K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-10-2006, 10:47   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Venter på fleksjob

Citat:
PiaB skrev:
Også godt at være tilbage igen

Ked af, at jeg til tider ikke er så meget på, men har ski lidt travlt i øjeblikket - var på arbejde i fredags til kl. 19.00 og igen i dag på en højhellig søndag til kl. 18.00, men det er jo fordi vi ikke kan følge med, som i måske nok har fulgt lidt med i, i nyhederne.....

Men vi prøver og gør vores bedste. I hvert fald, er jeg ked af, at jeg ikke er her så ofte, men skal nok være her så tit som muligt, og håber i har lidt tålmodighed.

Kh Pia
Pia at du ikke kan være her så tit er selvfølgelig ærgeligt, men ikke noget du skal tænke på...
Det ville jo være lidt grotesk hvis lige en side som K10 var med til at give dig stress

Vi kender godt situationen på dit arbejde , så du må tage den tid det tager og så må vi andre svare så godt vi kan når vi kan

Jeg tænkte på lige at ligge dine bemærkninger her på forsiden , så er der ihvertfald ikke nogen der kan føle sig svigtet over at du ikke svare hurtigit nok.

Du må have det godt og tak for alle svarene i denne omgang og pas på dig selv , ingen grund til at du bliver syg (glad for jeg ikke har dit arbejde i disse dage ) :|:|


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 18-10-2006, 21:27   #12
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Venter på fleksjob

Ja som taget ud af min mund vi skal jo ikke skyld i at Pia bliver syg eller stresset (mere end hun nok er i forvejen)
Det er jo bare dejligt den tid hun tager sig herinde!! Og en stor hjælp!!

Og synes det er en god ide at ligge hendes bemærkninger ud på forsiden er en super ide!!

Knuser
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2006, 21:59   #13
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: Venter på fleksjob

Hej med jer!!

Og tusind tak for jeres opbakning!!!!!!!

Det er altså rigtig rart, og i skal vide, at i absolut ikke giver mig stress - nærmere dårlig samvittighed (det var kun for sjov)!! Men bliver lidt bekymret når jeg er væk herinde fra for lang tid af gangen, jeg ved jo hvordan situationen er i kommunerne lige pt. og tror ikke det bliver bedre foreløbig, set i lyset af, at der skal ske disse store omlægninger pr.1.1.07.

Men uanset - som den opbakning jeg håber jeg giver jer, er jeg rigtig rigtig glad for at få lidt ros og tilkendegivelse tilbage (det er jo ikke noget man ligefrem oplever på sin arbejdsplads).

Stort knus til jer
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2006, 22:01   #14
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Venter på fleksjob

KÆMPE KNUS tilbage til dig Pia ros og takker skal du i hvert fald have for det stykke arbejde du ligger herinde det værdsætter vi rigtig meget!!!

__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
Vikararbejde mens man venter på fleksjob... Multe Spørgsmål ang fleksjob 4 05-01-2010 00:44
Ledige venter for lang tid på fleksjob Stella Er det overhovdet til at få fleksjob? 0 22-03-2009 16:36
Venter på afklaring fleksjob/pension Chanel Spørgsmål ang fleksjob 2 28-01-2009 23:51
Venter på visitering til fleksjob Bea Din historie 13 08-02-2007 00:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension