K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2011, 23:29   #291
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Klagen ser fin ud.

Send udover pensionsudvalget, også klage til jobcenterchef, byrådsmedlem som har ansvar for beskæftigelsen, og borgmester.
Skriv endelig hvem der modtager klagen, således at de ved hvem der får den, det er nemlig en fordel her.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 10:18   #292
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Bør jeg både sende mails og det hele pr. brev til den enkelte ? Sidst nævnte kunne jeg bare kører op og aflevere når jeg havde vredet min printer for samme

Tror jeg mailer det hele i dag til de respektive, så må de se at kommer ud af deres sommerferie tilstand og igang med at svare mig. Tænk sig hvis det bliver til min fordel og at jeg får medhold !! håber håber. Der er ikke nogen tvivl om at min rp. blev rigtig fin efter ham Erhvervs og beskæftigelses formanden fik rykket op på sagerne. Tillige skal de alle samme sikkert svare mig med forklaringer, det insisterede sidst nævnte på da jeg havde fat i dem sidst og det fik jeg også pr. brev et par uger efter.

Nu må vi se hvad der sker, det kan da kun blive til min ballast fremover også om ikke andet.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 11:14   #293
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
ja da EE det kan kun gå fremad efterhånden......

Og der skal nok være nogle der læser mail, fordi ikke alle holder ferie...i vores kommune kører de et "nyt" system hvor de faktisk ikke må/har/holder ferie maks en uges ferie.

Det undrede mig, men bortset fra det, har min sb har travlt med at indkalde mig til møde hver 3 uge, det på trods af intet nyt er sket...det er faktisk lige så belastende som hvis man ikke blev indkaldt/opfulgt på !!!!
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 12:12   #294
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Så nu er mailen sendt. Jeg klagede 8/6, de bekræftede at have modtaget denne 9/6, vi skriver idag 11/7 så de har overskredet de 4 uger.

Jeg syntes selv at jeg har skrevet en god mail. Jeg måtte sende den fra min datters computer, da min ikke længere har word og kan sende de scannede kopier (tror jeg). Så måtte lige ændre email konti, og fik blot skrevet mit fornavn, men tror næppe at modtageren vil tage det som en virus mail he, he.

Der er sat prioritet på, med krav om kvittering. CC er sendt til borgmester kontoret med att. til Borgmesteren, CC til Formanden for Erhvervs og Beskæftigelsesudvalget som også tidligere på året var involveret i min sag. Endelig er der også sendt en kopi til jobcenter chefen som var den eneste jeg kunne få direkte mail på. Hun "svarede" tilbage at hun var på ferie indtil d. 11/7, jamen så kan jeg jo kun sige "velkommen tilbage på pinden".

Nu må vi se hvad der sker, har skrevet at jeg ccér de nævnte personer da de om nogen må være dem der står for opretholdelse af vores retssikkerhed.

Jeg vil vinde det her....
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 12:20   #295
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du vinder også denne her
helt klart et lovbrud
om ikke andet så skriv hele forløbet til BAN
men vi kan jo håbe kommunen ændre mening inden
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 12:32   #296
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja det kan vi jo håbe at de gør, ændre mening, bare for at få mig ud af systemet he, he.

Tænk sig hvis det var mig det havde overskredet fristen, så var der jo ikke noget at komme efter, så var det bare bad luck. Nu får kommunen så lige en chance for at svare selvom deres svarfrist er overskredet, men det skal dælme også være et holdbart svar.

Jeg havde sådan lyst til at anmode job centerchefen om at skrive hvorfor de mente jeg skulle have ftp. når PN ikke gør det. Umiddelbart negligere PN jo jobcenterets arbejde i denne sag. Da jeg har medsendt kopier af indstillingen fra social service og uddrag fra min rp. bør de dog kunne se dette allerede. Jeg formoder jo at alle gennemgår de medsendte dokumenter.

Vi får se hvad de svarer.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 12:36   #297
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
vi krydser fingre og venter spændt :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 13:44   #298
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Der bliver også lige krydset fingre herfra
KH og
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 21:21   #299
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tusinde tak.

Var til træning og så at der var et nr. der havde ringet et par gange, kom så i tanke om at det var min A-kasse. Jeg meldte mig ud i går pr. standard mail, men skal love for at de kom ud af boksen. He, he.

Nu har de indvolverede i kommunen al fald modtaget deres mails og bilag i min sag, så må vi se hvad der sker, jeg ved slet ikke hvad BAN ville sige til sådan noget. Dem kan jeg jo først tage fat i hvis jeg ikke får medhold. Pensionsnævnet skrev i deres afslag, at sagen ville blive overdraget til Det Social Nævn i fald af at de bibeholder deres afslag, spørgsmålet er om DSN er det samme som BAN ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 21:26   #300
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nej det er det ikke
DSN er stadig kommunen
fatter stadig ikke den behandling

men har ingen erfaring med det, da jeg ikke ankede mit afslag
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension