K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2012, 19:02   #31
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg krydser alt hvad der kan krydses
Det skal nok gå
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 19:50   #32
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...forstår godt, du er flad efter 3.5 time, Mumrik - det ville jeg være flere dage om at forvinde...

Du taler om afklaring inden jul, idet visitationsteam (som ofte kun er én person) mødes 20/12 - vil blot lige sige, hvis du ikke allerede ved det, at visitationsteam hverken har kompetance eller magt til en FP-afgørelse, men udelukkende kan indstille positivt eller negativt til pensionsteam, som er en anden forvaltning.

Hvis det er flex, du søger/er indstillet til (længe siden, jeg har haft tid til K10 og længe siden, jeg har været inde på din tråd) ligger afgørelsen hos visitationsteam.

Uanset hvad, så krydses alt her, hvad krydses kan :-)
Tak Carmen, ja jeg ved ikke helt, hvad de ellers kan finde på nu, men man ved jo aldrig med JC....

Og det er flex jeg søger. Såe... Vente vente vente og håbe på, at det bliver en god jul

Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Jeg krydser alt hvad der kan krydses
Det skal nok gå
Tak yanmik, jeg er rigtig ked af at høre, at din sag er gået lidt i hårknude. Jeg kan ikke helt finde ud, hvad der er gået galt i din sag, men det virker lidt som om at den ene røv ikke taler med den anden røv

Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 21:05   #33
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Tak... Tror bare de er en røv
Bare rolig, jeg giver ikke op så let, jeg kæmper videre
Og du får sikkert et flexjob i julegave
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 17:15   #34
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Neuropsykologisk test modtaget

Ja, så kom dagen, hvorved modtog konklusionen på den neuropsykologiske undersøgelse. Konklusion: nedsatte kognitive evner, hukommelse og koncentration. Udmattes tydeligt efter 3 timer. Anbefales stille og roligt arbejdsmiljø uden pres. 3x3 timer ugentligt, hvilket arbejdsprøvningen også sagde.

Min sag er nu lagt til visitationsteam, så nu er det bare at vente... (igen igen). Det er i øvrigt visitationsteamet, der har bedt om den neuropsykologiske undersøgelse. Så håber virkelig at jeg nu bliver tilkendt flex...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 11:49   #35
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Grædefærdig

Så kom dagen, hvor jeg - endnu engang - fik afslag på fleks

For 4 uger siden blev jeg sendt til neuropsykologisk test foranlediget af visitationsteamet. Den sagde klart nedsatte kognitive funktioner! Troede herefter at det så bare var en formsag mhp. at blive godkendt. Alt lige fra arbejdsprøvning, speciallægeattester, attest egen læge siger varigt nedsat funktionsniveau og arbejdsevne.

Hvad skal der dog til? Jeg bliver mere og mere syg af dette system! Jeg anker selvfølgelig sagen, men som jeg forstår det, er BAN bare kommunens forlængede arm...

Er fuldstændig fortvivlet lige nu
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 12:15   #36
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Hvad var deres begrundelse for afslag til fleksjob ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 13:18   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Okay Mumrik, den havde jeg så ikke lige set komme

Er nysgerrig lige som Jasch på grunden til afslaget....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 17:44   #38
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Øv øv øv og atter øv, for fanden hvor jeg føler med dig...
Kæmpe knus herfra
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 22:17   #39
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Hej jasch og helenekr

Jeg skal nok vende tilbage med begrundelse for afslag, har bare været "rullet ned" i dag

Helenekr: jeg havde absolut heller ikke selv set den komme! Specielt fordi det virkede som om, at resultatet af en neuropsykologisk test bare manglede i min sag...

Tak yanmik
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2012, 23:47   #40
Sprite
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kan det være fordi du kun kan arbejde 3x3 timer om ugen - og der ifølge den nuværende lov skal du op på 12½ om ugen?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom Afslag på indstilling til FTP. eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 56 18-12-2012 23:45
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Afslag på indstilling. Buller1 At søge førtidspension 3 01-12-2007 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension