K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2021, 10:25   #61
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Henrik Day Poulsen manipulere og har stærke vrangforstillinger

"De politiker der stemmer for en rigsretsag om barnebrude, har alle blod på deres hænder"

Står der at læse i en landsdækkende avis, JP, her i dag.

Når vi ved vedkommende arbejde som psykiater, er berømt for flere gange at være blevet nævnt i medierne, hvor hans arbejde er blevet kritiseret for at være sjusket med sine patienter, hvor også sundhedsmyndighederne er kommet med voldsom kritik at hans arbejde.
Så er hans vrangforstillinger om at politiker har blod på deres hænder meget bekymrende og viser et menneske der har ondt i sindet.

Se også her om HDP vrangforstillinger:
https://www.mmk.info/newsletter.php?id=81

Sidst redigeret af Reno; 16-01-2021 kl. 10:37. Årsag: Viden giver indsigt
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-10-2021, 15:27   #62
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vibeke Manniches Sat under skærpet tilsyn

Kendt læge får kniven: Sat under skærpet tilsyn

https://www.bt.dk/samfund/kendt-laeg...iMw8sOMM_CVKlY

Den kontroversielle læge og coronaskeptiker Vibeke Manniches faglige virke er så kritisabalt, at Styrelsen for Patientsikkerhed nu har sat hende under skærpet tilsyn.

Det fremgår af styrelsens register https://autregweb.sst.dk/Authorization.aspx?id=00ML4 over tilsyn med sundhedspersoner.

Det fremgår ikke, hvad den konkrete baggrund for det skærpede tilsyn er, men Styrelsen for Patientsikkerhed skriver, at der er begrundet mistanke om, at Vibeke Manniche ‘vil kunne udgøre en forringet sikkerhed på grund af alvorlig kritisabel faglig virksomhed.'

B.T. har søndag formiddag været i kontakt med Vibeke Manniche.

Hun henviser til den forklaring, hun efter B.T.s henvendelse har lagt op på sin hjemmeside. https://vibekemanniche.dk/orientering/

Her skriver hun blandt andet:

»Styrelsen for Patientsikkerhed har valgt at sætte mig under skærpet tilsyn som følge af, at jeg attesterede få fritagelsesattester (COVID19-testning) uden formel B-autorisation (en læge med en B-autorisation er en læge med ret til selvstændig virke,
men som endnu ikke kan betegne sig speciallæge, red.). Samme attesteringer blev senere varetaget af en kontorassistent. Der forelå på daværende tidspunkt INGEN klare retningslinier for disse fritagelsesattester. Jeg handlede således i god tro. Jeg har på intet tidspunkt bragt nogens liv i fare.«

Hun skriver videre, at hun tager det skærpede tilsyn med sindsro, men til efterretning:

»Enhver læge skal kunne tåle et skærpet tilsyn. Jeg opfatter det dog som et slag i luften, da jeg IKKE tager patienter i behandling. Det er Styrelsen for Patientsikkerhed også bekendt med, at jeg ikke gør og heller ikke agter at gøre.«

Hun understreger dog samtidig, at hun finder sanktionen er ‘helt ude af proportioner og uretfærdig’.

»I den konkrete sag hjalp jeg nogle mennesker i stor nød og attesterede ganske få attester om fritagelse for COVID-testning, hvilket siden blev varetaget af en kontorassistent i kommunernes Borgerservice med et stempel. Det mener Styrelsen for Patientsikkerhed er en så alvorlig fejl fra min side, at den kan legitimere en sanktion, som jeg ikke kan klage over, mens jeg til gengæld finder reglerne meget uklare og sanktionen uretfærdig,« skriver Vibeke Manniche.

Styrelsen for Patientsikkerhed skriver på sin hjemmeside, at formålet med at sætte læger og andre sundhedspersoner under skærpet tilsyn er at få vedkommende til at ændre den fagligt kritisable virksomhed.

»Det skærpede tilsyn varer sædvanligvis et år, men perioden kan blive forlænget. Under det skærpede tilsyn følger vi sundhedspersonens faglige virke, fx ved at indhente journaler eller udtalelser fra arbejdsgiveren,« skriver styrelsen.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-07-2022, 16:08   #63
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
"Det Store Bedrag" af Vibeke Manniche

Tidligere kommunal lægekonsulent Vibeke Manniche fortsætter livet med sine særegne evner.

https://livakurser.dk/kurser/det-sto..._mXf6xIae7zyKA

Premiere på satireshow med Vibeke Manniche

Mandag d. 25.8.22 kl 19-21


I det nye satireshow med Vibeke Manniche tager lægen fat på coronakrisens store bedrag. På humoristisk vis og med satiriske svirp tager Vibeke Manniche fat på de ubegrundede nedlukninger, mundbind, massakren på mink, pressens skeløjede censur, regeringens mange bedrag - og ikke mindst en magtfuldkommen statsministers bluf af befolkningen samt enestående evne til at få en hjernevasket befolkning til at gå i takt.

Satire og standup når det er bedst og allermest nødvendigt!

Vibeke Manniche, Læge, Ph.d., har under hele coronakrisen igen og igen fremlagt faktuelle data som talte imod regeringens mange tiltag. Indtil videre har Vibeke Manniche haft ret i alt. Nu er det tid til satire og frigørende latter.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-07-2022, 12:40   #64
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Tidligere kommunal lægekonsulent Vibeke Manniche fortsætter livet med sine særegne evner.

https://livakurser.dk/kurser/det-sto..._mXf6xIae7zyKA

Premiere på satireshow med Vibeke Manniche

Mandag d. 25.8.22 kl 19-21


I det nye satireshow med Vibeke Manniche tager lægen fat på coronakrisens store bedrag. På humoristisk vis og med satiriske svirp tager Vibeke Manniche fat på de ubegrundede nedlukninger, mundbind, massakren på mink, pressens skeløjede censur, regeringens mange bedrag - og ikke mindst en magtfuldkommen statsministers bluf af befolkningen samt enestående evne til at få en hjernevasket befolkning til at gå i takt.

Satire og standup når det er bedst og allermest nødvendigt!

Vibeke Manniche, Læge, Ph.d., har under hele coronakrisen igen og igen fremlagt faktuelle data som talte imod regeringens mange tiltag. Indtil videre har Vibeke Manniche haft ret i alt. Nu er det tid til satire og frigørende latter.


Hilsen Peter
Jeg har det "lidt stramt" med vibeke Manniche p.g.a. hendes bejlen til term-modellen, men i forhold til corona m.m. ser det ud til, at hun endelig har brugt sine evner til noget fornuftigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2022, 12:06   #65
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vibeke Manniche: "Jeg er den bedste læge i hele Danmark"

https://web.24syv.dk/audio_clips/298...JoRpPcbbPw-8uA

Vibeke Manniche: "Jeg er den bedste læge i hele Danmark"

Tsunami

Du kender hende som 15-11-1961-4428, eller som mor til hende fra Reddit. Hun er en stærk og selvstændig kvinde der sætter spørgsmålstegn ved ALT. Altså seriøst ALT! Hun er bestrider titler lige fra læge til forfatter, men du kender hende nok allerbedst fra Corona-pandemien..

Velkommen til Mai Manniches skaber, doktor Vibeke Manniche!

I dag skal vi finde ud af hvad fanden Vibeke egentlig laver, vi skal snakke om Simon Andersen journal, og så skal vi selvfølgelig have udskrevet noget beroligende.

Tsunami lærte:
- Panodiler er bedre end Treo
- Vibeke har overvejet at gå ind i politik
- Hun elsker baby-massage
- Simon Andersen skal have slankemedicin
- Chano og Peebles skal i gang med noget open water swim

________________________

Værter: Sebastian Peebles & Chano Jørgensen

Anton: Anton

Musik: Upright-Music


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 15-12-2023, 17:04   #66
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Bare lyt til den tidligere lægekonsulent

https://www.facebook.com/watch?v=224623970586265

Triste hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension