K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2011, 22:48   #1
0o-mig-o0
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
0o-mig-o0 er ny på vejen
flex i egen virksomhed

Hej

Håber i kan hjælpe mig

Jeg har en bekendt som før i tiden har fået flex job i 4-5 år, han starter så egen virksomhed op, og stiller flex jobbet i bero, der går også fint de første 3 år uden flex job, men nu kan han ikke holde til at arbejde fuld tid og vil gerne have sit flex job tilbage, eller få en revudering af den, da han er kommet mere til "skade" i det sidste år

Han henvender sig til kommune som siger at han ikke kan komme i flex job i hans egen virksomhed, for at kan komme i betræning til dette skal han lukke hans firma, for såmåske at åbne det bagefter...

Kan dette virkeligt være rigtig at man ikke kan komme i flexjob i egen virksomhed mere? kan ikke rigtig finde noget på nette om loven omkring dette osv.. virksomheden er jo startet op efter han satte flexjobber i bero?

kan ikke forstå dette og syntes det er rigtig synd for ham... håber i kan hjælpe...
0o-mig-o0 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 08:50   #2
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 53
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
LAB kapitel 7 §75
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspensionister starter egen virksomhed Pyt Politik og Samfund 26 10-07-2013 15:10
er det kun egen sygdom der gør at man kan få flex. popia Spørgsmål ang fleksjob 5 19-06-2013 16:05
Flexjob i egen virksomhed - med tilbagevirkende kraft Dixie4y Spørgsmål ang fleksjob 9 05-04-2013 23:06
Fleksjob i egen/ægtefælles virksomhed ? Jondot Spørgsmål ang fleksjob 2 15-12-2011 10:15
Opstart af virksomhed på flex Peter Simonsen Spørgsmål ang fleksjob 67 27-01-2011 22:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension