K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2010, 16:40   #101
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa igen så har man været til møde idag sammen med sin jobkonsulent og sagsbehandler, de vil have lavet en psykologisk speciellæge erklæring på mig, med hensyn til forsøgelses grundlaget, er det godt eller skidt ? har bestilt tid hos min egen læge dan han skal lave henvisningen dertil. men skulle gå der hvor jeg er tilknyttet nu i 3 måneder også en ny arbejdsprøvning før der tages stilling til forsøgelses grundlaget, selvfølgelig hvis denne psykologisk undersøgelse viste noget tog det der fra.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 16:23   #102
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg tror det er gode papir for dig at få med i din sag,og så må tiden jo vise om det bliver den sidste arbejdsprøvning.

håber for dig at det de finder en god afprøvnings sted til dig...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2010, 17:22   #103
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa hvordan er det lige med at have sin jobkonsulent med til lægen for var jo til møde den anden dag hvor de synes jeg skulle kontakte min læge og bestille en tid så hun kunne tage med jobkonsulent for at bede om en henvisning til en psykologisk speciel erklæring og fortælle kommunen vil have mig flex visiteret så de skulle have en erklæring fra lægen men nu er det sådan at jeg har ringet og bestilt tiden om 2 gange da hun ikke lige kunne alligevel på de tidspunkter hun havde givet mig hvor hun god kunne. Jeg har det også bedt med at tage alene afsted og fortælle hvordan jeg har det osv for hvis hun skal med bliver det som hun siger hvordan jeg har det og det er flex jeg skal ud i men magter det simpelthen bare ikke psykisk og har også sagt det da min arbejsprøving ikke viste ret mange timer og når jeg havde været der og var der kunne jeg ikke arbejde da jeg ikke have overskud og krafterne til det, så de vil have lavet denne om selv om resultatet bliver det sammen og når så de har fundet af at det er det samme sender de mig vel bare ud i en mere, jeg kan bare ikke klare det pres.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2010, 16:24   #104
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa hvad gør man når ens egen læge har udtalt sig at han ikke mener man kan varetage et job pga psykiske problemmer fordi man er født fortidligt og har ikke fået den hjælp man skulle have som spæd, så der ikke er nogle behandlings muligheder, er også udtalt i min vurdering fra neuropsykologen, så han ser gerne at man får pension men så at kommunen ikke vil høre men vil gerne have en ud i flex og ikke pension. Jeg er tilknyttet projektafdelingen der hvor jeg bor og er startet på profil forløb med 11,15 timer ugenligt og onsdagen fri men at jeg kun kan magte at være der fra kl 10 når jeg møder også til middag selv om jeg skulle være der et par timer mere men magter det simplethen ikke har fået en tid hos min læge den 19 april på baggrund af kommunen gerne ville have mig afsted og høre hvad han siger og bede om en henvisning til psykologisk speciel læge erklæring. Kommune kan bare sende bud efter mine papir hos lægen, de ligger klar men det gør de jo så ikke, de vil jo så gerne presse folk til det yderste !
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2010, 16:46   #105
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ring igen til din læge sig det kan ikke vente til den 19 april du skulleh ave noget tider de kan få dig ind hurtigere papir til komunen fra lægen har du giver skrivligt besked om det må de gerne
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2010, 17:04   #106
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
min læge er der ikke før den 19 april pga ferie,påsken og kursus
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2010, 18:51   #107
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
så er der en læge der tager over ringer du til læge for du telefonsvaren der får de navn tlf osv på hvem der har overtaget intil han kommer igen
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 21:26   #108
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa startede med 11,15 timer pr uge det nye sted jeg er tilknyttet med onsdag fri og det var med henblik på at få mig op i timer derude men nu har det taget en hel anden drejning, er kommet ned på 8,45 timer pr uge og stadig onsdagen fri, så mon de har set/lagt mærke til jeg ikke kan holde til de timer ??? havde en snak med min underviser idag hvor han sagde han godt kunne se at jeg var træt og det tog hårdt på mig at være der mere end de 2 timer med pause, selv om det er stille og roligt derude og de tager hensyn til hver enkelt borger.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2010, 18:53   #109
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Hvorfor skal man altid have skiftet kontakt person når man lige synes at det går så godt, min skal stoppe her den 31 marts og hun har virkelig været en god hjælp for mig ang det med kommunen og hende som har hjulpet mig så langt igennem min sag at den ligger mellem flex og pension og ikke alm job som jeg jo startede med for få år tilbage og er også gået ned i timer i aktivering fra de 11 timer ugenligt til de 8 timer ugenligt og en fri dag pga hende kommer til at savne hende for hun har virkelig støttet op omkring mig piv
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2010, 22:23   #110
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
op på hesten og ladevær med a pive alt er jo klar sådan set jo
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension