K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2014, 18:57   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ingen meddelelse fra for-revalideringsstedet?

Før fleks-vurdering.
Er det sandt, at der skal foreligge en vurdering af forløbet på et praktik/for-revalideringssted fra stedet til kommunen? I brevform?

Juristen, som har set min sag igennem og har rådet mig, mener, at der skal ligge en vurdering af mit forløb fra selve stedet, - på kommunens anmodning.
Der ligger kun et kort citat, som er anført i INCITAs rapport til kommunen.
Derfor syntes hun, at jeg skulle anmode om denne vurdering. Chefen på stedet havde også udtrykt, at hun gernne ville sige sit.

Ergo bad jeg kommunen om at anmode om en rapport fra reva-stedet, selvom der var oplysninger nok til en fleks-vurdering.
Det skete 20/11, og ingen har hørt noget endnu. Jeg har rykket reva-stedet. Kommunen gør det IKKE!

Kan jeg, hvis vi fortsat ikke hører får noget fra reva-stedet, bede kommunen om at se bort fra min anmodning og bare sætte gang i sagsbehandlingen?

Sidst redigeret af mukke; 18-01-2014 kl. 22:15.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 14:53   #2
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Question Vide tidsrammer for flex-sagsbehandling?

OK. Sagsakterne blev sendt til Musvågevej 20/11-13 og dette sidste papir ankom 10/1, men jeg er ikke blevet indkaldt til nogen samtale endnu.
Nu har jeg bedt om en kopi af brevet, - men hvor lang ventetid skulle jeg mon acceptere, fra min sag bliver samlet, til jeg bliver indkaldt til flex-samtale?
Er der nogen officiel tidsramme?

Sidst redigeret af mukke; 20-01-2014 kl. 14:55.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 18:38   #3
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Ring og spørg, det gjorde jeg... og skruede bissen lidt på... så havde jeg en tid !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 19:50   #4
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tak :-) Ja, den venlige kvinde, der besvarede min opringning idag, mente, at jeg kunne bede hende spørge efter en kopi af brevet og se, om de svarede. Da jeg efterfølgende sagde: "Hvis du vil være sød at sige til dem, at jeg beder op en kopi som AKTINDSIGT, - så skal de sende en", svarede hun lidt spagt, - "Nåeh, ja".
Nu er jeg bare spændt på, hvad de har skrevet.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 19:55   #5
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Nogle af dem der tager telefon der ude, aner ikke hvad de laver, og det indrømmer de.

Københavns kommune har en fabelagtig evne til at stille studiemedhjælpere i front, de står så der og undskylder sig over at de ikke ved hvad der foregår.

Som borgere kan vi jo ikke leve med det, og prøver man ikke at presse sig igennem den slags, ja så år kommunen jo bare bevis for at det nytter at stille "de intetanende" i forreste trop.
Kanonføde hed det vel engang
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 22:04   #6
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tror dd, jeg skulle vente med at kræve møde til jeg har fået kopien? Jeg ville jo gerne vide, hvad de skriver.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 22:06   #7
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
JC-København, sender først materialet sammen med tiden, så der er ingen grund til at vente med at tvinge en mødetid igennem.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2014, 01:54   #8
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg har fået materialet, - hele mappen. Det fik Musvågevej også 20/11-13. "Vi" venter kun på den vurdering, som juristen rådede mig til at anmode om, - og den kom altså for 10 dage siden.
Hvorfor kommunen ikke havde bedt om den er ikke godt at vide. De var tilfredse med citatet i INCITA rapporten.

Sidst redigeret af mukke; 21-01-2014 kl. 01:58.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension