K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2008, 01:59   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Lidt tanker fra mig :)

Nu er jeg jo ung kvinde, som næsten lige er begyndt at kæmpe med min kærestes dåårlige vaner, og det har jeg lavet en "lille" tekst om


Mine tanker om kvinder og mænd .. :

Det siges at kvinder og mænd fra naturens side er skabt for eller i hvert fald til hinanden… Hvorfor nu egentlig det? Jeg mener, der er da i grunden ingen mening med det hva? Kvinder og mænd er indrettet på to vidt forskellige måder – jo tak jeg ved godt at den ene har bryster og det har den anden ikke. Men men men deres hjerner er da også vidt forskelligt indrettet.

Jeg har en teori om deres hjerner er delt op i brikker… Og i begges tilfælde er der nogen der ikk helt falder i hak! Tag nu når man beder sin mand/kæreste eller hvad man nu kalder dem, om at gå ud med skraldet! Allerede i det øjeblik man siger ”Skat gider du ikke” så begynder brikken… Den hamrer på livet løs ind i de andre og bliver helt rødglødene fordi den ikk kan finde sin plads!
Og så virker den ikke, det er derfor manden siger "ja!" men ikke gør det! Det er simpelthen fordi brikken farer forvildet rundt inde i skallen på ham og ikke ved hvor den hører til! Det er det samme der sker når manden skal tage sit tøj af ved sengetid! Der står i mit tilfælde to dertil indrettede kurve i soveværelset, men kommer det ned i kurven! Næe det lander på gulvet fordi brikken igen siger ”Arrgh knirk knas Me no understand, klik klik klik” Og derfor bliver der så efterfølgene ikk tænkt mere over det. Et andet eksempel: Jeg blev rigtig træt at undertøj på mit badeværelses gulv, våde håndklæder på min seng, og våde fodspor på mit (ubehandlede vel at mærke) trægulv.
Så jeg tænkte ”Ahh lys idé, jeg sætter da bare en kurv derud også!” og forklarede derefter med tegn og fakt hvorfor den stod der og hvad den skulle bruges til. Jeg er dog klog nok til at vide brikken var begyndt at stille spørgsmål så jeg lod det tage den tid det tager at sive ind – hvilket var to laaaange uger. Så gik jeg igang med projekt ”Tør gulvet af efter bad” Så jeg viste ham hvordan man tager et håndklæde, lægger det på gulvet og tørrer det af ved at gå rundt på det! Den fangede han overraskende hurtigt, men det ligger der så bare hver gang han har været i bad – okay okay, det er ikke det værste i verden! Gulvet er i det mindste tørt, jeg har tørre sokker og jeg kan godt selv overkomme at hænge håndklædet op! Bedst som jeg troede han havde fanget den, skulle jeg på toilettet og fik så herre våde sokker ”Hvad? Intet håndklæde eller tørt gulv, hvad nu? ME no understand” Det viser sig så at jeg efter at have vasket tøj havde glemt at vise hvilket håndklæde der nu tilhørte gulv-tjansen, fejl af mig! Da det så var overstået forklarede jeg at når håndklædet ikke var der mere er det helt tilladt at tage et nyt! Den gik faktisk rent ind – hep heeey! Jeg sad nu kun tilbage med et problem – godt nok blev gulvet på badeværelset tørret af, men hov – det gjorde manden ikke! Derfor nåede vandet fra benene ned til de halvvejs tørre fødder, der nu blev smaskvåde til den tid han nåede ind i stuen på det UBEHANDLEDE trægulv! Jeg grublede så lidt over hvordan den skulle klares. ”Aha, jeg sætter da bare hans deo’er og parfumer derud, på den måde finder han nok ud af at han skal blive derude indtil han er tør… Men nej ”Arrgh knirk knas Me no understand, klik klik klik” For der var jo ingen boxershorts derude vel, dumme mig! Så nu tror jeg, jeg flytter dem derud også og håber på det bedste, så bliver problemet med de våde håndklæder på sengen forhåbentligt også løst. 2down 2 to go

Når nu jeg er i gang så er vi kvinder vist for resten heller ikk bedre hva? For hvad er det lige der sker for vores brikker når vi skal nogen steder! ”Skatter kan vi ikk tage ned til mine venner og spise i aften?” og vi siger ”Joh, men jeg skal lige have noget i hovedet, det tager ikk så lang tid” Yearh right, for her går det galt for brikkerne i vores hjerne. For ”ikk så lang tid” betyder foundation, pudder, rouge, øjenskygge x 3, highligts, streg, mascare, læbestift, lipgloss og en frisure der skal sættes efter vores humør den dag og som oftest bliver sat om op til flere gange. Det selvom mændene altid siger (det skulle de i hvert fald gerne – også uanset om man er enig eller ej) du er jo smuk som du er sukkerumpe. Når så manden bliver lidt utålmodig og siger ”skaaat, er du ikk snart færdig?” ”Joh slap nu af” vrisser vi og så begynder brikkerne ”Halloooe kan du måske ikk se jeg ikk er færdig altså, tsk tsk” Derfra og til manden kommer med en undskyldning for hvorfor vi skulle skynde os, er der så dømt dræberøjne, og krydsede arme ved brystet! Helst kiggende modsat vej af hvor han står. Ja, humøret kan svinge meget kraftigt hos os kvinder, det er fordi vores brikker alle sammen står parat med dræberøjne, og krydsede arme i knolden på os og snakker i munden på hinanden, lisså snart der er noget vi ikk får lov at bestemme! Og det her er ikke det eneste vores brikker ikk forstår, men skulle jeg til at komme ind på flere ting – begynder mine brikker at skabe sig og jeg får så satans ondt i hovedet af det…

Se, hvad jeg godt kunne tænke mig er at sætte en kvindebrik ind i en mands hjerne og omvendt. Jae hvad ville der så ske! Mon manden ville sige ”nej jeg gider i hvert fald ikk gå ud med skraldet” og så gøre det alligevel? Eller ville han tørre gulvet halvt af, smide boxerne i kurven, men ikk strømperne og lige pludselig få en panisk træng til at se sig i spejlet? Eller ville kvinden stå midt i make-uppen og læse den sidste nye udgave af V-max? Gøre rent mens hun klør sig i skridtet, vender sig og siger ”kender du det når pi.... klør”? Eller ville hun stå med håndklædet til gulvet i hånden og pludselig tørre spejlet af med det! Eller ville både manden og kvinden bare sætte sig ned, stirre ud i luften og sige ingenting mens brikkerne langsomt kortslutter hinanden? For kvindens brik ville uanset om den var på hjemme eller udebane sige ”Hallo, hvad laver du her ligesom? Er der måske nogen der har inviteret dig, og ja tak mine øjne sidder heroppe, hrmpf” Mandens ville nok bare sige ”Jeg ved det ikk – du får ret, jeg får fred.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 09:28   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er altid rart at starte dagen med et godt grin.
Super ramt.
PS der burde medfølge en brusanvisning, når man anskaffer et sådan hankønsvæsen.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 10:29   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, og når man bliver træt af ham, tilføje et mærkat ''virker ikke''.....så fremtidige duller får en forvarsel.

Det ku' være gigipi skulle gøre sig indenfor Stand-up
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tanker ang.underskriftindsamling Fibbie Politik og Samfund 9 26-08-2011 17:00
En Sygemeldts Tanker nuvi Dit og Dat 4 13-07-2011 19:33
Tanker lonek Din historie 0 15-01-2008 14:59
1000 tanker lone t Dit og Dat 20 21-10-2007 16:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension