K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2011, 11:32   #401
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg formoder, at jeg også kan sende et works dokument til kommunen, når det kommer dertil ? Så er det bare med at sende den rigtige "dagbog"
Det kan du sagtens, du skal bare være obs på, at når du gemmer dit dokument, så kan du vælge hvilken fil-type det skal være, og her mener jeg, at det er den der hedder RTF du skal vælge.

Det er ikke alle fil-typer du kan sende i en mail.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 16:27   #402
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Jeg mailede jo med min nye sagsbehandler, som så ville vende tilbage ang. min klage omkring mødet med hendes afløser den 11/8, samt min afklaring videre frem. Hun lovede i starten af ugen at vende tilbage i løbet af ugen....

Så fredag formiddag skrev jeg til hende, at havde hun ikke tænkt sig at vende tilbage i dag ville jeg gerne høre hvornår det så blev. Et par timer efter fik jeg en mail med beklagelse omkring mødet med hendes afløser, samt bekræftelse om at jeg modtager en kopi af journal notatet for dette. Endvidere skrev hun at hun kunne ringe til mig på aftalt tid næste onsdag, hvorved hun havde fået læst min sag og derved kunne få talt om den kommende afklaring på Espelunden. Alternativt måtte jeg skrive hvis jeg hellere vil have et møde.

Jeg må møde hende, så jeg ikke går galt med flere i min sag. Tippet til andre må være; book kun møder med din sagsbehandler og undlad at tage dem med evt. afløsere. Det er "kun" 2 gange i min sag at jeg har oplevet møde med afløsere og det var desværre spild tid.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 16:38   #403
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tak det lyder som et meget fornuftigt råd.

Ja telefon samtale har man jo ikke på skrift efterfølgende, så klart skal du møde hende.

Håber snart din afklaring via Espelunden bliver sat i værk, så du inden årets udgang kan få vished omkring din fremtid.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 16:43   #404
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Årets udgang!!! Taler du om dette år ?? He, he. Vi må se
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 16:51   #405
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja EE kan det ikke nåes, med 3 mrd på Espelunden, og derefter en hurtig afgørelse til FP, kan da ikke tage mange dage, vel ????
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:04   #406
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
så er man hvis lidt naiv
det bliver ikke i 2011 der kommer nogen afgørelse
bliver jo ikke før september eller oktober, før arbejdsprøving på Espelunden begynder

venter selv på lægekonsulenten før jeg kan komme videre
bliver sikkert ikke før september jeg ser den, hvis det ellers bliver i år


Ja EE
man skal holde sig væk fra afløser, det er netop spild af tid
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:10   #407
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja EE kan det ikke nåes, med 3 mrd på Espelunden, og derefter en hurtig afgørelse til FP, kan da ikke tage mange dage, vel ????
Jeg er simpelt hen holdt op med at skynde mig og har egentlig aldrig gjort det, har "fulgt" den slag for slag og hold folk til ilden i forhold til hvad jeg kan og magter.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:15   #408
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jeg håber da bestemt på en hurtig afgørelse i min sag, osse i indeværende år, er nok optimistisk, mangler at finde en virksomhed som vil have mig i arbejdsprøvning.

Men der er jo forskel på kommunener, så håbet er ikke lyserødt men mere lysegrønt
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:47   #409
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, ok, man skal klart skynde sig specielt hvis man er på sdp. Er du det Jasch, det husker jeg ikke ??

Mht. Kh. der er der desværre mange der går "stucked" at være syg og ikke finder afklaring.

I min sag, der følger jeg den op uden at stresse de indvolverende, men give dem en chance. Var jeg på sygedagpenge fik de "kniven for struben"...
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 18:42   #410
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jeg er på sdp indtil den 30/9, og kan ikke modtage kontanthjælp, da jeg ejer min bolig har bil osv.

Har dog ingen formue på en million i banken men måske noget friværdi, ikke sikkert i disse tider.

Har du haft bedre hjælp af Krifa frem for HK, jeg kan ikke få hjælp af dem, til trods får at man har betalt og været medlem langt over 20 år.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension