K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2010, 21:58   #1
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Puljefleksjob

Hey der.
Jeg er lidt i vildrede angående "puljefleksjob",og håber at nogen herinde kan hjælpe mig.
Er det en betingelse, for at blive ansat under "puljefleksjob", at arbejdsgiveren skal have adresse i den bopæls kommune, som man hører til,eller er det muligt at man feks. har bopæl i Vejle,men er ansat i en virksomhed i København?
På forhånd tak
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 23:52   #2
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
søg i trådene herinde for der er flere der har det du spørger om som indhold/emne
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2010, 23:56   #3
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Hvad er et puljefleksjob ?
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 09:13   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der står noget om det i denne tråd ..

http://www.k10.dk/showthread.php?t=13777
Jeg kender ikke så meget til de puljejob men du kan få lidt info i den anden tråd
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 09:19   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=13777
Jeg kender ikke så meget til de puljejob men du kan få lidt info i den anden tråd
jeg takker også på vegne af hele danmarks befolkning
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 09:42   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
superkok ja vi burde måske tage tiden og sætte os ned og lære lidt om de puljejob , ser ud til at de begynder at være mere almindeligt brugt , ved at der før i tiden var noget med at hvis man var ansat i kommune eller stat så var refusionen til jobbet større end hvis man var ansat uden for stat og kommune.. kan være vi skal lede efter nogen af de gamle tråde på det og se om det stadig er sådan ...
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 10:01   #7
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg vil helt klar spørge mere intil det nu når jeg skal i aktivering sjov en uge senere intet hørt inu ikke andet en jeg skal sttarte men skla nok spørgem ere intil det paragraffer osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 11:03   #8
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
superkok ja vi burde måske tage tiden og sætte os ned og lære lidt om de puljejob , ser ud til at de begynder at være mere almindeligt brugt , ved at der før i tiden var noget med at hvis man var ansat i kommune eller stat så var refusionen til jobbet større end hvis man var ansat uden for stat og kommune.. kan være vi skal lede efter nogen af de gamle tråde på det og se om det stadig er sådan ...
Jeg er/var ansat i puljejob i en afdeling af kommunen (blev fyret i torsdags og er nu sygmeldt pga jeg har det psykisk rigtig skidt)
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 13:58   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Jeg er/var ansat i puljejob i en afdeling af kommunen (blev fyret i torsdags og er nu sygmeldt pga jeg har det psykisk rigtig skidt)
først trist at høre så kender du måske love paragraffer osv til det sikkert dumt spørgsmål psydidk over at blive fyret eller blev fyret pga pyssisk hvis første op på hesten igen sker for os alle hvir nr 2 søg hjælp omgående
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 14:06   #10
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
først trist at høre så kender du måske love paragraffer osv til det sikkert dumt spørgsmål psydidk over at blive fyret eller blev fyret pga pyssisk hvis første op på hesten igen sker for os alle hvir nr 2 søg hjælp omgående
Nej det kender jeg ikke, men jeg har også sat min tillidsmand ind i sagen og hun er ved at finde ud af hvad der skal ske nu..
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension