K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2008, 20:31   #21
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
??????

Og hvor F..... står så lige det punkt i loven?!!

Min egen Hyanna har i sin klage bedt socialchefen fyre sin socialbehandler på gråt papir.... Hun har heller ikke modtaget plan over sagsbehandling (hvilket man i øvrigt har krav på, også du Azoril). Hun har, kort sagt, ikke fået svar på en rygende fis!!!!

Så derfor er hun RYGENDE rasende!!!!!

Derfor handler hun på det i morgen i form af en klage til borgmesteren og det samlede byråd + at hun kontakter en advokat, for jeg bliver nødt til at slippe kronerne ( ), for ellers går det ud os begge to.

En hel masse Hyanna og Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 21:08   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for et punkt du efterlyser....om hvor det står...

Men er det ang klager over personalet og behandling man får af kommunen så står det her: http://www.social.dk/netpublikatione...ublication.htm

Og på beskæftigelsesankenævnets side står der også lidt om emnet: http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=3414
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 21:57   #23
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Azoril.

Jeg føler virkelig med dig. Jeg ved ikke hvad jeg skal give dig af råd, men jeg ved at for mit vedkommende var det mine bisiddere der helt klart var med til at holde sagsbehandlerne i kort snor. Når man har disse forbanede sygsomme, så er man meget sårbar. Jeg har meget brug for at der er nogen der støttede mig.
Jeg har ikke haft den store lyst til at snakke med sagsbehandlere, og slet ikke i telefon (Skal altid på toilet når jeg skal tale i telefon). Så min ægtefælle og min fagforening har hele tiden været dem der har taget kontakt til kommunen. Det er så svært at forklare hvordan man har det. Det er rigtig godt når udenforstående forklarer og siger fra for dig. Hvis du har et godt samarbejde med din læge, så be ham hjælpe dig. Find nogen der kan bræmse de aggresive sagsbehandlere, nogen der kan hjælpe dig med at sige stop.
En operation er da i hvert fald ikke noget kommunen skal anbefale. Det er altså lægernes bord. Hvis de sagsbehandlerer bare vil passe det de er ansat til, så kan lægerne sikkert godt finde ud af om du skal have stomi eller ej. Men du skal da ikke have stomi, før lægerne ser det som sidste udvej.
Men hvor jeg føler med dig.

Mvh. Sommer.
ps. har spurgt om de vil se beviser når man har haft et "uheld", men det var dog ikke nødvendigt.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 12:58   #24
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
hej
vil lige give en kort update.
min midlertidige sagsbehandler ringede til mig idag og sagde at nu ska jeg ud til en 2 timers samtale med 1 psykolog, 1 læge og en vejleder, her den 10 november og de 3 skal beslutte om det er pensionsag/flexjob eller almindelig job.
er lidt spændt på hvad der kan komme ud af sån en samtale, men føler mig osse lidt skræmt.
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 15:57   #25
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
Velkommen
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 18:18   #26
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Thumbs up Kære Azoril og webmaster

Jeg var hverken inde i love eller forordninger ... havde ikke engang fundet K10, da jeg klagede til sagsbehandlerens chef .... Jeg fòr bare "i blækhuset" efter at Viper havde samlet mig op efter jeg lå tilintetgjort og spredt ud over hele Odsherred og omegn

Jeg skrev bl.a. at jeg ikke længere så mig istand til at samarbejde med den sagsbehandler og hvorfor. Der for ville jeg have en anden. Punktum. Det stod ikke til diskussion.

Bortset fra at jeg har fået et brev fra hendes chef, som drypper af glidecreme, er jeg blevet tildelt en anden sagsbehandler

Endnu en båtnakke har jeg ladet mig fortælle; men da jeg jo er under uddannelse i K10, er jeg jo lidt bedre forberedt, så det skal nok blive "fornøjeligt"

Azoril, har du en bisidder som ka' gå med dig ...
Er det en kommunal psykolog?
Er det en autoriseret psykolog ?
Og hvad er det for en læge?
Hvor skal de undersøgelser foretages?
Hvis det altsammen skal foregå den 10/11, så ville jeg altså tage en bisidder med samt optage alle 3 samtaler !!!!

Mange Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 29-10-2008 kl. 18:21.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 19:01   #27
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
har ingen bisidder desværre.
vil se om jeg kan anskaffe mig noget at optage med.
har intet fået af vide om hvem lægen eller psykologen er.
de vil sende mig papirer om dagen her en af dagene. så ved intet før jeg får papirerne.
så føler mig lidt lost i det hele lige nu.
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 19:40   #28
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Unhappy Hej Azoril

Jeg forstår godt hvis du føler dig meget lost lige nu

Prøv lige at se om din mobiltelefon (jeg går ud fra at du er ligesom alle andre hvad telefoner angår) har en optager i sig. Hvis du f.eks har en nokia 6300 er der en sådan og den virker også selv om sagsbehandleren sidder et par meter fra dig.

Derefter vil jeg spørge dig om der ikke er nogen i din omgangskreds eller i dit lokalområde fra K10 der vil hjælpe og kan gå med dig som bisidder? eller noget familie? Prøv at lave en ny tråd på K10 hvor du direkte råber om hjælp i form af en bisidder.

Må jeg eventuelt få at vide hvor i danmark du bor? For hvis du bor på Sjælland kan vi måske prøve om du tør stole nok på Hyanna eller mig til at vi kan være bisidder for dig.

Hvis du helst ikke vil have ud hvor du bor kan du da skrive en pm til mig og angive geografisk område i Danmark.

Vi vil i hvert fald begge gøre hvad vi kan for dig uanset hvor du bor, så du må godt spørge os på pm hvis du vil.

Mange Hyanna og Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 29-10-2008 kl. 19:44.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 15:17   #29
Azoril
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
Azoril er ny på vejen
hej
jeg takker for støtten i bringer
jeg bor i høje-tåstrup kommune.
men lige pt tror jeg ik mødet blir til noget. håber ihvertfald jeg kan få rykket det
for ja er lige kommet hjem fra hospitalet og alt er gået galt igen, fik valget om jeg ville indlægges nu eller se dagene an indtil onsdag hvor jeg blir overført til daghospital og ska undersøges i hoved og røv igen
må se tiden an og se hvad der nu ska ske for er alt for lost i mit hoved til at kunne tænke lige nu.
Azoril er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 16:01   #30
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ja, det anede mig at du boede i Høje-Tåstrup kommune, genkendte Mira, ved Borgerskolen.

Skal du bruge en bisidder, så sig til, jeg er klar, bor også i Høje-Tåstrup ( Sengeløse).
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny på siden :) mojanne Din historie 7 26-01-2012 09:58
ny på siden ann72 Spørgsmål ang fleksjob 2 17-05-2010 19:31
Ny på siden lola44 Hjælp til Forum Brug 3 09-12-2009 16:10
Ny på siden... Angelsbaby Din historie 1 25-05-2009 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension