K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Midlertidig Førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Midlertidig Førtidspension Her vil vi sætte fokus på emnet midlertidig førtidspension, samt følge meget nøje med i hvordan politikkernes revurdering af førtidspensions loven forløber.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2008, 23:17   #11
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Åh jeg krydser alle fingre for at det går igennem og for at du kan slappe lidt af i tiden indtil..Jeg er der hvor jeg venter på at få tilsendt recurce profilen til gennem læsning skal så returnere den til sagsbehandler og så går papirene videre..og jeg kan slet ikke huske hvor de går hen..Prøver at tage den med ro og jo jeg dirrer hver dag når posten kommer..og nej ikke noget fra kommunen endnu...ja og så har vi så denne vente tid...Jeg giver jeg ret i at den er "dræbende"....måske skulle man bare bedøves og vækkes når afgørelsen er på plads..ligesom i narkose...
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 23:52   #12
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jbsm4 Se meddelelser
Rikke H.. ventede i 1½ år på hvad???
Fra sagsbehandler(kommunen) indstillede mig til FP til beskæftigelsesankenævnet omstødte kommunens og det sociale nævns afslag.
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2008, 01:41   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og jeg venter også - lige nu venter jeg på min psykiater skal indkalde mig til en udarbejdelse af speciallægeerklæringen - men der kommer sgu aldrig brev!
Og da speciallægeerklringen er ret afgørende for min ansøgning om førtidspension, så står hjernen jo heller aldrig stille, men bliver ved med at køre i cirkler. Har overvejet flere gange at få nogle hæftige nervepiller jeg kan tage når det RIGTIG løber løbsk inde i hovedet, men indtil videre er det kun tanker....

Så jeg venter fortsat - har ventet 1 måned nu - og styrter hver dag ned i postkassen for at se efter brevet, men lige skuffet bliver jeg hver dag når der ikke ligger et brev fra ham. suk.

Så jeg ved hvad du går igennem - dog har du den fordel at du er lidt længere fremme i forløbet end jeg er

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2008, 09:45   #14
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Helenekr

For filan da ... ikke så lidt du er igennem. Har lige siddet og læst din anden tråd... så nu blander jeg nok trådene sammen. Men at du skal gå og vente så længe på din psykiater.... kan du ikke ringe og spørge hvor lang ventetid der på den hos ham/hende?...

Mange tanker
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2008, 10:16   #15
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej allesammen!
Tak for jeres søde svar! Dejligt at have et sted, hvor man kan få et lille klap på skulderen og et lille kram - I får lige alle et tlbage! Og jeg ønsker jer alle held og lykke med jeres sager, og at ventiden ikke ender i skuffelse...

Her i kommunen skal man åbenbart igennem 3 nåleøjer: først sagsbehandleren, der skal bestemme sig for at indstille en til ftp, så pensionsteamet, der vurderer, om sagen er nok belyst og endeligt pensionsudvalget, der træffer den endelige afgørelse, og hvor man så kan få lov at udtale sig til deres møde. Kompliceret? Naj, da! Slet ikke!

Til helenekr: hvor er det rart at høre, at der ser ud til endeligt at ske noget i din sag! Som Bettina synes jeg også, du skulle prøve at ringe og høre, hvor lang tid du skal vente på at blive indkalde til psykiateren...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til FP på § 18 søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 160 09-04-2013 00:31
Indstillet til FP ! Endeligt !! SolenOgMånen Alt det andet 20 09-01-2012 18:33
Indstillet hobby4me At søge førtidspension 4 01-12-2011 12:52
Indstillet til pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-10-2009 11:10
Så er jeg indstillet til FP bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension