K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2009, 09:49   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hjælp min sagsbehandler stopper i morgen.

Hejsa,

Ja jeg laver lige en ny tråd, for jeg at bange for at min sag om ftp. iht. §18 går tabt i kommunens mangel på arbejdskraft. Min sagsbehandler stopper i morgen og hun har ikke svaret mig på hvem der overtager min sag. Hun har allerede indtalt at hun er stoppet og at man skal kontakte jobcenter. Hun har heller ikke svaret på min mail omkring min sag, hun vil sikkert bare væk.

Nu har jeg lige talt med job center og de ved ikke hvem der tager min sag, de mangler folk. Det sidste der er skrevet i min sag er at "ikke alle behandlings muligheder er udtømt". Aftalen var at vi skulle igang med at indhente det lægekonsulenten har bedt om så vi kan komme videre. Receptionisten ville se om hun kunne få kontakt til min sb. på hendes sidste dag idag og ellers bad jeg om navnet på deres chef.

Jeg er bange for at min sag nu går i sylte kassen, den gik ellers meget godt. Jeg må jo bare holde dem ved ilden så de får skaffet det lægekonsulenten har bedt om. Jeg formoder at de herefter vil sende mig i en 3 arbejdsprøvning, men det får de bare ikke lov til og det er jeg sikker på at jeg kan få min psykiater og psykolog til også at skrive under på.

Sikke et system folk render skrigende bort, og vi må holde vort helbred i hævd for at kunne klare problemerne. Jeg tror squ lige at jeg skriver en mail til min sagsbehandler og hendes chef om status på min sag !!!.

Kom endelig med råd, hvis I har nogle, skulle bare lige have luft.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
HJÆLP!!! Operation og så stopper de sygedagpengene nala Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 100 03-09-2012 17:24
ingen svar på partshøring, sygedagpenge stopper i morgen? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 30-11-2011 23:43
Akut brug for hjælp inden møde i morgen maybeline2you Alt det andet 12 24-01-2011 01:10
Hjælp med sagsbehandler dauphin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 05-12-2009 14:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension