K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2013, 10:59   #11
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Ja vi skal faktisk giftes:con fused:

Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 15:42   #12
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Apollonia Se meddelelser
Ja vi skal faktisk giftes:con fused:

Mvh Apollonia
Tillykke
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 16:03   #13
buick
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2013
Indlæg: 67
Styrke: 11
buick er ny på vejen
Tillykke og velkommen i tvangsægteskabernes rækker, os som har en ægtefælle fra udlandet er i årevis blevet tvangsgift for at kunne leve sammen
buick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2013, 11:34   #14
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Tak men nu er vi blevet helt forvirrede, og mangler vist lige at få undersøgt om det er nu vi skal giftes, eller om et år! Har jo ikke hørt et ord fra sagsbehandleren om hvordan og hvornår reglerne implementeres. Tænk hvis de ikke træder i kraft pr. 1. januar, så skal min samlever pludselig forsørge mig helt fra d. januar, og det var ikke det var planen fra vores side, da han er en ganske almindelig lønmodtager, som faktisk ikke kan forsørge 5 personer alene, uden noget bidrag fra mig. Og omvendt ved jeg heller ikke hvornår vi præcis får brug for at være gift fra, for at samlever kan gøre brug af mit bundfradrag, og så har jeg læst på Denmark.online at "ifølge skattereglerne skal den ugifte mand eller kvinde, der bliver arbejdsløs nemlig betale skat af de penge som vedkommende fremover skal "ha" af kæresten i stedet for kontanthjælp. Det skal ægtefolk ikke". Jeg må indrømme jeg forstår ikke rigtig noget som helst, og ved ikke hvad vi skal gøre, og hvornår? Men vi har brug for at have samme rettigheder som ægtefolk, men ved bare ikke hvornår vi får brug for det, vi kan bare ikke miste pengene, fordi vi forsørger vores tre børn.

Jeg har ikke nogen "økonomsagsbehandler, har jeg fået at vide, men jeg må skrive en mail sagsbehandler...

Nogen som forstår det og kan forklare?

Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension