne metoden, hvis jeg ikke må raskmelde mig på jobnet.dk ?
Den kan kun gennetvinges ved at du klager! Det har intet med jobnet.dk at gøre,

Hvordan skal jeg forholde mig til A-kassen der i dag siger at jeg SKAL raskmelde mig senest man d 2 jan 2012, hvis jeg skal få dagpenge ?
Man kan uden problemer raskmelde sig med skånehensyn, i dit tilfælde skånehensyn som siger at du ikke kan tage chauffør arbejde f.eks. Du skal dog være opmærksom på at A-kassen kan vælge at indhente en læge attest, hvor der skal dokumenteres at du er "rask" dog med skånehensyn

Som tingene ser ud lige nu, ser jeg ikke anden udvej at du senest mandag melder dig ledig til jobcenteret og a-kassen, så er der håb om at du får penge fra a-kassen til februar.

Samtidig indgiver du en klage over stop af sygedagpenge, hvor du skal slå på punkterne:

1: Manglende brug af arbejdsevnemetoden. Der står INTET sted i § 7 at de må undlade at bruge arbejdsevnemetoden, tværtimod!

2. Du er meget i tvivl om din fremtidige arbejdsevne, grundet din skade, hvorfor du bør afklares for at finde ud af den fremtidige arbejdsevne og udredning af evt. praktiske skånehensyn.
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobcenter København: liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå. Lotte68 Skal kommuner ikke overholde loven? 186 03-01-2018 18:17
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41
Brev fra jobcenter... annagw Alt det andet 13 11-08-2010 15:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension