K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2008, 14:43   #1
marianne-helms
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Indlæg: 18
Styrke: 16
marianne-helms er ny på vejen
Thumbs up forspørgelse ang reumatolog

Hejsa.

Jeg ville høre om der er nogen som kender en god Reumatolog i København's området, med kort ventetid?

Mvh
Marianne Helms

Sidst redigeret af marianne-helms; 09-11-2008 kl. 14:54.
marianne-helms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 15:03   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Marianne jeg stillede selv det spørgsmål for ikke så længe siden og jeg fik anbefalet Jørgen Barslev i Roskilde og ham er jeg glad for , han virker ekstrem seriøs og ikke som typen der bare fejer tingene af bordet.

Der er omkring tre måneders ventetid men hos de fleste andre er der længere tid.

Det eneste der kan siges om ham er at han er enormt svær at få fat i så man kan bestille tiden ..

du finder hans informationer her http://www.degulesider.dk/vbw/super/...&x=84&y=9&rb=0

Hvis du bruger link nummer to fra oven så er der mulighed for at ringe gratis

Ellers kender jeg ikke rigtig til nogen alle dem jeg har prøvet havde enormt lang ventetid hvis de da immervæk skulle have gode anbefalinger af andre der har haft kontakt til dem ....

Jeg venter også på en tid til Frederiksberg hospital og her er ventetiden 8 mdr
  Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 15:05   #3
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
Reumatolog

Hej marianne-helms.
Kan anbefale Ole Nedergård i Hvidovre, han er grundig, sympatisk og sidst jeg hørte derfra (ca. !4 dage siden) var ventetiden omkring 3 måneder.
Go søndag Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 21:03   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
For 4-5 år siden var jeg hos en reumatolog der hedder Torben Grube Christensen, den gang hørte han til på Slagelse sygehus, men han var et yderst behageligt og sympatisk menneske.
Måske er han et andet sted i dag.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 02:11   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Der er forskel på hvilken slags gigt, der er tale om.
Hvis der er betændelsgigt og IKKE alm slidgigt, skal det helst være på sygehus, da de kun der forestår den specielle nødvendige behandling.
Ring evt til gigtforeningen.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 23:28   #6
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg fik hurtig tid i frederikssund, håber ikke det er det samme som at de ikke er dygtige nok... fik navnet anbefalet af whiplashforeningen tror jeg det var. jeg ringede i fredags, og fik tid allerede 2. dec.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 23:36   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Trold, ja Torben Grube har jeg også konsulteret og kan varmt anbefale ham men aner faktisk talt heller ikke om han er på Slagelse sygehus længere.

Måske er der andre der ved det?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 16:32   #8
marianne-helms
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Indlæg: 18
Styrke: 16
marianne-helms er ny på vejen
hej hvad hedder den reumatolog du har fået tid til så hurtigt? og takker mange gange får dit svar ang mit spørgelsemål.Mvh Hilsen Marianne Helms

Hej Buster, jeg takker mange gange for dit svar tilbage på mit spørgelsemål ang reumatolog.Mvh Marianne Helms

Hej pia .Mange gange tak for dit svar tilbage på mit forspørgelse ang reumatolog.Mvh Marianne Helms.

Hej Trold.Mange gange tak for svar tilbage på min forspørgelse ang reumatolog.Mvh Marianne Helms.

Hej Emma. Mange gange tak for svar tilbage på min forspørgelse ang reumatolog.Mvh Marianne Helms.

Hej Hejdien.Mange tak for dit svar tilbage på min forspørgelse ang reumatolog.Mvh Marianne Helms.

Sidst redigeret af Stezu; 11-11-2008 kl. 17:22. Årsag: 6 indlæg slået sammen - huske at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
marianne-helms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 17:13   #9
HRT
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2008
Lokation: Chiang Mai, Thailand
Indlæg: 1
Styrke: 0
HRT er ny på vejen
Hej
Jeg er fyldt med slidgigt i, stort set, hele min højre side. Jeg gik til kontrol på kontrol, hvergang fik jeg nye piller, flere og flere, stærkere og stærkere. En dag sagde jeg så stop, smed pillerne væk, pakkede kufferten, solgte/gav væk resten og rejste til Thailand. Herude har jeg ingen smerter og ingen piller. Sidst jeg var i Danmark, mødte jeg min læge og fortalte ham, hvor godt jeg havde det, hvortil han svarede, det vidste han godt. God varme og høj luftfugtighed. Han mente man kunne søge om et ophold i Asien, men vidste ikke hvor og hvordan man gjorde.
Hilsen Hugo
HRT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2008, 08:11   #10
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Ved at søge lidt, har jeg fundet ud af, at Torben Grube Christensen i 2007 var på Glostrup sygehus, måske han stadig er der.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reumatolog.. diagnoseløs Alt det andet 4 22-06-2012 13:09
Reumatolog Sessa Dit og Dat 3 23-11-2011 21:26
Reumatolog Maja44 Alt det andet 3 16-09-2010 23:51
Reumatolog i KBH.? gunvor Alt det andet 5 24-07-2010 14:11
Reumatolog i Kbh? gunvor Alt det andet 0 13-07-2010 11:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension