K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2008, 06:15   #11
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Smile

Hej allesammen.

Jeg kender heller ikke nogen herinde, men har følt mig så velkommen , har i lang tid fulgt med på sidelinjen, før jeg indmeldte mig forleden dag.
Håber jeg også selv kan hjælpe andre med informationer en dag,

Tak for linket tl at finde rundt på siden.
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2008, 11:55   #12
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Hej Susanne,

Velkommen til.

En god lille ting, som du sikkert kan bruge er muligheden for at abonnere på en tråd. (Som denne).

Det kan du gøre i højre side lige over først indlæg på siden i `Emneværktøjer' -> 'tilmeld dette emne'.

Så kan du via 'Genveje' (Lige under dit navn i øverste højre side) -> 'abonnerede emner' i fanen blandet se de emner du abonnerer på og sidste gang, der har været et nyt indlæg.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2008, 17:37   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej susanna

Velkommen til og tro mig, jeg kender godt følelsen. Det var præcis sådan jeg også følte det da jeg tilmeldte mig men du vil opdage at alle herinde ønsker at hjælpe.
Ret beset er du heldig og have fundet verdens bedste hjemmeside

Jeg kender ikke nogen privat som sådan men jeg tror at du snart vil føle at du næsten kender alle herinde for vi er alle i samme båd

Så bare på med vanten og stil spørgsmål og som mange siger: der findes ikke dumme spørgsmål

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2008, 18:45   #14
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Hej Susana, rart at se du har fundet herind, jeg tror det var mig der fik "lokket" dig herind, efter at have set dit indlæg i et andet forum, hvor "den store stygge slettefinger" har forhindret mig i at skrive.
Jeg har været medlem herinde i halvandet år, men nogen gange er der langt imellem at jeg er på herinde.
Du har sikkert en masse spørgsmål, og nogen af dem har måske været "oppe" herinde tidligere, der kan du måske have glæde af søgefunktionen, som du vistnok finder nogenlunde øverst på siden.
Det kan tit virke forvirrende/overvældende at komme ind på et nyt forum, men prøv stille og roligt at kigge på de forskellige ting, så er jeg næsten sikker på at du finder noget du kan bruge.
Held og lykke med det hele.
Ja Trold Det var dig der fik mig "lokket" herind, og det vil jeg da sige mange tak for.....skal "bare lige" lære at finde rundt herinde
__________________
Der skal et godt helbred til at være syg
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2008, 01:24   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Susana ja siden er jo blevet lidt stor efterhånden men tror ikke at noget kan undværes , man kan se at web har lavet om på siden her for ikke så længe siden og lagt noget sammen osv .. i håb om at få den til at blive mere overskuelig ...


den bedste måde at finde rundt på er nok ved at bruge søg eller kigge i div forums kategorier ...

Jeg kan godt følge dig, jeg har været med fra dag et af, men har lige været væk en uge , og har måtte opgive at følge med i det hele og må tage tingene som de kommer op igen he he

men tja der ligger så stor viden og relevans i alle indlæg at man simpelthen ikke kan slette dem for at gøre siden mindre ..


jeg håber og tror at du efterhånden kommer efter det, det plejer de fleste at gøre ...

og hvad ang at kende hinanden privat , ja så er der jo nok nogen der gør det, men det kommer sig også af at siden mange gange anbefales på kurser osv , og der er det jo mennesker der kender hinanden ..

men i det store og hele så er alle mere end flinke til at tage imod alle nye er mit indtryk ...

i hvert fald skal du have et stort velkommen til siden fra mig og skrig hvis du har brug for hjælp, der er masser der gerne vil hjælpe dig
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2008, 10:58   #16
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Kære Susana

Velkommen til, du vil blive glad for denne side, tro mig.
Tag det roligt, og lær siden at kende. Jeg kender heller ingen personligt, men vi lærer alle hinanden at kende på en måde, vi er jo alle i samme båd, og nogle er kommet igennem kampen. Så spørg og du vil finde svar.

Stoktoft

ps. jeg har kun haft internet 1 år, så jeg er ikke så hurtig til at finde ud af de sider/forums jeg finder, men det kommer ;-)
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på forlængelse af sdp ,kan ikke rigtig finde rundt. arh Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 28-09-2012 09:05
Sagsbehandler køre rundt med mig creek Spørgsmål ang fleksjob 4 26-06-2012 16:13
hjælp til at finde rundt på K10.. maja-bell Alt det andet 2 14-10-2011 11:14
Svært at finde et job Pedersen 69 Spørgsmål ang fleksjob 17 29-04-2007 22:33
kørt rundt i systemet. Stella Det er da strengt ! 0 29-10-2006 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension