K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2013, 08:33   #11
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
maruus - du tager ikke håbet fra mig Jeg er 38 år og det er netop for ikke at havne på kontanthjælp at jeg har holdt fast i efterløns-/flexydelses-ordningen. Jeg ved jo ikke hvad der sker i løbet af de næste 29 år men som det ser ud nu føler jeg mig bedst sikret ved at være med i ordningen
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 09:47   #12
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Det tænker jeg også - jeg valgte efterlønsordningen fra for mange år siden og som sund og rask var det klar det rigtige valg for mig.
Men nu som flexer ville jeg ønske jeg havde valgt anderledes - som flexer er ordningen god.
__________________
Gitte

Godkendt til flexjob juni 2013, efter knap 1 års god sagsbehandling
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 12:52   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Hvad er dit ærinde ?

Med den nuværende lovgivning kan man jo netop få fleksydelse og ikke bare ende på kontanthjælp når man når efterlønsalderen.
Nu kan man IKKE ende på kontanthjælp når man er flekser....heller ikke når man når efterlønsalderen...

Man vil kunne modtage ledighedsydelse helt frem til folkepensionsalderen...efter de nye regler er kommet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 14:17   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Man vil kunne modtage ledighedsydelse helt frem til folkepensionsalderen...
... men en ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau, ikke?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 14:48   #15
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Selve arbejdsløshedskassen

har jeg som fleksjobber meldt mig ud af.....Men fagforeningen har jeg bibeholdt.

For selv om man er fleksjobber...så kommer man jo ud på e narbejdsplads...og kan som andre få problemer på stedet.

Jeg sendte min ansættelseskontrakt ind til dem...så jeg var sikker på at alt var som det skulle være.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 15:55   #16
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu kan man IKKE ende på kontanthjælp når man er flekser....heller ikke når man når efterlønsalderen...

Man vil kunne modtage ledighedsydelse helt frem til folkepensionsalderen...efter de nye regler er kommet...
Det er jo også det jeg skriver.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 18:12   #17
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Man kan max modtage fuld ledighedsydelse 6 måneder efter man er fyldt 60 år - så falder ydelsen til kontanthjælpsniveau.
__________________
Gitte

Godkendt til flexjob juni 2013, efter knap 1 års god sagsbehandling
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 22:36   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det er jo også det jeg skriver.
Nej det er bestemt ikke det du skriver....

Du skriver at enten kan man få fleksydelse eller også havner man på kontanthjælp med den nuværende lovgivning...eller er det ikke det du skrev...

Citat Nøgne Tær...
Citat:
Med den nuværende lovgivning kan man jo netop få fleksydelse og ikke bare ende på kontanthjælp når man når efterlønsalderen.
Med de nye regler kan man enten få fleksydelse....eller også får man ledighedsydelse fra efterlønsalderen frem til man bliver folkepensionist...

Man kan ikke bare ende på kontanthjælp som du skriver..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2013, 23:00   #19
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
@Web
Du tager det ud af sammenhængen og så forstår jeg godt det kan misforstås !

Jeg svarer en person, og jeg siger man IKKE bare havner på kontanthjælp.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2013, 01:28   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg mener ikke jeg tager noget ud af nogen sammenhæng...

Som du skriver det....så er der to ting man kan ende på....fleksydelse eller kontanthjælp....

Og det passer ikke....for man vil uanset hvad få ledighedsydelse...

Så måske du skulle være noget tydligere i dine indlæg....og ikke skrive noget som ikke passer....

Jeg ved ikke om det bare er svært for dig eller hvad....men du forvirre mere end du gør gavn i dette tilfælde...

Netop fordi man indtil de nye regler kom....kunne få netop fleksydelse eller kontanthjælp....når man nåede efterlønsalderen....

Da dette er lavet om så alle vil få ledighedsydelse indtil folkepensionsalderen.....ja så postulere du jo noget forkert....og det var det jeg ville rette....så alle forstår at efter den nye lovgivning....ja så vil de få ledighedsydelse indtil de når folkepensionsalderen....

Du behøver ikke skrive et svar til dette....da denne tråd ikke skal handle om dig og mig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
a-kasse bruger2013 Alt det andet 3 30-08-2013 07:46
A-kasse??? Tanjuda Spørgsmål ang fleksjob 9 09-08-2012 16:40
A-kasse Dancer Alt det andet 29 18-06-2012 16:38
SDP / ret til DP fra A-kasse? imzadi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 03-02-2012 16:59
A-kasse Bassemanden Alt det andet 12 13-08-2010 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension