K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2012, 22:07   #11
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Hvis jeg husker rigtigt, det er et lille stykke tid siden jeg tjekkede det og hovedet er ikke lige til en omgang tjek igen, så fjerner AdBlock bare visuelt reklamerne fra siderne. Som sideejer får du stadig hitsene da de bliver loaded i baggrunden, men bare ikke vist, så der skulle ikke være nogen forskel der.
MEN jeg kan huske forkert (eller de har ændret deres scripts osv.).


Tob har besvaret lidt af hvad du spørger om her.
Internet Explorer er stadig den mest udbredte browser, i og med, at det er standard browseren i Windows, hvilket vil sige at de farlige sider og programmer der rettes mod browsere stadig mest går efter Internet Explorer.
Både Firefox og Chrome har udmærket sig med, at være meget sikrere i diverse tests end Internet Explorer.
Så et skift til Firefox eller Chrome forbedrer faktisk sikkerheden på din computer (også derfor jeg siger at det generelt er et godt skifte, uanset hvad man ellers måtte foretage sig).

Som Tob også skriver, så vil dit valg af browser ikke påvirke dit anti-virus program (ud over, at du måske vil få en anti-virus add-on installeret i browseren, så den kan sikre dig der også).

Der findes én browser på markedet, som er total anonym og som nok er den sikreste, men jeg kan ikke lige huske navnet på den og den er også meget basal og har ikke mange af de muligheder man måske har vænnet sig til i ens normale browser.

Både Firefox og Chrome kan selvfølgelig importere de favoritsider man måtte have oprettet i Internet Explorer.
Mange tak Tob og GentleGiant for de gode svar. Tak for din ekstra oplysning om favoritsider GentleGiant. Favorit arkivet er blevet rigtigt stort gennem 10 år, hele 933 stk, Dem ville jeg nødig miste.

Med jeres gode svar føler jeg, jeg er klar til at tage springet til at skifte browser.

Mvh Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 00:00   #12
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mr x Se meddelelser
Mange tak Tob og GentleGiant for de gode svar. Tak for din ekstra oplysning om favoritsider GentleGiant. Favorit arkivet er blevet rigtigt stort gennem 10 år, hele 933 stk, Dem ville jeg nødig miste.

Med jeres gode svar føler jeg, jeg er klar til at tage springet til at skifte browser.

Mvh Mr x
Du kan iøvrigt sagtens eksperimentere lidt med at installere en ny browser. Internet Explorer forsvinder jo ikke fordi du installerer en anden, så hvis du ikke syntes det går som du vil have det, så kan du jo bare afinstallere den nye browser igen og måske prøve forfra.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 08:34   #13
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
[QUOTE=GentleGiant;239949]QUOTE]

Ja jeg vil helt sikkert eksperimentere 1 år inden jeg sletter internet explorer.

Citat fra dig
Citat:
3) Installer en tilføjelse til disse browsere, som hedder AdBlock. Her er linket til Google Chrome udgaven og den . Og vupti, reklamerne er fjernet fra de sider du besøger (hvilket også ofte gør mange sider meget mere overskuelige og ikke-forstyrrende, når alle de blinkende reklamer ikke er synlige).
Ved du om man stadig kan tillade enkelte website dynamiske reklamer, hvis man installere AdBlock?

Jeg har aktiekurser kørende online (update automatisk) fra euroinvestor.dk når jeg er på nettet.
Kan jeg stadig få update kurser hvert sekund?

Mvh Mr x

Sidst redigeret af Mr x; 06-09-2012 kl. 08:57.
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 17:19   #14
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mr x Se meddelelser
Ved du om man stadig kan tillade enkelte website dynamiske reklamer, hvis man installere AdBlock?

Jeg har aktiekurser kørende online (update automatisk) fra euroinvestor.dk når jeg er på nettet.
Kan jeg stadig få update kurser hvert sekund?

Mvh Mr x
Det burde ikke være noget problem tror jeg. Kender ikke den pågældende side eller deres opdateringsprogram, men det er altid muligt at vælge ting der "må vises" hvis AdBlock skulle blokere den automatisk.
Men, igen, prøv at se om det virker, der sker ikke noget ved at fifle lidt med det, du kan jo have IE kørende ved siden af hvis du vil følge med i kurserne.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 21:51   #15
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
[QUOTE=GentleGiant;240039]QUOTE]

Takker igen for dit svar.

Mvh Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Video om at være syg i DK dudde Politik og Samfund 3 24-02-2013 21:20
følger af afslag på §17 ansøgning Teletrold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-04-2012 15:18
Lov om sikring mod følger af arbejdsskade hvorformig Alt det andet 2 26-02-2011 11:48
ressourceprofil, følger den gamle med? bam Alt det andet 8 28-07-2008 13:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension