K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2010, 11:58   #31
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Så er min sag også sendt til DR - den handler jo dog ikke om førtidspension men om flexjob - tænkte bare, at jo flere historier fra systemet, jo bedre.

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2010, 12:28   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ville ja der er jo ikke den store forskel, der sker det samme med dem der søger fleks som med dem der søger førtidspension , så dem der søger fleks og oplever det samme burde da også lige sende deres historie ....
  Besvar med citat
Gammel 26-05-2010, 11:52   #33
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Jeg har også lige bedt om at blive ringet op af Christian (han var ikke lige at træffe).
Søgte FP i Jan -07 !!!....Og er stadig på kontanthjælp.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 21:20   #34
Mia
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Indlæg: 13
Styrke: 17
Mia er ny på vejen
Øv den ville jeg også gerne deltage i, men jeg søgte jo "bare" flexjob
eller revalidering og ikke fp... Fik dog nogle ret interessante udtalelser fra kommunen i stil med "vi har i Ikast-brande kommune jo besluttet os for at fibromyalgi ikke er en sygdom vi tager alvorligt" og "du skal jo vide at din sag vil komme nederst i bunken fordi din diagnose ikke bliver taget alvorlig hos os"

.... Jeg fik dog bevilget flexjob efter 2 års kamp - og fik ved samme lejlighed at vide at jeg har været med at til at rykke ved kommunens behandling af lignende sager i fremtiden

Venlig hilsen Mia
Mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 12:34   #35
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Har I hørt noget?

Hej.

Er der nogen af jer, der har sendt mail til Christian fra DR, der har hørt mere og andet end den svarmail vi fik som kvittering for modtagelsen af vores mail?

Jeg begynder at undre mig lidt over ikke at have hørt fra ham igen - min sag er netop sådan én de efterlyser.



Mange hilsener

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 18:23   #36
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Han har skrevet til mig at de er ved at researche alle de henvendelser de har fået...

Jeg vil tro at dette tager en del tid...så jeg tror ikke at der er grund til bekymring..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 18:51   #37
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Han har skrevet til mig at de er ved at researche alle de henvendelser de har fået...

Jeg vil tro at dette tager en del tid...så jeg tror ikke at der er grund til bekymring..
Det er jeg glad for, du fortæller. Jeg har tidligere givet min sag til Politiken, men aldrig fået nogen form for respons, så jeg var lidt bekymret for, at DR måske var gået død på historien. Jeg mener naturligvis ikke, at min historie er "bedre" end nogen andens - der er desværre rigeligt med frygtelig gode historier at tage af.

Men hvor ville det glæde mig, hvis disse historier kommer frem i lyset og måske kan lette vejen for andre fremover. Man har da lov at håbe!

Vi krydser fingre for, at der kommer en super god og lødig dokumentar ud af det! :-)
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2010, 04:44   #38
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nabokone Se meddelelser
Hej.

Er der nogen af jer, der har sendt mail til Christian fra DR, der har hørt mere og andet end den svarmail vi fik som kvittering for modtagelsen af vores mail?

Jeg begynder at undre mig lidt over ikke at have hørt fra ham igen - min sag er netop sådan én de efterlyser.



Mange hilsener

Nabokone
Jeg har kun fået den mail med at de har modtaget min mail, og vil vende tilbage. Så nej har ikke hørt noget.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 09:31   #39
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hiver lige denne tråd op igen.

Sker der noget?
Nogen der ved noget?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 09:32   #40
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Jeg har en fornemmelse af, at sagen er blevet skrinlagt. Måske journalisten er røget i en fyringsrunde eller lignende.
Meget trist, hvis det er tilfældet.

Venlig hilsen

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rygpatienter historier phhmw Din historie 43 03-07-2018 16:50
DR-dokumentar om velfærdens historie logikeren Politik og Samfund 1 04-04-2011 01:29
Dokumentar om diskusproteser i morgen i P1 kl. 14, phhmw Hjælpemidler til handicappede 2 23-03-2011 21:34
Research Dr Dokumentar Webmaster Dit og Dat 2 06-05-2010 21:29
DR Dokumentar Søger Igen Webmaster Dit og Dat 11 25-04-2010 21:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension