K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2012, 17:35   #191
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Fodslæææææbende kommune...

For anden gang i træk betinger Københavns Kommune (Pensionsteam) sig en extra behandlingstid på 5 måneder af en § 17 på foreliggende dokumentationsgrundlag:

1. gang i februar, hvor man betingede sig at sagen senest ville være afgjort 31. juli (i dag!).

2. gang i dag, hvor man nu betinger sig behandlingstid til og med 30. december (mistænkelig dato mht. formentlig ny lovgivning 1/1-2013)!

(Før disse to sidste udsættelser, har der været tale om yderligere 1 eller 2 udsættelser fra Pensionsteam, hvilket har betydet mindre for mig, idet jeg havde ringe fysisk og mentalt overskud til partshøring (som jeg iøvrigt aldrig havde klaret uden det gode menneske Østerbro), hvilket betød at sagen først overgik til Visitationsteam i april.
Sagen overgik medio november 2011 til behandling efter reglerne om FP.)

...burde egentlig vente med denne udmelding i min tråd, men jeg skal simpelthen ha' luft, er så f...ing irriteret over denne fodslæbende kommune!!!



P.S.

Opdatering på min anke af "Fortsat ret til flexjob":

Kommune fastholder med argumentet, at "redegørelsen" findes i RP = behandlingsmuligheder (= smerteklinik, opfundet af SB, efter 22 år med ryg- og bensmerter, samt akutte rygtilbagefald, hvor der lægefagligt ikke menes at være behandlingsmuligheder).
Kommune afslutter med at fortsat ret til flexjob er begunstigende for borger.
Dette var lige hurtigt efter hukommelsen, går evt. nærmere ind i det senere...

Sagen er nu i BAN.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2012, 20:51   #192
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
T
...den med advokaten er også mit indtryk via K10 (lige bortset fra Buster, hvor det lykkedes, men hvor Buster også har berettet, at advokaten ikke tilføjede nyt, udover hvad Buster og hendes mand allerede havde påpeget - frit efter hukommelsen).
Advokat er jeg kun lun på i en eventuel kollektiv sag med overordnede, gentagne lovbrud i JC Kbh.).
husk lige denne tanke, i forhold til den der lille eksklusive klub, du ved nok, som du er medlem af.

Har lige læst hele din tråd op, igen, og mener jo der er rigeligt med lovbrud at tage af......

Sidst redigeret af L.S.; 15-08-2012 kl. 21:00.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2012, 22:22   #193
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser

Har lige læst hele din tråd op, igen, og mener jo der er rigeligt med lovbrud at tage af......
Oj, oj, sikke en indsats, at du læste hele tråden, tak :-)

Rems gerne lovbrudene op - du ser helt sikker nogle, jeg ikke ser.

P.S. Jeg husker tanken!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu må jeg også bede om hjælp. Bella67 Spørgsmål ang fleksjob 66 03-10-2011 14:46
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
Danske Stasi-tendenser og retsløs klapjagt på ledige buster Politik og Samfund 6 14-10-2010 09:55
Målløs over pressen... Stella Det er da strengt ! 3 17-02-2009 23:30
Jeg er målløs hvad gør jeg forkert? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 1 26-10-2008 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension