K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2007, 09:54   #1
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
Brug for hjælp igen.....

Hej igen!

Jeg har lige været oppe ved min læge i anden sammenhæng, hvor vi samtidig snakkede om min arbejdssituation og hvad der var sket siden sidst.

Jeg forklarede hende, at jeg har sendt mail til min sagsbehandler og ugen efter til dennes leder og at jeg stadig ikke har hørt noget fra nogen af dem.

Hun fortalte så, at hun havde været til møde i kommunen og havde taget mig op som eksempel, da hun ikke kan finde hoved eller hale i, hvad de har gang i. Hun havde så fået svaret, at jeg skal arbejdsprøves i et andet erhverv først! Og ja det kan da ikke komme bag på nogen, men hvorfor I alverden gør de så ikke noget??? jeg er sikker på, at der ikke findes et erhverv, der er mere skånsomt end det, jeg har, men hvis de kan finde det må de skam gerne. Selv om jeg vil være meget ked af at at droppe mit ergoterapeut fag:|

Og hvad så nu? Hvordan er det lige jeg er stillet. Min læge siger, at vi ikke kan gøre noget andet end at vente på et udspil fra dem og at jeg bliver ved med at rykke for svar, men kan det være rigtigt? Har jeg ikke nogle rettigheder, som jeg kan få hjælp fra? Mi fagforening har desværre ikke kunne hjælpe mig rigtig....

Hmm håber I forstår, hvad jeg mener
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2007, 21:58   #2
Socialformidleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 46
Styrke: 18
Socialformidleren er ny på vejen
RE: Brug for hjælp igen.....

Du har mindst af alt krav på et svar, så hvis jeg var dig, ville jeg troppe op på kommunen og bede om at få en tid til samtale.

Det er bestemt ikke korrekt, at du skal vente på et udspil fra Kommunens side. Du har dine rettigheder.

Hvad er dit nuværende forsørgelsesgrundlag ?

Mvh Soc.formidleren
Socialformidleren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har brug for hjælp. Trolden02 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 26-10-2012 13:48
I'M BACK! Og har brug for hjælp igen. annagw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 18-02-2012 18:32
Brug for hjælp!!! cph2011 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 10-09-2011 23:52
brug for hjælp blme Alt det andet 4 04-04-2011 20:08
Tilbage igen - brug for hjælp vedr. arbejdsprøvning krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 70 11-11-2007 20:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension