K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2010, 02:16   #11
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Der er altid elektroniske spor når man arbejder med computere

Man tjekker ikke sådan hele tiden, men der laves stikprøvekontroller en gang imellem...

Gad vide om det egentlig er ulovligt, at jeg lige har et øje på "mine" gamle borgere, af dem som jeg havde et længere "forhold" til... Det er det jo egentlig nok... Vil bare så gerne sikre mig, at de bliver behandlet ordentligt, og indrømmet, jeg er også nysgerrig efter, hvordan det går med dem!
Er det meget slemt af mig?

Ja, gu' er det slemt... -få dig et liv


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 06:54   #12
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Ja, gu' er det slemt... -få dig et liv


.
Der burde være flere sagsbehandlere af den slags, der bekymre sig om deres borgeres ve og vel. Sagsbehandlere der bekymre sig om, om borgeren bliver behandlet ordentligt. Jeg har været i det syge system i snart 3 år, og jeg mangler stadig at møde en behandler med empati.

Jeg ser ikke noget galt i at Andersine85 tjekker hendes "gamle" borgers journal, hvis det er med medmenneskelighed. Jeg ville ønske at jeg havde en sagsbehandler, der kiggede i min journal for at se om jeg bliver behandlet ordentligt.

Men, men, men.........Jeg må nøjes med standarden indenfor offentlig sagsbehandling, og dvs. en langtrukket og beskidt sagsbehandling.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 23:23   #13
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Der burde være flere sagsbehandlere af den slags, der bekymre sig om deres borgeres ve og vel. Sagsbehandlere der bekymre sig om, om borgeren bliver behandlet ordentligt. Jeg har været i det syge system i snart 3 år, og jeg mangler stadig at møde en behandler med empati.

Jeg ser ikke noget galt i at Andersine85 tjekker hendes "gamle" borgers journal, hvis det er med medmenneskelighed. Jeg ville ønske at jeg havde en sagsbehandler, der kiggede i min journal for at se om jeg bliver behandlet ordentligt.

Men, men, men.........Jeg må nøjes med standarden indenfor offentlig sagsbehandling, og dvs. en langtrukket og beskidt sagsbehandling.

Hej sniffeline

Enig... -hvis det var dét, der var tilfældet Men Andersine85 har tidligere bl.a. udtalt sådan:
-i min kommune er der ikke nogen der bliver fejlbehandlet, ingen klager osv.
-alle med fast ejendom skal bruge al friværdien før der kan udbetales kontanthjælp...

Og selvfølgelig vil h.n IKKE oplyse hvilken kommune vedkommende arbejder i... -så alle de mange positive oplysninger er fuldstændig gratis, og en person med dette menneskesyn burde ihvertfald IKKE arbejde med medborgerer i nød

Der kommer simpelthen så meget selvcentreret ordflommer fra denne person at det giver mig kvalme... -og har man brug for at omtale sig selv, så positivt, så mange gange... -er der vist mere end én der har et problem


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 07:52   #14
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hej sniffeline

Enig... -hvis det var dét, der var tilfældet Men Andersine85 har tidligere bl.a. udtalt sådan:
-i min kommune er der ikke nogen der bliver fejlbehandlet, ingen klager osv.
-alle med fast ejendom skal bruge al friværdien før der kan udbetales kontanthjælp...

Og selvfølgelig vil h.n IKKE oplyse hvilken kommune vedkommende arbejder i... -så alle de mange positive oplysninger er fuldstændig gratis, og en person med dette menneskesyn burde ihvertfald IKKE arbejde med medborgerer i nød


.
Det er da klart at hun ikke vil oplyse hvilken kommune hun arbejder i, for de vil jo blive overrendt af syge mennesker, der vil behandles ordentligt og retfærdigt.

Jeg står selv i den situation, at min kommune vil have at jeg forgælder mig yderligere. Kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal få muligheden for at betale det tilbage, når kroppen ikke længere er arbejdsduelig.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 01:15   #15
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Det er da klart at hun ikke vil oplyse hvilken kommune hun arbejder i, for de vil jo blive overrendt af syge mennesker, der vil behandles ordentligt og retfærdigt.

Jeg står selv i den situation, at min kommune vil have at jeg forgælder mig yderligere. Kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal få muligheden for at betale det tilbage, når kroppen ikke længere er arbejdsduelig.
Ho ho, nå ja den mulighed havde jeg ikke tænkt på...

Og hvis det er din "såkaldte friværdi" du skal belåne, kan det jo ende katastrofalt, for vores boliger er helt sikkert ikke færdig med at falde i værdi.
Håber virkelig ikke de får held med at ødelægge dit/jeres økonomi... -der burde simpelthen være et sikkerhedsnet for dem der belåner en "mulig friværdi", det er jo kun papirspenge og intet andet !!!


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 00:23   #16
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hej sniffeline

Enig... -hvis det var dét, der var tilfældet Men Andersine85 har tidligere bl.a. udtalt sådan:
-i min kommune er der ikke nogen der bliver fejlbehandlet, ingen klager osv.
-alle med fast ejendom skal bruge al friværdien før der kan udbetales kontanthjælp...

Og selvfølgelig vil h.n IKKE oplyse hvilken kommune vedkommende arbejder i... -så alle de mange positive oplysninger er fuldstændig gratis, og en person med dette menneskesyn burde ihvertfald IKKE arbejde med medborgerer i nød

Der kommer simpelthen så meget selvcentreret ordflommer fra denne person at det giver mig kvalme... -og har man brug for at omtale sig selv, så positivt, så mange gange... -er der vist mere end én der har et problem


.
Wauv, hvordan er det lige lykkedes mig at pisse så meget på din sukkermad?
Ja, undskyld at jeg kan lide mit job, og at jeg selv mener jeg er god til det!
Er du aldrig selv tilfreds med din indsats?

Jeg har vist aldrig sagt, at jeg aldrig har fået klager, eller at ingen bliver fejlbehandlet - vi har, hvad, 700 sygemeldte, 700 på kontanthjælp, 150 invandrere på strakshjælp og 400 fleksjobbere... Selvfølgelig sker der fejl! Selvfølgelig får vi klager!
Det jeg siger er, at jeg er glad for min arbejdsplads, fordi der overordnet er en god menneskeetik! Vi er der for at hjælpe borgerne, og det er der fokus er, i langt højere grad end økonomi (selvom det desværre tvinger sig tættere og tættere på).
Det synes jeg altså, at jeg med rette kan tillade mig at være glad for og stolt af!

Personligt har jeg i mine tre år i sygedagpenge modtaget 3 klager. Den ene er kommet retur, der fik jeg medhold, de to andre venter stadig på beskæftigelsesankenævnet. Så er det op til dig og alle andre at vurderer, om det er mange eller få.
Personligt synes jeg altså, at det er ganske udemærket! Og nej, det gider jeg sku ikke holde mund med, jeg vil hellere være et positivt menneske, så jeg kan udholde de næste mange år i mit job, istedet for at suge til mig af negative ting, udfald og kommentarer fra folk som dig...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 00:58   #17
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Jeg kan godt lide dine input, Andersine!
Og jeg syntes det er dejligt med en fagperson der bruger tid på det her og lyder til at være en engageret sagsbehandler.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 11:36   #18
Bang
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Struer
Alder: 54
Indlæg: 67
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bang er ny på vejen
Hørt Annagw
Bang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 23:34   #19
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Tak folkens, det er jeg sku alligevel glad for at høre

Men hey, må jo tage det som om, at Multe ikke mener, at det er moralsk forkert af mig at tjekke op på mine gamle sager (selvom jeg godt ved, at det ikke er helt i orden ift. reglerne), siden Multe synes jeg omtaler mig selv positivt
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 19:50   #20
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Hej Andersine!

Er du okay?

Savner dig herinde... :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
psygisk" udbrændt så meget,at det konstant" sidder på helbredet. hvad gør jeg. annech Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 21-08-2012 06:22
Hvordan overlever man i konstant smerte-*******? DMW Din historie 1 14-12-2010 04:12
Lægeløftet brydes med datadeling! buster Politik og Samfund 0 25-11-2010 13:02
KonStant-hjælp - eller midlertidig ydelse zuza Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 0 25-11-2008 11:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension