K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2014, 06:46   #31
micelk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2013
Lokation: vordingborg
Alder: 56
Indlæg: 18
Styrke: 11
micelk er ny på vejen
Hej alle i rare mennesker her på k10.
Ja så fik jeg det længe ventede brev om at jeg skal til klinisk test på køge sygehus den 21-10-14 som er det sidste jeg skal til inden mine papir skal til rehabiliteringsteamet hvor jeg håber på at det bliver en pension men jeg er bange for pga min angst over mødet med en masse mennesker hvad der skal ske på klinisk test da jeg ikke magter flere undersøgelser da hverdagen er en kamp for mig på trods af at jeg har to tvillinge drenge at tage hensyn til og ikke vise over for dem at jeg har ondt og sover dårligt om natten.
Men er der nogen af jer rare mennesker der ved hvad der sker på sådan en klinisk test
micelk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2014, 07:20   #32
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg var ved klinisk funktion i Århus.

Det var en samtale med en samfundsmediciner om mit liv, situation, rugskade m.v. Min mand deltog.

Herefter havde hun min sag med i deres interne teammøde, hvor jeg ikke deltog (jobcenteret var heller ikke med). Her diskuterede læger, psykolog og deres egen socialrådgiver min sag.

Så skrev lægen en lang rapport, som jeg fik lov at læse og mødes med lægen og kommentere på inden den blev sendt til jobcenteret.

De konkluderede velbehandlet. Ingen yderligere behandlings eller udviklingsmuligheder.

Var så til møde med rehabiliteringsteamet, som indstillede til pension, på baggrund af denne rapport - de kunne nemlig ikke sende mig i ressourceforløb, når der stod ingen udviklingsmuligheder.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2014, 08:45   #33
micelk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2013
Lokation: vordingborg
Alder: 56
Indlæg: 18
Styrke: 11
micelk er ny på vejen
Gisne tak for dit svar det giver mig lidt ro jeg troede at det var en hel masse undersøgelser man skulle igennem igen da jeg har været hos alle de special læger der er altså reumatolo og neulog og fys og psykiater og psykolog arbejd medicinsk så håber at de kommer til det samme som min psykiater og psykolog og læge og smerte klinikken siger alle muligheder er udtømte og ingen erhversevne tilbage i hvilken som helst erhverv
og arbejdsprøvning skal undgås da pt ikke kan tåle psykisk arbejde vil forværre smerterne hos pt
micelk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2014, 08:14   #34
micelk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2013
Lokation: vordingborg
Alder: 56
Indlæg: 18
Styrke: 11
micelk er ny på vejen
Ja så fik jeg endelig min udtagelse fra klinisktest hvor de skriver at alle muligheder er udtømte og en hver fom for arbejdsprøvning praktik vil på sigt være formålsløs da det kun vil gøre pt. smerter og helbred værre
Det vurderes med baggrund i forløbet at være tale om en varig lidelse hvor behandlings mulighederne må opfattes som værende udtømte så nu venter jeg kun på rehabiliteringsteamet og håber så at jeg får bare lidt ro
micelk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 09:28   #35
micelk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2013
Lokation: vordingborg
Alder: 56
Indlæg: 18
Styrke: 11
micelk er ny på vejen
Ja så var jeg til rehabiliterings møde den 16-2-15 og det gik ikke som jeg håbede på og da die ikke kunne finde nået på det lægelig hvor alle var enige at alle muligheder er udtømte ja så skal jeg have lavet en ald hvor der kommer en ergoterapeut hjem til mig og så skal jeg til nyt rehabiliterings møde er glad for at min advo kat var med som bisidder så håber jeg at næste gang at jeg så får den ro jeg har brug for og håber så på en pension
micelk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension