K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2018, 15:30   #1
Maria_Amalie
Ved at vænne sig til K10
 
Maria_Amalies avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2009
Lokation: Et sted syd på
Indlæg: 14
Styrke: 15
Maria_Amalie er ny på vejen
Fleksjob igen?

Hej alle
Får nogle år siden blev jeg bevilliget til fleksjob, grundet en hjertefejl, en fejlslagen operation og efterfølgende PTSD.

Efter ca 1 år som fleksjobber blev jeg tilbud revalidering iforbindelse med uddannelse, men måtte så sige farvel til fleksjob bevilligen, hvis jeg ville have en uddannelse..
Jeg tog imod tilbuddet og fik min 3 1/2 år lange uddannelse.
Siden jeg blev færdig uddannet har jeg arbejdet 30 timer ugentlig igennem de sidste 4 år.

Men i vinteren 2017 fik jeg en ny pacemaker, og operationen gik desværre rigtig galt 😣
Det gjorde at jeg nu er startet til psykolog og får noget hjælp pga. Angst, depression og PTSD

Jeg startede op på mit arbejde igen 5 uger efter operationen på 30 timer (som jeg er ansat på) og har arbejdet frem til nu.. Men jeg kan mærke a jeg har meget svært ved at få et liv til at hænge sammen.. 🙁 Det eneste jeg gør er at gå på arbejde og sove på mine fridage.. Jeg bruger fridagene på at forberede mig selv til at skulle på arbejde igen, og kan stort set ikke andet end det.. Og sådan skal det jo ikke være..

Så nu er mit spørgsmål til jer herinde, om hvordan man bedst søger om fleks job igen? Ska jeg sygemelde mig også gå den vej eller skal jeg forsætte med arbejde også kontakte sagsbehandler og få sat det igang?
Jeg er meget usikker på hvilken måde er den bedste at gøre det på, men noget er nød til at ske, for jeg kan snart ikke klare både at forsøge at tage vare på mig selv, og arbejde (nu) 32 timer ugentlig..

Mvh Maria
Maria_Amalie er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension