K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2012, 19:49   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
min datter er syg

hejsa
ja jeg har normal en anden tråd her men det er er ikke om mig men om min datter og mig som mor og familie.
synes livet gøre volsom ondt fortiden min mand er syg med ledgigt men han er afklaret jeg sidder i en afklaring.
men men men det der nu gøre voldsom ondt i mit hjerte er min lille datter på 5 år som også end tilvider kalder de det for en ledsygdom snøft. jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal komme mere igennen for hun har meget ondt og har jo haft det i længe men nu ved man hvorfor.
jeg føler hele mit liv smuller alle mine drømme om familie arbejdsliv er slet ikke blevet som jeg havde af ønser som ung. hvad gøre man når en skøøe datter også må til at leve et liv som man ikke haved ønsket for hende. nu forstår jeg hvorfor hun ikke kan holde til at lege en held dag i børnehaven og at hun må sove til middag daglig. jeg ved slet ikke hvad jeg lige vil med det her skulle bare lige ud med øv øv øv og hvor er det fej
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 20:26   #2
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Hej Sanne mor.

Åh hvor jeg føler med jer! Livet er så pokkers uretfærdigt nogen gange. Og det kan være svært at bære al den modgang og sygdom når man står midt i det! Jeg håber for dig du har en god læge der kan støtte dig, og et godt netværk. Og så må hospitalet eller læge jo vide om der f.eks. findes en forældreforening til børn med samme lidelse som din lille pige, det kunne være godt at møde "ligesindede"
Du må være stærk for din datters skyld. Hun har brug for dig.
Jeg ønsker dig/jer det bedste.

Kh Jette
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 21:00   #3
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Smile Smerter i livet

Kære Sanne Mor!

Hvad skal jeg dog sige? Jeg kan ingenting gøre, bare holde om din hånd (virtuelt) og sende dig et hav af knusere og kram.

Det er jo næsten ikke til at bære, at den lille dame skal ha en ledsygdom, og så oven i købet som 5 årig.

Jeg håber virkelig, at vores læger kan gøre noget for, at hjælpe din lille datter til en tålelig tilværelse.

Ønsker det bedste for dig og dine.

Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 21:28   #4
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen



Hvor gør det mig ondt for jer Sanne mor, der er ikke til at holde ud,når vores børn bliver syge.

Man ville håbe man selv kunne tage alle smerterne og bekymringerne for dem.


Jeg sender dig de varmeste hilsner og
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 22:41   #5
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
sender dig og din familie et kæmpe kram :-)
puha ved slet ikke hvad jeg skal sige....det er slet ikke til at bære....
Det er rigtigt hårdt ikke selv at være på toppen, men endnu værre når det er vores børn det går ud over....

Ikke andet at gøre end at holde hovedet højt og kæmpe en kamp for hende for den rette behandling så hurtigt som muligt....

Heidi
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 23:14   #6
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Hej Sanne mor - Jeg føler også med dig, kender godt følelsen af ikke at kunne hjælpe sit barn hvorend man gerne vil.. For 8 år siden fik min kæreste konstateret dystoni og blev pensionist og "mistede" sit liv fra den ene til den anden dag.. Derefter bliver jeg selv syg og fik for en md siden den nyhed min datter på 11 havde svær scoliose. Det er hårdt at være magtesløs over ikke at kunne hjælpe sit barn + man skal kæmpe mod et system der ikke vil hjælpe en selv ell sit barn.
Du skal bare vide du ikke er den eneste - Så stort kram herfra.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
en bekymret datter TinaD Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 19-12-2012 19:53
må jeg bo sammen med min datter jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 14-01-2011 17:09
Min datter har lige fået konstanteret OCD Jessica Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 46 19-03-2010 14:58
Er jeg en dårlig datter :( Suncil Dit og Dat 22 12-01-2010 18:05
Rådgivning til datter med adhd frklarsen Alt det andet 4 02-11-2009 16:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension