K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2009, 16:26   #1
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Skal til samtale hos beskæftigelsesankenævn

Ja, jeg har jo fået afvist min fleksjob sag 2 gange ved Københavns Kommune, da man ikke mener min sygdom er varig. Jeg har bedt om at få en samtale med sagsbehandleren når hun kommer til min sag (altså i beskæftigelsesankenævnet.)

Jeg er pisse nervøs og får ondt i maven, når jeg tænker på hvordan det kommer til at gå. Måske er der nogen der har gode råd?
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 02:07   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der var vist lige en tråd der var smuttet for os alle sammen her

Jeg må indrømme at jeg aldrig hverken har hørt om eller prøvet at være med til en samtale med sagsbehandler på beskæftigelse ankenævnet

vil det sige at du har anket dine afslag og at du skal snakke med beskæftigelseankenævnet inden de træffer en afgørelse ??

Kan godt forstå at du er nervøs og håber der dukker nogen op som enten har prøvet noget tilsvarende eller har hørt noget om det ..

Ved du hvornår du skal til samtale med dem ??

er der virkelig ikke nogen der kender til det her
  Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 08:58   #3
Frue.Hansen
Elsker at være her på K10
 
Frue.Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 63
Styrke: 15
Frue.Hansen er ny på vejen
Jeg har været til møde med min sagsbehandler i beskæftigelsesankenævnet .

Min mand og jeg tog derud uden og bestille tid. Vi henvendte os i receptionen sprugte efter min sagsbehandler, hun kom ned og fandt et lokale vi kunne sidde uforstyrret i. Spurgte om vi havde nye oplysninger i sagen til hende.
Mødet foregik stille og roligt, og hun noterede de oplysninger vi havde om vores situation, og kom med gode råd. Samt kunne hun oplyse os at udfra ressourceprofilen kunne hun se at der allerede var en fejl, og det var at min resSourceprofil ikke var udarbejdet i samarbejde med mig.

Så for vores vedkommende kan jeg kun anbefale at komme i kontakt med sin sagsbehandler i beskæftigelsesankenævnet.
Nu har vi været i kontakt siden vores besøg, og hun kunne fortælle mig hvor langt de er kommet med min sag.
__________________
Du kan sagtens narre alle folk i nogen tid, og nogle folk hele tiden, men du kan ikke narre alle folk altid.

Citat: Abraham Lincoln
Frue.Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 09:41   #4
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Tak for jeres råd. Godt at vide, at de er til at tale med. Jeg har selv bedt om at komme til at snakke med min sagsbehandler når hun kommer til min sag. Det er næstsidste chance (næste gang er det ombudsmanden) og jeg ville ikke snydes for en "face to face" med den der sidder og bestemmer om mit liv skal være nogenlunde værdigt eller noget lort.

Hun har haft min sag siden juni så mon ikke snart der sker noget....
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 10:40   #5
Frue.Hansen
Elsker at være her på K10
 
Frue.Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 63
Styrke: 15
Frue.Hansen er ny på vejen
min sag er fra juni, og jeg fik svar på at jeg kunne forvente svar i næste måned :-)

Hvad er din diagnose?
__________________
Du kan sagtens narre alle folk i nogen tid, og nogle folk hele tiden, men du kan ikke narre alle folk altid.

Citat: Abraham Lincoln
Frue.Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2009, 12:45   #6
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Ja min diagnose er netop problemet. Jeg har været plaget af smerter siden2003. Jeg blev opgivet af danske læger gang på gang. I 2007 blev jeg opereret i Tyskland, hvor jeg for egen regning fik sat en diskusprotese i nakken.

Siden er det gået op og ned. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet opereret, dvs. jeg føler det anderledes end før, men jeg har stadig mange smerter.
Der er ingen danske læger der har stillet en diagnose, og det holder "systemet" fast i. hip hip hurra
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2009, 12:59   #7
Frue.Hansen
Elsker at være her på K10
 
Frue.Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 63
Styrke: 15
Frue.Hansen er ny på vejen
har du prøvet neurolog? Eller hovedpine-center mener jeg det hedder?
__________________
Du kan sagtens narre alle folk i nogen tid, og nogle folk hele tiden, men du kan ikke narre alle folk altid.

Citat: Abraham Lincoln
Frue.Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg skal til samtale og har lige en million spørgsmål mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 41 26-03-2013 22:06
Samtale Skade2006 Alt det andet 17 17-02-2010 17:11
beskæftigelsesankenævn frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 07-05-2009 09:53
Ankestatistik for beskæftigelsesankenævn og sociale nævn 2007 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 22-12-2008 12:00
Nyt beskæftigelsesankenævn Hejdien Politik og Samfund 0 09-04-2007 21:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension