K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2015, 18:01   #21
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
pink-mule. den der flavour tech. tror jeg det var.

lige et par ting.

i starten kan man måske savne lidt burn. jeg kunne før mærke at jeg havde fået suget nok ind, nu mærkes det ingenting.

smagen er sikkert ikke så kraftig som med pg, mener også at have læst at vandet kan have indflydelse.

6 mg (5mg når fortyndet) er nok i underkanten for mig, men jeg kan jo bestille 18 mg og blande med.
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2015, 19:52   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er meget mere mildt og dæmpet når det kun er VG....

PG giver det halskrads og en del mere smag...

Det er jo det gode ved at selv blande...man kan få det lige som man vil have det...lidt mere af det eller lidt mindre af noget andet...

Jeg er dog ikke selv startet med at blande endnu....selvom jeg har nicotinbaser nok til mange år liggende i fryseren...

Jeg burde dog gøre det men synes ikke rigtigt jeg kan tage mig sammen til det...men det kommer nok på et tidspunkt..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2015, 19:59   #23
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
ok, kunne være man skulle hamstre lidt, vi ved jo ikke om der snart kommer et lov indgreb. tobakslobbyen og statskassen du ved. er det den 100mg du har i flyseren?
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2015, 21:12   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har både et par liter af 36 mg og af 100 mg liggende....de 100 mg er købt her http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

Joo vi ved at EU`s tobaksdirektiv skal implementeres senest om lidt over et år.....i 2016...

Vi ved bare ikke hvor langt de vil gå...i forhold til det de kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 15:37   #25
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
hvis jeg skulle opgradere til større tank,effekt og batteri hvad kan du anbefale?
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 21:11   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville sige en istick....som kan fås i 30 og 50 watt....du bør ikke købe den på 20 watt...

Til den ville jeg forslå en subtank mini hvor man selv kan bestemme om man vil have coils på 0.5 eller 1.2 ohm....

Så man har lidt at vælge imellem alt efter hvor meget power man vil have på den...

Vil man have længst mulig batteri tid ja så skal du vælge den istick på 50 watt...

Med en subtank mini ja der følger en RBA....en del hvor du selv kan bygge coils til....hvis du senere skulle få lyst til dette....

Man kan også bare bruge de færdiglavet coils som man kan købe...

Der følger to coils med når du køber den...en på 0.5 ohm og en på 1.2 ohm...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 16:07   #27
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
tak for hjælpen.

så har jeg problemet med at min juice brænder på, så jeg har bestilet mere pg og vg (1 del pg 2 del vg) og 5 nye coils. det løber op :-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 17:18   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he det er nok mangel på juice der gør at den "brænder på"....og det sker som regel hvis man har en for tyk juice...altså højt indhold af Vg..

Hvis man har det høje indhold af Vg alene pga af dampen...ja så vil man også kunne få meget mere damp hvis man har muligheden for at skrue op for luftindtaget...

Jeps det kan koste en del....men man kan jo stadig spare en del i forhold til hvis man var ryger inden....

Var man ikke ryger inden ja så er det jo ren udgift..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 17:43   #29
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
;-)

ja så kan jeg lære det, men det er nu fortyndet godt med 10% vand.

det kan ikke være sundt, det der kommer ud brændt.

hvor længe kan jeg have åbne flasker stående i køleskabet, nu får jeg jo 1,5 liter i alt .-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 18:37   #30
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det er PG nicotin baser ja så kan de holde sig i flere år hvis de opbevares rigtigt...gerne i fryser...

Nicotin baser med VG kan holde sig lidt kortere tid....stadig samme opbevarings måde...

Jo mere der kommer luft til disse væsker jo dårligere kan de holde sig...

Det betyder at det godt kan svare sig...hvis man har store mængder stående...at hælde det over på mindre flasker....det skal helst være glas...da det holder sig bedst i glas..

Når man så tager af sine væsker...ja så åbner man kun små flasker med væske...kontra hvis man skulle åbne 1 L flaske hver gang man skulle have noget derfra...og dermed slipper luft ind til væsken...

Nej hvis det smager brændt...ja så er det direkte farligt....som at ryge...

Så hvis man skal have sundheds aspektet ind over...og selvfølgelig smagen...ja så skal man sørge for at ens wick altid er våd og at det ikke smager brændt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension