K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2011, 23:12   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jutta1502 Se meddelelser
bmp24, ville gerne gå tur med en hund , men jeg må desværre ikke ha hund her hvor jeg bor.
Håber, jeg har overvejet det

Jeg regner med at jeg til januar vil forsøge mig i et motionscenter for at se om jeg kan få vægten længere ned end den pt er. Har faktisk tabt 10 kg siden Juni 2011, blot ved at spise fornuftigt og motionere.

Ved godt at rigtig mange andre også starter slankekur der, men det er først der pengene er der, syntes bugettet for December kun kan over komme det med gaver og de alm. fornødenheder...
Jutta, du skal melde dig ind i et fitness center med motionshold, det bliver du garanteret glad for.

Selvom jeg ikke er ftpér -endnu, så fik min tidligere veninde heldigvis overtalt mig hertil, da jeg røg ud af arbejdsmarkedet i 2007. Det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.

I starten fik jeg lagt et trænings program, men jeg røg hurtigt over på hold træningen i form af styrke, spinning, yoga og for dem der er til det så er zumba jo også noget der er gået rent ind.

Det er dejligt at komme til træning, være der og komme hjem igen. Man har ikke alene været god ved sig selv, men også været social, som man jo også har behov for i sin hverdag.

Jeg vil lige tilføje at min funktionsevne i løbet af dagen ikke rækker til alverden, den følger min angst om jeg så sige det sådan. Selv min psykiater fatter ikke at jeg magter min træning, men det er en stor del af mit liv, så det kan jeg kun anbefale.

Gå du bare på med hovmod.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 28-11-2011 kl. 23:39.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 11:28   #12
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
engager , bankospil, har jegværet med ti len gang , det ligger desværre for sent om aften her til mig , da mine børn jo er hjemme der.

Tuja : jeg går mange ture og cykler meget

Enteneller: jeg har sjovt nok lige været omme at melde mig ind i mit lokale fitnesscenter, jeg er dog ikke meget for Holdtræning.
Da jeg ikke kan magte at skulle følge med de andre,så den kommer til at stå på styrketræning for mit vedkomne, så jeg kan komme af med de sidste 13 kg , efter at jeg på 6-7 mdr. har tabt 10 kg ved egen hjælp , blot ved at spise rigtigt og fornuftigt.

Det koster selvfølig penge , men vil være givet godt ud i det lange løb.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 15:10   #13
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Unhappy Arghhh....

tror jeg er blevet ramt af stress, jeg ryster over det hele, har brækfornemmelser, kan ikke sove om natten, hjertebanken.

Jeg har skrevet til min læge, og afventer lige nu svar fra ham af , på hvad ovensteånde kan være.

Det har stået på siden nytåret og det er rigtig træls.. fro sige det mildt, for det hæmmer mig i at kunne få noget ud af dagen

er der andre der har haft ovenstående symptomer og hvad gjorde i ved det
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan ikke holde til virksomhedspraktik.. sannemus Spørgsmål ang fleksjob 6 06-03-2013 23:02
Når man ikke kan holde til sit nuværende fleksjob?? dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 4 25-06-2012 13:49
Aktiviteter for pensionister Supercarla Nyttigt at vide for Førtidspensionister 24 28-11-2011 15:19
"Jeg har det grundsynspkt. har man oplysninger, skal man ikke holde dem hemmeligt." gunvor Politik og Samfund 3 21-12-2010 11:01
2 gange afslag, jeg kan snart ikke holde til det mere. camilla heyn Spørgsmål ang fleksjob 9 06-04-2010 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension