K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2010, 11:38   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den har jeg godt nok ikke set alle mine år på ledighedseydelse ..

Inden du sender den så kunne du jo skrive til dem om de vil være venlige at sende dig på skrift efter hvilke lov det fremgår at de har krav på at vide hvorvidt du tilbringer din ferie i udlandet , det ville jeg helt klart gøre
  Besvar med citat
Gammel 22-05-2010, 12:19   #12
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Her står det Hejdien, men har ikke kunnet finde love og §§

http://www.jobnet.dk/dit+lokale+jobc...else+ved+ferie

Du skal, i henhold til lovgivningen,
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du ønsker at holde ferie med ledighedsydelse mens du søger fleksjob. Sagsbehandleren skal modtage dit ferieønske senest dagen før, du ønsker ferie.
  • afholde ferie med ledighedsydelse, inden ferieåret slutter d. 30 april. Du kan ikke overføre din ferie med ledighedsydelse fra et ferieår til det næste.
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du ønsker at holde ferie med ledighedsydelse mens du er ansat i fleksjob. Sagsbehandleren skal modtage dine ferieønsker senest dagen før du begynder ferien.
  • ansøge om ledighedsydelse under ferie på et skema, når du er i job. Skemaet fås i Økonomisk Rådgivning.
  • fortælle jobcentret, hvis der sker ændringer i dit liv, som kan have betydning for din ret til ledighedsydelse ved ferie.
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du tager på ferie i udlandet med din ferieydelse.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2010, 08:44   #13
omar
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
omar er ny på vejen
fortælle din sagsbehandler
__________________
brøk pension er et livsfaengsel i fatigdom , og politikerne nyder at en der er brøkpensionist drømmer om at sidde i en cafe og drikke en kop kaffe ligsom almindelige mennesker \ og det sker i Danmark mozambique !!!!!!
omar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2010, 12:31   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Her står det Hejdien, men har ikke kunnet finde love og §§

http://www.jobnet.dk/dit+lokale+jobc...else+ved+ferie

Du skal, i henhold til lovgivningen,
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du ønsker at holde ferie med ledighedsydelse mens du søger fleksjob. Sagsbehandleren skal modtage dit ferieønske senest dagen før, du ønsker ferie.
  • afholde ferie med ledighedsydelse, inden ferieåret slutter d. 30 april. Du kan ikke overføre din ferie med ledighedsydelse fra et ferieår til det næste.
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du ønsker at holde ferie med ledighedsydelse mens du er ansat i fleksjob. Sagsbehandleren skal modtage dine ferieønsker senest dagen før du begynder ferien.
  • ansøge om ledighedsydelse under ferie på et skema, når du er i job. Skemaet fås i Økonomisk Rådgivning.
  • fortælle jobcentret, hvis der sker ændringer i dit liv, som kan have betydning for din ret til ledighedsydelse ved ferie.
  • fortælle din sagsbehandler, hvis du tager på ferie i udlandet med din ferieydelse.

Florken wauw tak skal du have , gad vide hvor mange kommuner der selv ved det he he ...

Oki så må man bide i det sure æble og meddele det, dog står der kun at man skal oplyse at man tager på ferie i udlandet , så det ville jeg sige så kan de selv gætte om jeg tager til Sverige eller Grækenland he he jeg ville også sige det hvis jeg tog til Jylland

Og lige for god ordens skyld jeg ville også stadig forlange at få en § på det ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bo i udlandet som Pensionist! jyttep57 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 19-04-2014 18:29
TV: førtids pensionist og 26 år wtfidc Politik og Samfund 12 10-11-2012 09:42
Nu som førtids pensionist :-( sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 25-11-2011 18:04
Måske snart førtids pensionist :-( sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 18-11-2011 13:37
Førtids pensionist fra 1/1-09 Dakota Din historie 10 25-05-2010 19:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension