K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2008, 07:24   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil godt prøve at finde ud af noget vedr forsøget på fastlandet.Jeg prøver her i weekenden.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 08:11   #12
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Vandrøret holder tæt nu, det var helt gennemtæret, gammelt l***

Jeg kunne stadig godt tænke mig en "socialvagt" ved Borgen, som de har Fredsvagten.

Men problemet er jo nok at få os til at stå der hele dagen i årevis: 19. oktober 2001, fra morgen til aften alle ugens 7 dage, stået fredsvagt ved Christiansborg.

http://www.fredsvagt.dk/

Et sådan tiltag tror jeg rykker, måske mest fordi der kommer mange turister ved Borgen og dem derinde vil jo gerne have at DK fremstår som et smørhul.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 12:56   #13
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser

Jeg kunne stadig godt tænke mig en "socialvagt" ved Borgen, som de har Fredsvagten.

Men problemet er jo nok at få os til at stå der hele dagen i årevis: 19. oktober 2001, fra morgen til aften alle ugens 7 dage, stået fredsvagt ved Christiansborg.

Et sådan tiltag tror jeg rykker, måske mest fordi der kommer mange turister ved Borgen og dem derinde vil jo gerne have at DK fremstår som et smørhul.
> IKKE ENIG <

Jeg har demonstreret der en dag sammen med min advokat, og ved Folketingsåbningen i 2003 sammen med "Sygeplejerskerne" uden at det ændrede en pind, og eksminister Henriette Kjær blot gik smilende (grinende) forbi.

Jeg vil da ikke "spilde" flere år af resten af mit liv ved - at tro på, at ministrene indrømmer fejltagelser og ændrer på disse, fordi jeg står og gør mig mere til grin overfor "systemet" der har gjort mig til en social taber!

PS: "SYSTEMET" skal ikke også, gøre os til "TIGGERE"!

www.Benny-G.dk Tidligere "DEMONSTRANT"!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 05-09-2008 kl. 13:00.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 13:06   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej igen alle os fra "borgen"

Allerførst, tak for en dejlig dag/oplevelse og Undskyld til Pia,Per og Gustav at vi ikke fik sagt ordentligt farvel til jer MEN til gengæld kan vi prale af at vi endelig fandt Borgens ældste toilet vejledt af en medarbejder derinde, da vi efter at have rejst op og ned i elevatoren sådan ca 7 gange -tilsyneladende så så forladte og trængende ud at der trods alt var en barmhjertig sjæl
(måske var det fordi vi befandt os i den "røde" fløj at vi fik hjælp )

Nå men bortset fra det synes jeg også som jer andre at vi havde al for kort tid. Ja, endelig hvis det kan lade sig gøre -mere tid når det kommer til det næste udvalgsmøde -enig.

Også enig i at vi evt skal lave oplægget/indlægget kortere og bestemt pointere hvad det er vi synes er problemet mm - hvis i kan følge mig.

En ting jeg bemærkede mig var formandens spørgsmål: Om vi havde nogen tal for HVOR MANGE der var udsat for vores problemstilling?

Webmaster, ligesom i på siden har afstemninger om forskellige ting kunne vi så ikke formulere et spørgsmål ang dette så vi havde et bare nogenlunde oversigt over ca hvor mange?
Du skriver også selv at du/i har over 50.000 daglige besøg!

Blot mit lille bidrag
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 05-09-2008 kl. 13:13.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 13:18   #15
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Wink Lidt svar til jer...

Til Web.

Jeg har oså tidl. forsøgt samarb. på tværs med andre. Men der gik kuk i det fordi det gik lidt for hurtigt. Vi havde en hp om det, men nogle ville ha' info på i flæng. Jeg menet selv at der skulle være lidt mere på plads før vi begyndte at vise lidt af hvert der på.
En struktur for hvordan o.s.v skulle for mig først på plads. Men der var ej enighed om dette. Så jeg trådte ud og meldte fra.

Et stort forarbejde skal der til, før der igen prøves noget sådan på tværs.
Mange steder skal spørges om de er intereseret. Men det er foreløbigt kun på arbejdbordet før det evt. skal iværksættes.
Godt vi har k10 selv om det reelt ikke burde være nødvendigt med et sådan sted i velfærdsstaten DK.

Nu får vi se hvad ideen ender ud i med samarbejde på tværs.


Til Maj-Britt

En samlet demonstration vil være godt.
Men en socialvagt? Nej siger jeg til dette. Andre har prøvet dette uden særlig held.

Til Pia

Tak for at du vil dette. Håber du finder frem til noget brugbart.

Til Benny

Er så ganske enig med dig i at en socialvagt ikke vil flytte en dyt.

Og slutteligt til Buster der lige kom med et indlæg.

Ja det gik pludseligt stærkt til sidst hvor i forsvandt ud på toilettet. Dette gl. toilet skulle næsten havde været foreviget *G* Nå men måske næste gang.

Det spørgsmål fangede jeg ikke om hvor mange med problemet. Håber så vi kan ha' disse tal med på næste møde i talen.

Ja webmaster! Kom med et bud til en afstemning om dette. En afstemning hvor ikke medl. også ka' gi en stemme?

Sidst redigeret af @PerChr; 05-09-2008 kl. 13:27. Årsag: Tillæg
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 13:55   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Den vagt skal jo ikke være der en dag i ny og næ, den skal være der ugens 7 dage fra morgen til aften, og det er ikke prøvet før.

Nej, det hjælper nada at demonstrere, men måske det ville hjælpe at komme i God aften Danmark??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 14:08   #17
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Tror stadig det ej hjælper. Jeg huske at for lang tid siden sad en kvinde uden for borgen i meget lang tid døgnet rundt. Politikere mfl. valsede blot forbi og intet skete med hendes sag for retfærdighed. Hvad der senere skete husker jeg p.t desværre ej.

En stor demonstration vil nok bedre blive hørt.

At komme i go'aften danmark. Tja! Måske, men man får ikke megen tid til rådighed. Har selv prøvet for lang tid siden at være i go'morgen danmark vedr. emnet depression / tabu og relateret til drikkeri. (Ikke at jeg havde drikkeri som problemet). 5-10 min og så var det forbi. Om der kom noget ud af det. Nej.

Jeg sammenligner den form for programmer som værende sideløbende med korte historier folk ikke husker 5 min efter. Blot min mening
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 15:18   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
buster skriver
Webmaster, ligesom i på siden har afstemninger om forskellige ting kunne vi så ikke formulere et spørgsmål ang dette så vi havde et bare nogenlunde oversigt over ca hvor mange?
Du skriver også selv at du/i har over 50.000 daglige besøg!
He he det er godt nok mange buster

der står i web`s indlæg

Citat:
kan trække over 50.000 unikke besøg pr måned
Men det er nu også ganske mange

jeg er med igen når vi kommer til det næste møde (per kan man det når man ikke kom til det første ?? )

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 15:32   #19
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af @PerChr Se meddelelser
Tror stadig det ej hjælper. Jeg huske at for lang tid siden sad en kvinde uden for borgen i meget lang tid døgnet rundt. Politikere mfl. valsede blot forbi og intet skete med hendes sag for retfærdighed. Hvad der senere skete husker jeg p.t desværre ej.

Det var i 2002 (ikke i 2003) jeg demonstrerede, og det var ved siden af Kirsten Chesnut der fik kidnappet sin søn af fadderen, og ført til USA.

http://www.chesnutsagen.dk/kronik.htm


Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 19:34   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ej, mine gamle øjne må være mere end slørede

Tilgiv

-men som du selv pointerer, på en måned er jo i og for sig også alt for mange hvis det for de flestes vedkommende handler om at man er kommet i klemme i systemet

Denne side burde jo overhovedet slet ikke eksistere hvis det er sådan et velfærdssamfund vi lever i iflg regeringen

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ryngen billeder væk hos tandlægen ? c.l.e.o. Alt det andet 21 06-06-2012 16:56
Hjælp Venstre med DINE billeder! buster Politik og Samfund 1 16-08-2011 22:48
Hvordan indsætter man billeder? Ninja Hjælp til Forum Brug 9 20-10-2009 11:50
Fandt lige nogle billeder... Razmo Dit og Dat 5 29-04-2009 23:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension