K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 23:45   #21
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Talking Ang. et fedt grin

Tjah, som jeg skrev et eller andet sted, så er det sq med at rive sig selv op ved de hår man ikke har revet ud i forvejen af fortvivlelse over de ubegavede og dårligt uddannede sagsbehandlere man bliver udsat for .... og når så en lige så tåbelig chef forsøger at dække over sagsbehandlerens "bøffer", der er så åbentlyse, så at det skriger til himlen ... Jamen

Så er det, der sker noget i mig .... Jeg bliver ...... MEAN ... og den der lidt mørke humor begynder at stikke sit lille grimme fjæs frem

Kender du den?

Og jo, jeg kan også græde og tude, være bange og være helt vildt bange for at ende som systeminvalid ... Min bror endte som sådan ... og det tilgiver jeg aldrig "VELFÆRDSTATEN DANMARK" .. SKRIIIIIIIG !!!!!!

Det er altså lige min søde dejlige lillebror vi taler om, som jeg har kendt siden han blev født .... Og tro mig, han var den smukkeste, dejlige og mest vidunderlige baby i heeeele verden......

DE ØDELAGDE HAM; MEN TAGER DE ANSVARET????

Nu vil de sq ødelægge mig .... No way, I'm learning ...

Men, mumle-mund, uanset, hvad du tror, selvom jeg skriger af grin, så tro mig .... Jeg tager dig dybt alvorligt ... Jo mere jeg griner, jo mere alvor ligger der under .... Because, it isn't funny at all ... It is real life

Håber du forstår.... ellers står jeg gerne til ansvar .... men jeg er jo heller ikke sagsbehandler

Megakram Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 29-10-2008 kl. 23:47.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 00:21   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumle_mund jeg har lige et par kommmentar men nu har jeg jo set et af dine tidligere breve så tvivler ikke på at du sagtens kan bakse noget sammen

Men som du skriver
Citat:
Læge konsulenten skriver:
Lægeskøn:
"Kendt med depression (i remision), Fibromyalgi, (dvs at hun angiver ømhed når hun trykkes forskellige steder på kroppen)
PCO og endoemtriose. Er meget plaget af smerter og tager en del (også stærk) smertestillende medicin dagligt. Trods alle disse tilstande, fremtræder hun angiveligt upåvirket hver gang ved henvendelse her. Der har tidligere været diagnoser som socialfobi, angst og histrionisk personlighedsforstyrrelse. Disse er alle frafaldet eneste psykiatriske diagnose er nu depression (i remision som hun behandles medicinsk for). Ønsker at blive ridelærer og rider næsten dagligt. Arbejder aktivt for at blive gravid og sygemeldt siden 1 december 2006 pga depression. Får sygedagpenge, men de holder snart op. Ønsker nu fleksjob.
Jeg ville klart finde noget nemt forståeligt på nettet omkring fibromyalgi og lægge det ved mine indsigelser , og bede om at når de havde læst det , så bedes de sende det videre til lægekonsulenten der åbenbart ikke har et qlue om hvad det drejer sig om...

Jeg ved godt at jeg lige er lidt bagud med et par gøremål (bla en mail til dig ) men mit eget møde på kommunen har taget en del flere ressourcere end jeg havde regnet med (tror jeg også er ved at få en kommuneforbi)

Nå men det jeg så lige ville skrive med det var .. hold da op hvor er der forskel , vi to kommer fra samme kommune , i dag fik jeg den besked fra min sagsbehandler, jamen har du tænkt på at hvis det viser sig at du har fib og dermed ikke er nogen behandling i forhold til hvordan du går og har det nu, hvad vil du så .. har du tænkt førtidspension ... for vi ved alle at med de symptomer du har og hvis det viser sig at være fib så er der ikke noget at gøre ...

Det er godt nok vildt at vi kommer fra samme kommune og jeg kan få den ene besked og du får at vide at det ikke er nogen hindring for 37 timer .. og så gammel er jeg altså heller ikke at det kan være det der gør det he he

Nå men jeg vender tilbage har lige et par kommentar til din skrivelse og ja det er borgmesteren du skal sende en klage til , men her i kommunen kan det gavne at sende den til hele kommunalbestyrelsen, sagsbehandler, og leder af afsnittet , ellers bliver den ikke taget alvorligt...

jeg vender tilbage når jeg er mere klar i hovedet (og tror da også lige jeg skal skrive om hvordan man også kan blive behandlet her i kommunen ) men det kræver også at man ikke giver op , men det tror jeg nu heller ikke at du gør ;L)
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 16:39   #23
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Hej igen

Jeg skrev en mail for at spørge om hvad de mente med "manglende objektive fund i sygdomshistorie"

De mener her at når man ikke har kunne tage blodprøver eller røngten billeder på at jeg syg så kan man ikke konkludere af jeg er syg.

Må de godt det? Jeg har jo fibromyalgi og har gennemgået tenderpoint testen for få stillet diagnosen og det burde være nok...

Er det lovligt at gøre sådan...?

Har lige nu fået aktindsigt. 2 steder synes der er mangle papire.... Men alt i alt så synes jeg lægekonsulentens udtalelse er vag. Han mener åbenbart ikke jeg er syg fordi man jo bare kan sige man har ondt når man bliver trykket et hvis sted på kroppen og VUPTI så har man fibromyalgi...
Hvad dælen....
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 16:46   #24
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
mumle_mund jeg har lige et par kommmentar men nu har jeg jo set et af dine tidligere breve så tvivler ikke på at du sagtens kan bakse noget sammen

Men som du skriver


Jeg ville klart finde noget nemt forståeligt på nettet omkring fibromyalgi og lægge det ved mine indsigelser , og bede om at når de havde læst det , så bedes de sende det videre til lægekonsulenten der åbenbart ikke har et qlue om hvad det drejer sig om...

Jeg ved godt at jeg lige er lidt bagud med et par gøremål (bla en mail til dig ) men mit eget møde på kommunen har taget en del flere ressourcere end jeg havde regnet med (tror jeg også er ved at få en kommuneforbi)

Nå men det jeg så lige ville skrive med det var .. hold da op hvor er der forskel , vi to kommer fra samme kommune , i dag fik jeg den besked fra min sagsbehandler, jamen har du tænkt på at hvis det viser sig at du har fib og dermed ikke er nogen behandling i forhold til hvordan du går og har det nu, hvad vil du så .. har du tænkt førtidspension ... for vi ved alle at med de symptomer du har og hvis det viser sig at være fib så er der ikke noget at gøre ...

Det er godt nok vildt at vi kommer fra samme kommune og jeg kan få den ene besked og du får at vide at det ikke er nogen hindring for 37 timer .. og så gammel er jeg altså heller ikke at det kan være det der gør det he he

Nå men jeg vender tilbage har lige et par kommentar til din skrivelse og ja det er borgmesteren du skal sende en klage til , men her i kommunen kan det gavne at sende den til hele kommunalbestyrelsen, sagsbehandler, og leder af afsnittet , ellers bliver den ikke taget alvorligt...

jeg vender tilbage når jeg er mere klar i hovedet (og tror da også lige jeg skal skrive om hvordan man også kan blive behandlet her i kommunen ) men det kræver også at man ikke giver op , men det tror jeg nu heller ikke at du gør ;L)
Det er helt iorden. Du skal selvfølgelig passe på dig selv og din egen sag.

Du er vidst ikke hos Agens hva?

Ja min sagbehandler og læge konsulent (troels thomsen) mener åbenbart ikke fibromyalgi er en sygdom for man kan ikke tage en blodprøve eller røngten billede som påviser det. Også kan man ikke det er det ikke objektivt også kan jeg være fuld af løgn..

Må de overhovedet? De bestemmer jo om sygdommen er en sygdom. og stiller tvivl om hvorvidt jeg nu har det så skidt som jeg har det fordi jeg kan jo bare finde på det hele. For der er jo ingen blodprøve som påviser det. Kun en tenderpoint test hvor jeg "angiver smerte ved at blive trykket forskellige steder på kroppen"

mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslaget på førtidspension blev fastholdt. ljutic05 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 24-11-2010 13:34
forstår slet ikke afslaget nu!! kalona Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 30-09-2010 01:24
Tabt arbejdsfortjeneste Bibbi Alt det andet 6 14-09-2010 21:47
Tabt arbejdsfortjeneste Bibbi Alt det andet 2 11-09-2010 09:48
ang. tabt arbejdsfortjeneste Mølgaard Alt det andet 1 13-08-2010 17:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension