K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2013, 01:35   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu har det sådan set aldrig været varig når man blev tilkendt fleksjob...

Man har jo også skulle revurderes tidligere....når man have været ledig længe nok...og der kunne man faktisk miste sin fleksjobsvisitation hvis man havde fået det bedre...

Så jeg tror ikke at man skal holde vejret i håb om at dem før 2013 skulle være varige...

Men hele systemet giver ikke den store mening...eftersom man skal have VARIG nedsat arbejdsevne for at blive visiteret til fleksjob....

Når man har en VARIG nedsat arbejdsevne som det kræver...tja så skulle man ikke mene at man pludselig havde en ikke varig nedsat arbejdsevne...og kan få frataget sin visitation til fleksjob....men men...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2013, 07:34   #12
anette29
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Lokation: hedensted
Indlæg: 198
Styrke: 12
anette29 er ny på vejen
[QUOTE=Olsen22;269526]

Jeg er nu gravid og er i tvivl om jeg tør få det barn for hvad så hvis jeg ikke bliver ved med at være visiteret til fleks?jeg skal jo have en indtægt og hører nu i dag at det ved jeg kun i 5 år fra jeg er visiteret????

QUOTE]



med fare for at lyde som en gammeklog kone: Det skal nok gå.

Jeg syntes bestemt ikke at du skal afbryde din graviditet ene og alene på det grundlag at du måske/måske ikke mister din fleksbevilling om 5 år!!

Der skal nok komme en løsning og når du ,som du skriver, er kronisk syg, vil det være tvivlsomt at de tager den fra dig.!!

Set med andre øjne:

der er ingen "alm." arbejdere der tænker: måske mister jeg mit job om 5 år og ryger på KH. eller måske bliver jeg syg om 4 år og skal på SP . Jeg må hellere få en abort!!

Jeg vil anbefale dig at kikke dig selv dybt i øjnene og sige : vil Jeg have det her barn?? hvis svaret er ja så få det!!!!!!

Jeg vil ønske dig rigtig meget held med håbet om at du træffer det, for dig, rigtige valg!
anette29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2013, 10:13   #13
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jeg ved ikke rigtig hvor i læser det der med revurdering. Som jeg læser det på bm.dk LINK, skal man "kun" revurderes når man er i fleksjob (efter 5 år), men der står intet om at man skal revurderes når man er på ledighedsydelse.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 21:55   #14
Olsen22
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Indlæg: 75
Styrke: 13
Olsen22 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Jeg ved ikke rigtig hvor i læser det der med revurdering. Som jeg læser det på bm.dk LINK, skal man "kun" revurderes når man er i fleksjob (efter 5 år), men der står intet om at man skal revurderes når man er på ledighedsydelse.
Tak for alle jeres svar som tyder på det er som jeg frygtede at alle skal revurderes ..... Jeg giver webmaster ret i det virker tosset når man får det tilkendt ved varig lidelse og de fleste nok ikke bliver bedre med årene..... Er der ikke en soc rådgiver herinde der ved lidt mere om chancerne for at blive smidt af ledighedsydelse, .? Desuden hvad ydelse kommer vi ned på nu de skærer i det? Som minimum?
Olsen22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 11:56   #15
Olsen22
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Indlæg: 75
Styrke: 13
Olsen22 er ny på vejen
Slet ikke nogen der ved det?
Olsen22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 12:05   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man ryger vel, som udgangspunkt, kun af ledighedsydelsen hvis man ikke længere står til rådighed for et fleksjob, eller hvis man skulle blive så rask, at man kan forsørge sig selv via et ordinært arbejde, eller for syg, så mulighederne for førtidspension skal vendes....

Så hvis du bare følger reglerne om at stå til rådighed, og fortsat er syg, jamen så kan de jo ikke revurderer dig til pludselig at være rask.

Så lige her ville jeg ikke selv peronligt bekymre mig.

Det værste der kunne ske, var at du røg på kontanthjælpssats som forsørger, og den er på højde med den vi har i dag. Så...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mod nye ftp-reform Chas Fremtiden for fleksjob og førtidspension 11 05-07-2012 19:22
Reform jensen79 Politik og Samfund 9 01-07-2012 22:54
Reform KLUMPFODEN Politik og Samfund 41 16-05-2012 14:17
Den nye reform KatrineB Fremtiden for fleksjob og førtidspension 2 10-05-2012 21:10
Den nye reform jassie Politik og Samfund 3 01-03-2012 15:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension