K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2011, 18:36   #1
blme
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
blme er ny på vejen
måske nogen kan hjælpe...

hej.....

håber nogen kan hjælpe mig...

jeg er på kontanthjælp pga sygdom og har nu været det i 7 år.

jeg været i adskillige arbejdsprøvninger men det har desværre ikke ført til en afklaring i min situation.

de sidste 3 år har jeg slet ikke været ude i nogle arbejdsprøvninger da de ikke kan finde et hvor jeg kan være pga helbredt.

det sidste år har jeg slet ikke haft en jobkonsulent på kommunen.

pr. d. 1/9/11 skal jeg overflyttes til en udredningsgruppe...... er der nogen der ved hvad det er og måske fortælle mig hvad de han som min nuværende rådgiver ikke kan mere.....

er der nogen herinde der ved om man kan få et hjemmejob som flexjob og hvis det er hvor søger man så efter det.

kan ikke klare et ordineret job pga helbredet....

v.h blme
blme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 19:01   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
der må være noget galt med dine lægepapir
siden kommunen ikke har truffet en afgørelse

alså må være der være noget som halter i forhold til hvad du klare i en arbejdsprøvning og dine lægepapir.

så der havde jeg nok sat ind i første omgang, så det bliver slået fast at du aldrig kommer i et ordineret job

den eneste grund jeg kan se kommunen har ladet dig gå i 7 år på kontanthjælp

har selv været i gennem en arbejdsprøving og ved at have alt på plads omkring behandlingsmuligheder som er den del der er svær og få på plads
det har så taget 3 år
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 20:37   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
der må være noget galt med dine lægepapir
siden kommunen ikke har truffet en afgørelse

alså må være der være noget som halter i forhold til hvad du klare i en arbejdsprøvning og dine lægepapir.

så der havde jeg nok sat ind i første omgang, så det bliver slået fast at du aldrig kommer i et ordineret job

den eneste grund jeg kan se kommunen har ladet dig gå i 7 år på kontanthjælp
Det kan også være helt almindeligt sylteri.

blme, jeg kunne forstille mig, at sådan en "udredningsgruppe" er blevet lavet med henblik på, at få en del borgere afklaret.
I så fald skal denne gruppe ikke lave andet end at sørge for disse borgeres afklaring i forhold til revalidering, fleks, førtidspension.

Dette er oftest for at fjerne noget pres fra de andre sagsbehandlere, som sandsynligvis har store stabler af sagsmapper, som gør, at det kniber med at nå det de burde.

Så det kan godt tænkes at være positivt for dig.

Skriv mere herinde når du ved hvad der skal ske, måske kan vi give dig lidt råd og vejledning med på vejen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan nogen hjælpe ? jsm77 Alt det andet 2 10-11-2011 20:54
nogen der kan hjælpe mig nikkoshadow Spørgsmål ang fleksjob 12 28-06-2011 00:12
kan nogen mon hjælpe she Spørgsmål ang fleksjob 18 15-08-2010 13:17
Er der nogen der vil hjælpe mig frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 03-05-2009 10:15
nogen der kan hjælpe aladdin Spørgsmål ang fleksjob 4 26-01-2008 09:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension