K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2013, 09:20   #21
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
tusinde tak for det, de afgørelser skal jeg lige have printet og så må vi se om det kan ændre noget.
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 14:41   #22
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
HJÆLP

jeg kan simpelthen ikke åbne linket efter jeg åbnede det første gang - nogle der har et direkte link til den eller en anden måde jeg kan få det frem igen ??
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 15:30   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Joo måske...hvis du fortæller hvad det er for et link du taler om....der er en del i denne tråd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 17:20   #24
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Det er sjovt nok præcis den samme begrundelse at jeg fik afslag på fleks her i Marts..
At de mente jeg kunne klare 20 timer ugentligt ud fra en gammel sjusket rapport fra 2011 på trods af den seneste afprøvning på 7 mdr viste 12 timer, 10 timer effektiv.
Jeg spurgte om det var den eneste grund til afslag, til det svarede de ja...
Så ja de mener man er selvforsørgende
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 17:38   #25
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
Det er det link det er sat ind på side 2 jeg gerne vil kunne åbne ;-)
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 21:39   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ene Se meddelelser
Det er det link det er sat ind på side 2 jeg gerne vil kunne åbne ;-)
Joo men der findes 4 link på side to....hvad er det for et af dem du ikke kan åbne....

Vi har jo ikke en chance for at vide hvilket et af dem du mener...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2013, 07:07   #27
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
Sorry, det er linket til princip afgørelsen Mik16 har indsat jeg ikke kan åbne
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2013, 15:10   #28
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ene Se meddelelser
Sorry, det er linket til princip afgørelsen Mik16 har indsat jeg ikke kan åbne
Jeg har også bemærket at linket er blevet "dødt" Jeg tror at vedkommende jeg fik det fra har slettet eller flyttet det.

Men prøver at få fat på det igen ;-)
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2013, 16:00   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har fundet noget her...

Citat:
Krav om bestemt antal timer i forbindelse med fleksjob.
Styrelsen for Fastholdelse og Rekruttering Njalsgade 72 C DK-2300 København S T +45 33 96 36 00 E [email protected] www.sfr.dk www.borger.dk

Styrelsen kan vejledende oplyse, at det i lighed med tidligere er en betingelse for at blive tilkendt fleksjob, at arbejdsevnen er så varigt og væsentligt nedsat, at det ikke er muligt for den pågældende at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår på arbejdsmarkedet. Efter de nye regler skal kommunen forelægge sager om visitation til fleksjob for rehabiliteringsteamet, inden de træffer afgørelse om fleksjob.

Det er fortsat Ankestyrelsens praksis i forhold til, hvornår arbejdsevnen anses for varigt og væsentligt nedsat, der finder anvendelse.
Der er således ikke fastsat et bestemt antal timer for, hvornår man kan få bevilliget fleksjob.

Det fremgår af Ankestyrelsens Principafgørelse N-11-06, at der skal være en væsentlig og varig nedsat arbejdsevne, og at alle muligheder for at opnå eller fastholde ordinær beskæftigelse skal være undersøgt. Vurderingen af borgerens arbejdsevne skulle ses i lyset af, at kommunens tilskud mindst var halvdelen af lønnen. Arbejdsevnen kunne ikke alene vurderes på grundlag af arbejdstimer, som ansøgeren kunne klare, men skulle også vurderes i forhold til beskæftigelsesniveauet. I Principafgørelse N-08-07 har Ankestyrelsen vurderet, at en person, der kunne arbejde i ca. 22 timer om ugen, var berettiget til fleksjob. Ankestyrelsen lagde i den konkrete sag vægt på, at ansøgers arbejdsevne på det foreliggende grundlag var varigt nedsat i et sådant omfang, at der ikke var mulighed, for at denne kunne forbedres ved omplacering, arbejdsprøvning eller revalidering.
Venlig hilsen
Margrethe Groth-Andersen
Fuldmægtig
5. kontor - Fastholdelse
Kilde: https://docs.google.com/document/d/1...biFmT_OVQI/pub
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2013, 21:07   #30
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Jeg har også bemærket at linket er blevet "dødt" Jeg tror at vedkommende jeg fik det fra har slettet eller flyttet det.

Men prøver at få fat på det igen ;-)
Med lidt krumspring og ny placering et sikkert sted, så er linket HER

Det adskiller sig dog ikke meget fra det som Webmasteren har fundet frem til
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du fået et fleksjob ? Humlebi07 Er det overhovdet til at få fleksjob? 18 07-02-2017 18:46
Er der nogle som har fået førtidspension, ved de nye regler? Risskov Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 23-08-2013 12:52
Har fået fleksjob :-) andi1975 Din historie 2 13-12-2008 14:42
Nogle der har fået afslag på FTP??? sara Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 16-06-2008 22:29
Jeg har fået et fleksjob Bea Din historie 13 16-12-2007 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension