K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2012, 19:43   #1
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
whistleblower ?

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyhede...8.htm&regional

tjah...for vejle kommune er det ved hjælp af løgnagtige læger og overlagt dokumentfalsk at begå socialt bedrageri i millionklassen - mod EN ENKELT BORGER
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 03:48   #2
Viapen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
Viapen er ny på vejen
Jeg tror vi alle render og hvad angår speciallæger er de nok dem som er værst tænkeligt at tænke på, at love og garantere, men at formulere det på skrift for en, Det kan man ikke uden embedslægen er henover,, og der kan gå måneder førend dette sker, imellemtiden er der sket andre aspekter i ens liv som har medført betydeligt nedsat arbejdsindsats...

De piller der bliver udstedt har en umoralsk effekt.. Visse typer af de første typer der kommer frem er som regel Pfizer hvor der ofte er de kendte trekanter på.

Imellemtiden skal man overgå til det billigst præparat men der er ingen Trekant på.. hvorfor mon dog ikke det? Hvis det virksommestof stadig er i det.. igen render man ind i en

Speciallæger som er oprettet i Sygesikringen danmark får et tilskud, men det er speciallægen der fastsætter egne priser...

Så mange læger og industrielle medicinalfirmaer lever højt, på os som slet ikke aner hvad de propper i os med medicin. som udgør de største farer, nemmelig faren for at man får en blodprop lige der hvor man ikke længere er istand til at tale mere og eksistensen overføres til en kiste istedet for.

Har man foretaget en undersøgelse i om brugen af medicinen har en effekt og efter års brug genåbnes ens bog, for at konstatere om de har en helbredende effekt.. Dette vides ikke.. Det er jo ren og skær Lykkemedicin ikke kun til sindslidende men også til dem som snakker for meget i telefon under kørslen eller almindelige hovedpines tabletter om de nu virkelig Helbreder "nej" igen

Men der er videnskab for at mange piller slet ingen virkning har, god grund til at vi skal spise det billigste medicin Men forskningen har vist at da man for første gang lancerede de første lykkepiller er det bevist, at effekten enten tager til eller ikke, og de har slet ingen helbredene effekt..

Hvorlang tid skal vi blive ved med at leve på en løgn

Men Spørgsmålet hvornår er der nogen der tør at lade være med at modtage medicin som ikke helbreder.. Jeg tror ikke på nogen tør, men heller bruge hovedet på

Jeg står netop i den prekær situation at jeg ingen af delene kan.. Jeg må ikke føre bil, tiltrodsfor jeg er langt mere sikker i min færden, har indtaget en rød trekant. selvsamme trekant jeg for mere end 14 år siden blev udstedt til mig fra Rigshospitalet aldrig taget mere, kun i alle yderste situationer, men altid kunne spare ind på dem så jeg ikke fik overforbrug, jeg er igen de sidste 8 år gået en pille ned i docis, og er istand til at udføre mange farlige opgaver tilfredstillende og på intet tidspunkthverken er i fare for mig eller mine medmennesker..

Derimod hvis jeg ikke tager dem, er jeg så ræd og endda mere ræd da jeg tog kørekort.. Men Embedslægen skærer det hele over en kamp og siger nej.
Jeg har mod på at kunne gå op til en fornyet køreprøve og teoretisk test og med stor sikkerhed bestå den flot bedre end de fleste..

Mange vil være bange for at afprøve deres egne kundskaber, fordi de ikke føler sig sikker.. Men det gør jeg... Men igen jeg må ikke da man allerede har skåret over, imens alkoholikere og mobiludøvende personer som evt har dræbt en eller flere godt må gå op og generhverve der førekort.. Det giver giver mig en foragt overfor hvad, hvad findes mest rigtig..

Jeg hverken drikker eller mobilsnakker når jeg fører bil, ej heller en hidsigprop der ikke kan klare at de bliver overhalet, uden fart sætter ind hos dem,, det er netop sådan en man tænker på at vedkommende burde have medicin for at få lov til at føre bil..

Jeg er opmærksom på der er mange der bliver stoppet af politiet og frem med pusteren og bliver fældet deraf af denne, det eneste gale ved det hele var at de var blevet stoppet ved en prøve.. Men ser vi på dem som er trafik ramte i størrere ulykker med flere som skal i en kiste, er ingen parter konstateret som påvirket,, det er kun i enkelsager man har taget dem som var påvirket af en kraftig mængde kokain eller andet euforiserende stoffer..
Men aldrig pille ordineret personer...

Jeg synes derfor at der i alt dette foregår mange andre lyssky affærer som der ikke sættes straf for.. der er rigtig mange sager der kommer til ankenævnet patientklagenævnet pga. lægesjusk, speciallægesjusk, kirugiske indgreb med videre, ulykker som hvor det oftest ender med der er en eller flere der skal have en kiste..

Jeg må sige at de spindoktorer der sidder ved regeringen er nok dem som skulle have en indlæggelse... for der sker flere skader.. Brud på regler,, glemte ting og sager i kroppen efter en operation. løftebrud og brud på øvrige regler, medicinal industrien holder fester for dem som modtager ulovlige gaver som ikke indberettes..

Hvem er de skyldige i vores samfund? ikke mig
Viapen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Whistleblower søges........... phhmw Politik og Samfund 121 22-08-2022 09:18
Whistleblower-ordning:Frederiksberg først buster Politik og Samfund 0 13-01-2011 13:03
Tænk dig om før du bliver whistleblower Lilli Susanne Skal kommuner ikke overholde loven? 6 09-06-2009 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension