K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2011, 10:52   #1
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Lightbulb Tanker ang.underskriftindsamling

Hej.

Som jeg skrev i tidligere tråd, har jeg hørt, at valget udskrives kl. 11.00 i dag.
I den forbindelse har jeg gjort mig nogle tanker, som jeg gerne vil høre jeres kommentarer til.

Er der nogen herinde der er friske på at, hjælpe mig med at starte en underskriftindsamling omkring retssikkerheden for syge mennesker i dette land?

Det jeg tænker på er, om vi måske kan komme kommunernes magtmisbrug til livs ad den vej, hvis der venter en kæmpestak underskrifter desang. år den nye regering træder til.

Underskrifterne kunne evt. gives til den ansv. minister som velkomstgave fra alle os syge, deres familier, venner og alle anstændige mennesker i DK, der vil støtte op om sagen.
Der er jo rigtig mange herinde, der har oplevet forhaling af deres sager og……………... Føj bare flere ting på listen så skal jeg forsøge at samle trådene,

Derfor beder jeg jer alle her på K10 om lidt kommentarer og evt. forslag og hjælp til hvordan man kan gribe et sådant projekt an.


Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 10:53   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Lyder som en god ide, har bare ikke lige krafter pt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 11:08   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
fibbie, lyder da bare som en rigtig go idé og vi har jo gentagne gange herinde haft underskrift indsamlinger mv -meeeeen som jeg ynder at sige: jeg vil ikke ties ihjel

sååå...jeg syns da bare at der må være mange herinde som vil støtte projektet for må nok erkende at mine resourcer ikke rækker pt men- go for it jo flere jo bedre

(der er fx også denne underskriftindsamling: http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/ -hmmm, gad vide hvordan det går med den?)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 11:12   #4
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Fibbie

Det synes jeg er en rigtigt god ide, og vil gerne hjælpe. Lige nu kan jeg ikke komme med nogle guldkorn, andet end at underskriftindsamlingen også må omhandle at opløfte Støjbergs lægekonsulent orienteringsbrev til lov, som pkt. 1.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 14:45   #5
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Hej Fibbie

Det synes jeg er en rigtigt god ide, og vil gerne hjælpe. Lige nu kan jeg ikke komme med nogle guldkorn, andet end at underskriftindsamlingen også må omhandle at opløfte Støjbergs lægekonsulent orienteringsbrev til lov, som pkt. 1.
Den er jeg med på Gunvor. Jeg tror ikke jeg kunne ønske mig bedre hjælp end fra dig, så jeg glæder mig over at du vil hjælpe.

Jeg har ikke så mange kræfter, men dem jeg har, vil jeg gerne prøve at bruge konstruktivt, mens jeg venter på kommunens behandling af min anke.

Håber der kommer mange flere forslag.

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 14:58   #6
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
fibbie, lyder da bare som en rigtig go idé og vi har jo gentagne gange herinde haft underskrift indsamlinger mv -meeeeen som jeg ynder at sige: jeg vil ikke ties ihjel

sååå...jeg syns da bare at der må være mange herinde som vil støtte projektet for må nok erkende at mine resourcer ikke rækker pt men- go for it jo flere jo bedre

(der er fx også denne underskriftindsamling: http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/ -hmmm, gad vide hvordan det går med den?)
Tak Buster

Jeg kunne måske forestille mig en overrækkelsesdemonstration foran Christiansborg, så vi kan blive synliggjort.

Jeg tror, at dette kunne være én af vejene frem mod målet.

Selvom jeg ikke tænker så hurtigt, tænker jeg videre og jeg håber der er rigtig mange herinde der vil hjælpe mig.

Jeg ved, at der er mange der ikke har så mange ressourser, det har jeg heller ikke selv, men mange bække små kunne jo gå hen og blive til en stor FLOD!!!!

Knus Fibbie

PS. Forsørgelsespligt NEJ TAK. Jeg synes dog ikke der er ret mange der har gjort det. men det kan jo være det kommer.
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 15:01   #7
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Lyder som en god ide, har bare ikke lige krafter pt.

VH Popiae
Tak Popaie.

Jeg ved du kommer på banen når og i det omfang du har kræfterne til det.

Knus Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 16:01   #8
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det er vist allerede igang, prøv at søge på støt sygdomsramte på facebook.. hvis jeg husker det skal jeg se om jeg kan finde nogle link.. råb mig op hvis jeg glemmer det..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 16:25   #9
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Det er vist allerede igang, prøv at søge på støt sygdomsramte på facebook.. hvis jeg husker det skal jeg se om jeg kan finde nogle link.. råb mig op hvis jeg glemmer det..
1000 Tak Huldra

Jeg har fundet dette link til underskriftindsamling:

http://onlineunderskrift.dk/underskr...L-styrkes...!/

og dette til foreningen: Støt sygdomsramte der er kommet i klemme i systemet.

http://da-dk.facebook.com/pages/ST%C...t/254205112546

Jeg vil gerne opfordre at alle på K10 samt venner, bekendte og famile skriver under

Knus Fra Fibbie og god weekend til alle.
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 17:00   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Jeg tror desværre ikke at de underskrifts indsamlinger flytter et komma...

Men kunne man på en bestemt dag og på et bestemt tidspunkt .. i alle byer .. lave en stille demonstration .. og at det bliver en tilbagevendende begivenhed.. så ville det få avisernes og måske TVs interesse.. men så sandelig også alle de mennesker som ikke er i systemet...

Jeg vil tro at det ville rykke .. den enlige svale som støjsenderen galer om .. den bliver til sort sol .....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
underskriftindsamling vito Politik og Samfund 11 12-04-2012 16:55
underskriftindsamling til afskaffelse af lægekonsulenter q48 Lægekonsulenternes Rolle 0 08-09-2011 23:44
VALG NU underskriftindsamling Dorah Politik og Samfund 16 30-05-2010 22:42
underskriftindsamling ang modregning i førtidspension buster Alt det andet 8 20-11-2008 22:35
Underskriftindsamling på arbejderen.dk ... @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 0 11-09-2008 16:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension