K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2010, 17:03   #31
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jo, den undersægelse vedr. lønindkomst før tildeling af førtidspension, sætter jeg lige spørgsmålstegn ved, fordi
At man jo ofte idag er frataget sygedagpenge, og efterfølgende skal udstå sin straf på kontanthjælp, ofte i mange/flere år.

Mit eks. sygedagpenge 2 år
Kontanthjælp 4.5 år, før tilkendelse af pension.

Gad vide om min arbejdstilknytning igennem 13år, forud, er medregnet eller?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:05   #32
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Sjovt, som rigtig mange altid kender en masse der snyder når vi diskuterer de her ting!
- hvorfor anmelder i dem så ikke???
har skam også gjort de fik også taget fp støtte osv ond gjort sikkert men snyder er og bliver snyder der snyder sig til ngoet de ikkeh ar krav på og snyder folk gør det jo svære for personer der virkeligt har brugt ofr fp
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:53   #33
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jo, den undersægelse vedr. lønindkomst før tildeling af førtidspension, sætter jeg lige spørgsmålstegn ved, fordi
At man jo ofte idag er frataget sygedagpenge, og efterfølgende skal udstå sin straf på kontanthjælp, ofte i mange/flere år.

Mit eks. sygedagpenge 2 år
Kontanthjælp 4.5 år, før tilkendelse af pension.

Gad vide om min arbejdstilknytning igennem 13år, forud, er medregnet eller?

VH Popiae
Popia, kom det dig til stor last at du indtil du blev syg havde være velfungerende på arb. markedet, hvis du altså havde været det

Det føler jeg lidt at de skuler en hel del til i min sag, specielt lægekonsulenten.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 20:25   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
har skam også gjort de fik også taget fp støtte osv ond gjort sikkert men snyder er og bliver snyder der snyder sig til ngoet de ikkeh ar krav på og snyder folk gør det jo svære for personer der virkeligt har brugt ofr fp
Hvordan tror du så den reelt trængende vil stå i sin sag, når der ligger rigtig mange anmeldelser der siger at folk snyder??

Tror du det så vil gavne den værdigt trængende, eller skade den værdigt trængene?

Hver gang der løber en anmeldelse ind, vil en meget syg måske få et uretfærdigt afslag.

Så den der andmelder en anden, får indireket trukket mange flere med i faldet.

Så frem med pudsecremen glorien trænger....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 20:52   #35
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Hvordan tror du så den reelt trængende vil stå i sin sag, når der ligger rigtig mange anmeldelser der siger at folk snyder??
i min verden snyder folk sig til fp osv de ikke har krav på så skal de sgu miste den men desvære vil de komme til at stade dem der trænger desvære velkommen til den virkelige verden

Citat:
Hver gang der løber en anmeldelse ind, vil en meget syg måske få et uretfærdigt afslag.

Så den der andmelder en anden, får indireket trukket mange flere med i falde
ja sådan er det descære men når man ved 100% inden man andmelder nogen og det også viser jeg hovsa det hele var fusk man skla da ikke bare andmelde folk bare for sjovt
Citat:
Så frem med pudsecremen glorien trænger..
godt min glorie ikke trænger til at blive pusses

men vi kan jo også bare lade folk syde systemet alt det de vil få alt hvad de ikke har krav på og nej er skam ikke misundelig det er mit liv sgu for kort til at være
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:11   #36
jailbird
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2010
Lokation: Roskilde
Indlæg: 21
Styrke: 15
jailbird er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvordan tror du så den reelt trængende vil stå i sin sag, når der ligger rigtig mange anmeldelser der siger at folk snyder??

Tror du det så vil gavne den værdigt trængende, eller skade den værdigt trængene?

Hver gang der løber en anmeldelse ind, vil en meget syg måske få et uretfærdigt afslag.

Så den der andmelder en anden, får indireket trukket mange flere med i faldet.

Så frem med pudsecremen glorien trænger....
Det kunne jo også være den realt trængende ikke havde de problemer der skrives om herinde ,hvis mængden af pensionsøgende kun var den faktisk mængde .

og så må vi da iøvrigt håbe vor socialbehandlere er så veluddannede og kompetente at de forstår at skille skit fra snot så de ikke blander sager sammen. antallet af afslag kan aldrig bero på anmeldelse af en socialbedrager
jailbird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:17   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Folk der snyder sig til en pension - hvordan det end kan lade sig gøre? Er så syge i bøtten, at der må være noget meget grimt i vejen med dem psykisk og moralsk.
Så i min verden er den førtidspension mere fortjent end så mange andre. Det kan være de ikke selv ved det og tror de er smarte, men de ér syge....rigtigt syge endda, for 'normale' mennesker gør slet ikke sådan noget.

Så selvom de selv går og tror de snyder, tja så er de bare syge stakler i min verden. Og jeg er faktisk mere bange for dém, end så mange andre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:21   #38
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
DE kommer i den grad til at lide, kommer til at ligge under for deres egne lidelser og de kan lære det kan de, fy for faen....
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:51   #39
sibt
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2010
Indlæg: 164
Styrke: 0
sibt er ny på vejen
Er der èn, bare èn eneste - der kan henvise til til et sted på nettet, hvor jeg kan se beviser på alt det snyderi der tales om? Eller i det mindste en eller anden form for undersøgelse, når det snyderi åbenbart meget nemt lader sig gøre? Hvor har i andre fra, at snyderi foregår?

Her inde, i dette forum - skal samtlige igennem adskillige lægeundersøgelser, de fleste skal igennem op til flere arbejdsprøvninger, alle har en eller flere sagsbehandlere ind over deres sager, for ikke at tale om selveste kommunens lægekonsulent. Er de dumme og nemme at snyde? At tænke sig, at folk her i dette forum TROR at folk snyder.

Skrevet med sarkasme, kan vi ikke få selveste opskriften på det nemme snyderi - så ingen HER, behøver et langvarigt og tungt pensionsforløb.
sibt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:57   #40
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Folk der snyder sig til en pension - hvordan det end kan lade sig gøre?
tja man skla vel være god til alt ang love osv smaerter osv ved kun det er sket tro det eller ladevære ikkem it problem er sket nogen kan virkeliget sælge sig selv til komunen de kan overtale den bedste sagdbehandler osv osv osv ved kun er sket og det er egen afaring set gjort osv med egen øjen så
Citat:
selveste kommunens lægekonsulent. Er de dumme og nemme at snyd
tja nogen må jo være i de her tilfælde dumme lette at nare og sgu nok heller ikke så svært at nare en læge når alt kommer til alt

Citat:
, for 'normale' mennesker gør slet ikke sådan noget.
normale menesker snyde begrager osv da mange gør det troer så slet ikke det normale menesker findes
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
DUKHs tema "Mødet mellem borger og systemet" phhmw Alt det andet 2 03-01-2010 13:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension