K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2010, 21:36   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Journalist søger fleksjobbere som er blevet mobbet på jobbet

Jeg hare lovet at lægge dette ud på K10 for en journalist studerende....
-------------------------
Hej K10,

Jeg hedder Thomas Ris og er journaliststuderende på Syddansk Universitet i Odense.

Jeg står midt i en radioeksamen som jeg skal aflevere på tirsdag i næste uge. Jeg vil lave et indslag omkring fleksjobbere der har oplevet fordomme og mobning på arbejdspladsen. Idéen til historien har jeg fået ved, at jeg ved eksamen for et år siden også arbejdede med fleksjobbere. Jeg har været inde på Landsforening af fleks- og skånejobberes hjemmeside, hvor det viste sig, at de har fået lavet en intern undersøgelse om, hvrovidt deres medlemmer havde oplevet fordomme eller mobning på deres arebjdsplads. Her svarede over 40 %, at de havde oplevet mobning eller stærke fordomme på deres arbejdsplads.

Derfor skal jeg bruge en person der har/er i fleksjob, som blev/bliver mobbet. For at beholde aktualiteten skal casen helst kun være et halvt til et helt år gammel. Hvis I har kendskab til nogle, der har lyst til at fortælle deres historie, må i meget gerne vende tilbage til mig hurtigst muligt. Jeg hardeadline på tirsdagog det er som sagt eksamen der er tale om. Jeg bor selv i Odense, men at køre efter en case betyder ikke det store.

I kan kontakte mig (hurtigst muligt) på telefonnummer 51296491.

Ellers vil jeg bare sige, at det ville være en kæmpehjælp, hvis i kan finde en. I må gerne lægge dette ud på hjemmesiden, så folk kan se det.

Mvh. Thomas
------------------------------

Så hvis der skulle være nogen der er interesseret....så er det bare at kontakte Thomas hurtigst muligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 04:14   #2
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Kontakt evt. landsforeningen Voksenmobning Nej Tak! jeg ved der er flere af deres medlemmer som desværre er mobberamte fleksjobber..
For evt. kontakt se mere http://www.voksenmobningnejtak.dk

Hilsen
Bla-bla
Selv mobberamte
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 12:25   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
bla-bla måske det var en ide at ringe og sige det til ham, er jo ikke sikkert at han får kigget herind og ideen er jo rigtig god og måske en større chance for at få fat i en hurtigt der kontra her
  Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 12:31   #4
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Jeg kan da huske at der er flekser herfra, der har været udsat for mobning.

- Det være sig fra arbejdsgiver, hvor nogle har været beskrevet som billige kællinger og også fra kollegaer (typisk misundelses mobning) a-la du arbeder kun - men får så og så meget i løn.

Om man har krafterne til at komme ud af busken skal jeg ikke kunne afgøre, men hvis der sidder nogle med mod på det tror jeg, at man gør mange en tjeneste, da det kun kan gavne med focus.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 12:44   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Derfor jeg anbefaler bla-bla at ringe til journalisten, her på siden dukker jævnligt jorunalist (studernede ) op som gerne vil have hjælp men er det noget der skal foregå hurtigt så kan det være et problem da det jo ikke er alle der er inde og kigge hverdag ... og vi kan jo ikke huske hvem det er så man evt lige kunne skrive en pb til dem og som du selv skriver så er det vigtigt at der kommer fokus på noget sådan så derfor er det nok en god ide at involvere voksenmobning hvor vi jo ved at der sidder flere end her på K10
  Besvar med citat
Gammel 08-01-2010, 16:12   #6
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Hej jer!

Har kontaktet Thomas, og sendt ham videre til en tidligere kollega der blev fyret som fleksjobber, og som desværre i nu er hårdt mobberamt, den dag i dag. Vi begge er tidligere ansat som gratis arbejdskraft jeg i aktivering og et lønnet midlertidig job og hun fleksjob på et lokalt museum på Fyn, med dagligdag med vanærer, grov chikane og mobning, vi blev behandlet som andenrangs arbejdere.

Trist eller sjovt nok er vi ikke den eneste medarbejdet der har oplevede en destruktiv ledelse et dårligt psykisk arbejdsmiljø, som desværre hersker på museerne i Kerteminde. Det er ikke så rosenrødt på det museum, som der udtaltes om til presse og ved ferniseringer etc., desværre langtfra med store menneskelige omkostninger til følge, bagved kulisserne. Det er utroligt de skal ha` lov til at trække flere menneskelige tragedier og ødelæggelse efter sig. Det er meget trist, især ellers når museets rammer er gode og smukke udadtil, at skulle fortælle, når folk spørger indtil, ”det museum ikke har gjort noget godt for mig, ikke noget jeg kan takke dem for!”

Go`dag
Bla-bla
Læs mere på
http://www.voksenmobningnejtak.dk/

Sidst redigeret af bla-bla; 08-01-2010 kl. 16:23.
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nibutisme. jeg er blevet angst igen" på jobbet. annech Spørgsmål ang fleksjob 17 05-05-2012 13:04
Journalist søger....17 år efter FlemmingC Politik og Samfund 8 27-01-2012 09:13
Journalist søger smertepatient MichaelF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 02-09-2010 22:16
Ring til AT hvis du bliver mobbet på jobbet bla-bla Politik og Samfund 1 29-04-2010 19:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension