K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2013, 16:11   #11
LineB
Banned
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 34
Styrke: 0
LineB er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Endelig ikke i WC'et, tror ikke naturen har behov for mere gift...

Nogle psykiatere kan godt finde på at få lavet en blodprøve, både for at justere dosis, eller hvis de mistænker at man ikke tager medicinen...
Og hvad tror du lige at der er værst for naturen ? 1 gang toilet rens ved den ugentlige rengøring eller 200 milligram kalk og bindemiddel ?

Ingen kan forlange at du skal have taget blodprøve.
LineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 16:30   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af EndnuEngang Se meddelelser
Det er lidt chokerende. Jeg har bare ikke lyst til at blive proppet med medicin igen, så jeg ikke føler at jeg er mig selv længere. Psykiateren kan jo bare sige, at sådan er det jo med lykke piller. Det vil sige at kommunen kan tage kontanthjæpen fra een, hvis man nægter at tage medicin, jeg syntes at det er
lidt chokerende. Man har jo slet ingen rettigheder og kommunen kan tvinge een til at sluge medicin, så man går rundt ligesom en Zombie, fordi man er nødt til at modtage kontanthjælp.

Jeg syntes også at næsten det hele bliver vægtet på medicin, "Du kan jo bare tage noget medicin, så får du det meget bedre og kan arbejde igen"
Glem aldrig, at sålænge de ikke ligefrem står og propper antidepressiverne ned i halsen på dig, eller på anden måde kontrollerer om du rent faktisk har de aktive stoffer i blodet, er der jo ikke nogen der kan se om du SYNKER.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 16:38   #13
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LineB Se meddelelser
Og hvad tror du lige at der er værst for naturen ? 1 gang toilet rens ved den ugentlige rengøring eller 200 milligram kalk og bindemiddel ?
Et forstigtigt gæt: toiletrens og pillerne (du rengør jo stadig toilettet, selv om du skyller piller ud)

Det var såmænd heller ikke kalken og bindemiddelet der er problemet, men de selv samme stoffer som du ikke vil have i din krop, som jeg mener at naturen også skal skånes for.


Citat:
Ingen kan forlange at du skal have taget blodprøve.
Det har du evig ret i, men hvis du næger at medvirke til at blive rask, kan kassen blive smækket i.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 17:07   #14
LineB
Banned
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 34
Styrke: 0
LineB er ny på vejen
Et godt råder (som jeg gjorde) 1. køb pillerne som du har fået recept på (det kan nemlig kontrolleres om du har brugt din recept) 2. læs indlægssedlen og noter 3-4 bivirkninger 3. skaf dig af med pillerne på forsvarlig vis. 4. fortæl din psykiater/læge om bivirkningerne og virk troværdig.
INGEN jeg gentager INGEN kommune skal have lov til at proppe piller ned i halsen på mig hvis jeg ikke ønsker det !
Hvis jeg skulle have spist alt det jeg blev ordineret ville jeg sikkert stadigvæk være skæv

Her er et lille udpluk :

Mirtazapin
Akarin
Truxal
Imovane
Venlafaxin
Valdoxan

+ en hel del flere som jeg ikke kan huske

Har aldrig rørt en eneste af dem

Det skal lige siges at jeg fik det i STORE STORE doser ...nok til at slå en hest omkuld

Sidst redigeret af LineB; 24-11-2013 kl. 17:10.
LineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 17:38   #15
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LineB Se meddelelser
Et godt råder (som jeg gjorde) 1. køb pillerne som du har fået recept på (det kan nemlig kontrolleres om du har brugt din recept) 2. læs indlægssedlen og noter 3-4 bivirkninger 3. skaf dig af med pillerne på forsvarlig vis. 4. fortæl din psykiater/læge om bivirkningerne og virk troværdig.
INGEN jeg gentager INGEN kommune skal have lov til at proppe piller ned i halsen på mig hvis jeg ikke ønsker det !
Hvis jeg skulle have spist alt det jeg blev ordineret ville jeg sikkert stadigvæk være skæv
Her er et lille udpluk :
Mirtazapin
Akarin
Truxal
Imovane
Venlafaxin
Valdoxan
+ en hel del flere som jeg ikke kan huske
Har aldrig rørt en eneste af dem
Det skal lige siges at jeg fik det i STORE STORE doser ...nok til at slå en hest omkuld
SMART GIRL!

Og hvordan har du det så?

Der er jo et sandt festfyrværkeri af forskellige bivirkningsfyldte antidepressiver, sovepiller, Truxalforhammeren og andet godt på din liste.

Fløjter du rundt uden jordforbindelse eller møgdeprimeret - du virker ikke umiddelbart sådan?

Selvfølgelig kan diverse medicin være på sin plads og meget nødvendig - det er hele TVANGSdelen vi er nogle der stadig finder komplet uacceptabel.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 19:38   #16
LineB
Banned
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 34
Styrke: 0
LineB er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
SMART GIRL!

Og hvordan har du det så?

Der er jo et sandt festfyrværkeri af forskellige bivirkningsfyldte antidepressiver, sovepiller, Truxalforhammeren og andet godt på din liste.

Fløjter du rundt uden jordforbindelse eller møgdeprimeret - du virker ikke umiddelbart sådan?

Selvfølgelig kan diverse medicin være på sin plads og meget nødvendig - det er hele TVANGSdelen vi er nogle der stadig finder komplet uacceptabel.
Det er fem år siden og som jeg skrev så jeg rørte aldrig en pille .....derfor har jeg det fint i dag. Jeg fik selvfølgelig ikke alt medicinen samtidig men de forskellige medikamenter blev løbende afprøvet(troede min psykiater da).....ville ikke røre giften med en ildtang
LineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 02:57   #17
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LineB Se meddelelser
3. skaf dig af med pillerne på forsvarlig vis.
Tak

Citat:
Her er et lille udpluk :

Mirtazapin
Akarin
Truxal
Imovane
Venlafaxin
Valdoxan
Ja, det er noget giftigt stads

Min læge prøvede at få mig til at tage nogle lykkepiller forklædt som "rygestoppiller", udover at koste en mindre formue udmærkede de sig ved bl.a. følgende bivirkninger: angst, depression, selvmordstanker.

Jeg er glad for at jeg undersøgte hvad det var for noget djævelskab han ville have mig til at tage, og valgte at dampe e-cig istedet.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 11:41   #18
Mormor23
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
Mormor23 er ny på vejen
Er virkelig chokeret over at læse at nogen kan finde på at "lade som om" de tager medicin. Hvorfor så overhovedet gå til læge - man kommer der for at få hjælp og hvis man ikke vil have hjælpen, så er det da også helt i orden - men så skal man knageme da slet ikke blive ved at komme og få udstedt mere medicin, fordi man bilder lægen ind de første ikke har virket !! I der praktiserer dette hvad laver i overhovedet i et forum som dette - mener det er et sted hvor syge kan hjælpe hinanden - og er man så frisk at man kan tillade sig at snyde læge og hele systemet ved at lade som om man tager medicin - ja så synes jeg det er den største hån mod de mennesker der virkelig har brug for medicin og kæmper en daglig kamp for at finde både den rette meddicin og få et så godt liv som overhovedet muligt.
De fleste som får medicin har fået den fordi der absolut ikke var andre muligheder og de har siddet i en situation hvor de har haft det så dårligt og været/er så syge - at muligheden for ikke at tage medicin - ja den var/er ikke eksisterende !!!
Synes virkelig man skulle skamme sig over at snyde og bedrage på en sådan måde - kan man klare sig uden medicin - fint - men så skal man knageme heller ikke lade som om man tager den.
Der sidder så mange rundt omkring der ville give den ene hånd for at kunne slippe for at skulle tage medicin - når man så læser om at der findes nogle der lader som om - ja har ikke engang ord for hvor slemt det føles for de, som pine død ikke har muligheden for at lade være.
Mormor23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 12:07   #19
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hørt: kan kun give dig ret Mormor.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 14:30   #20
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Jeg må også sige at jeg er noget rystet over at læse denne tråd, decideret vejledning fra én til at "snyde systemet". Godt brølt Mormor23 !
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension