K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2010, 17:46   #21
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Hej Maj-Britt

Jeg kan via dine indlæg fornemme, at du er godt og grundigt træt af det hele. Det er et hoppen og dansen for systemet, og ikke andet end dumme bemærkninger fra f.eks. sagsbehandlere.
Jeg forstår også MTVRV1 fremlægning, vedkommende skriver det ikke for, at såre dig, men et opråb for, at bringe dig tilbage (hvis du virkelig ikke kan holde til at arbejde, hvilket jeg går udfra)
Jeg går udfra at du overvejer jobbet hos vuggestuen for at få fred, men det kan i den grad skade din egen sag, hvis ikke du kan holde til de 30 timer, selv bagefter vil du få det hængt det på næsen. Ha lige det i mente.

Men ville de tage dig i arbejdsprøvning, det er ikke forbudt, at finde et virksomhedspraktiksted selv. Nu kender jeg ikke din sygdom, skånebehov mm. men hvis det er foregneligt med jobbet, så skulle det være en oplagt mulighed. Min eks-mand fandt selv en virksomhedspraktiksted, han har også været ude og vende, men ville jo ikke engang kunne klare 13 uger på deltid. Hans arbejdsprøvning viste i gennemsnit max 10 timer, selvom planen fra kommunene hed 37 timer på 13 uger. Og det var et drømmejob.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal man være opmærksom på viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 23-05-2012 18:46
Er i job - søger flexjob - hvad skal jeg være obs på? Livsvilje Spørgsmål ang fleksjob 13 19-05-2012 07:39
Ressourceprofil - hvad skal jeg være obs på? Sivtop Dit og Dat 3 10-03-2010 16:16
Ved ikke hvad overskriften skal være Fodfolket Alt det andet 10 04-12-2009 16:57
§ 17 på eksisterende grundlag – hvad skal jeg være opmærksom på? Frøken_J At søge førtidspension 7 02-11-2009 14:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension