K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-2011, 12:03   #21
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Kæmpe tillykke - hvor må det bare være skønt!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 12:34   #22
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Tusinde tak for alle Jeres hilsner...

Jeg synes det er rigtig mærkeligt ikke at skulle "jages" meres af jobcentret...

Og det bedste af det hele, jeg har overskud til min dejlige nevø Emil på 4½, som jeg lige har spurgt til om jeg må låne, så vi kan få en hygge dag...

og jeg får mere overskud til mine egne børn, specielt min datter på 9 år som er træt af at hendes mor altid har måtte sige nej til aktiviteter efter hun er kommet hjem fra skole... og hun så er endt med at gå på sit værelse for at underholde sig selv...

og jeg går en sommer i møde hvor jeg ikke er sygemeldt og dermed skal stå til rådighed efter deres forgodt befindende, eller er i et job hvor jeg ikke har fået optjent ferie endnu...

Ja og så måtte jeg jo lige skrive til min læge, og jeg har fået et stor TILLYKKE tilbage, som det eneste ord, det er dejligt...

Så nu begynder tudemarie igen
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 13:32   #23
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
tillykke med roen det glæder mig for dig og dine børn

ja men man bliver glad på dine vejne og ville ønske man var i samme båd så man igen kunne blive mor. dejlig det lykkes

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 13:35   #24
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
tillykke med roen det glæder mig for dig og dine børn

ja men man bliver glad på dine vejne og ville ønske man var i samme båd så man igen kunne blive mor. dejlig det lykkes

hilsen sanne mor
Ja det med at blive en nærværende mor igen, bliver skønt... da jeg gik ned først gang for 5 år siden, gik min datter tur med sin far en dag efter aftensmaden og da havde hun spurgt om jeg ikke kunne lide hende mere... den var f.... ikke sjov. Så jeg skylder hende bare så meget, og ikke at forglemme hendes storebror på 18 år
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 17:39   #25
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Ja det med at blive en nærværende mor igen, bliver skønt... da jeg gik ned først gang for 5 år siden, gik min datter tur med sin far en dag efter aftensmaden og da havde hun spurgt om jeg ikke kunne lide hende mere... den var f.... ikke sjov. Så jeg skylder hende bare så meget, og ikke at forglemme hendes storebror på 18 år
Også et stort tillykke fra mig

Dejligt at høre at det er muligt at få lidt af sit liv tilbage..

Kan stadig huske at grunden til, at jeg for 5 år siden søgte fleksjob, netop var en kommentar fra min datter: Mor ligger altid på sofaen og sover..
får stadig lidt åndedrætsbesvær og våde øjne ved tanken om, hvor meget de unger dog har stået model til..for lunten var også kort hos mor her..

Fortiden kan vi jo ikke ændre, men nutiden og fremtiden har vi da indflydelse på og det lader til, at du er godt igang..så held og lykke med livet fremover

og en krammer herfra
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 18:25   #26
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Tillykke

Tillykke, det må være helt fantastisk.
Jeg er midt i det nu. Aflyser med mine børn. Lader være at tage telefonen, når det er min søn, der savner mig og vil besøge mig. Jeg kan bare ikke se nogen og jeg er så forpint - fordi jeg elsker dem og er en mor, der bare svigter. Jeg går og venter på ressourceprofilen, jeg skal godkende. Den har jeg ventet på i månedsvis. Når jeg en dag får pension - waaoou, så gælder det børnene.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 20:10   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Jeg synes det er rigtig mærkeligt ikke at skulle "jages" meres af jobcentret...

Og det bedste af det hele, jeg har overskud til min dejlige nevø Emil på 4½, som jeg lige har spurgt til om jeg må låne, så vi kan få en hygge dag...

og jeg får mere overskud til mine egne børn, specielt min datter på 9 år som er træt af at hendes mor altid har måtte sige nej til aktiviteter efter hun er kommet hjem fra skole... og hun så er endt med at gå på sit værelse for at underholde sig selv...

og jeg går en sommer i møde hvor jeg ikke er sygemeldt og dermed skal stå til rådighed efter deres forgodt befindende, eller er i et job hvor jeg ikke har fået optjent ferie endnu...
Så er man nærmest lykkelig, ik'

Jeg gjorde meget ud af at fortælle mine børn, at det ikke var deres skyld når jeg lød sur og gal, at det ikke var dem der havde gjort noget forkert, at jeg ikke var sur på dem, men at jeg "bare" ikke havde det så godt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 22:41   #28
heltinde
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Århus
Alder: 58
Indlæg: 47
Styrke: 14
heltinde er ny på vejen
TILLYKKE

Det er så rart, når noget man har kæmpet hårdt for endelig lykkes.

Hvorfor vil du gerne skrive et brev til familien? Jeg tænker på - hvad er formålet?

Smil herfra
heltinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 09:51   #29
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
tillykke med pensionen.
Dejligt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 12:40   #30
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Så kom det officielle brev fra kommunen... og dertil 20 spørgsmål til proffessoren, er da lidt spændt på om vi kan gennemskue dem, for min kæreste har noget holdingselskab men aktier, noget pensionsopsparing forskellige sted. Nå men det kan vi så bruge weekenden på, og håbe vi gør det rigtige....

Jeg har en underlig fornemmelse i maven... hvornår går den væk
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Demo 4. Juni supersus Politik og Samfund 4 16-05-2012 12:42
FØRTIDSPENSION fra 1. november 2011 nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 18-10-2011 15:56
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 5 juni 2011 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 17-06-2011 22:50
Principafgørelser fra Ankestyrelsen juni 2011 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 13-06-2011 17:47
Onsdag den 30 juni..... phhmw Det er da strengt ! 2 30-06-2010 00:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension