K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2012, 11:16   #861
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
PS: Tålmodighed er det eneste jeg ikke længere har!
Nej, det tror pokker - må være opbrugt for adskillige år siden!

Vi er i samme båd mht. tålmodighed, ringe trøst, men alligevel...

Ha' en God Pinsedag, Benny, trods alt

- vejret kan vi ikke klage over :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 10:43   #862
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Dette svarede Karen Hækkerup i tidligere brev...



Derfor får hun den lige i hovedet igen.

Det er jo helt konkret socialministeriets RETNINGSLINJER for lægekonsulenter Gladsaxe Kommune højt og flot sk.... på.


I din henvendelse opfordrer du desuden mig som social- og integrationsminister til at igangsætte en tilsynssag mod din kommune.

Jeg har ikke kompetence til at pålægge statsforvaltningen at rejse en tilsynssag.

Jeg har i den forbindelse noteret mig, at du allerede har rettet henvendelse til statsforvaltningen, som efter det oplyste ikke har fundet tilstrækkeligt grundlag for at rejse en tilsynssag.



Men det er mig der har lidt stor fysisk skade!

Advokatnævnet kontakter jeg i morgen, da jeg bare afventer behandlingstid.
Socialminister Karen "Svækkerup" Hækkerup skal komme til at undersøge og aflægge rapport om Gladsdaxe Kommunes uretmæssige brug af ministeriets RETNINGSLINJER!

Disse flittigt benyttede "retningslinjer" i kommunerne, er ikke vedtaget ved lov i folketinget!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 17:43   #863
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SOCIALMINISTEREN SKAL KRÆVE GLADSAXE KOMMUNE TIL REGNSKAB FOR AT BRUGE LÆGEKONSULENTEN TIL IKKE, AT FØLGE "MINISTERIETS RETNINGSLINJER" - TIL SKADE FOR BORGERNE!


Socialudvalget, Alm. del 2011-12: Bilag Forrige bilag Næste bilag.SOU, Alm. del - bilag 309Henvendelse af 25/5-12 fra Benny Gerhard vedr. tilsynssag

Dokumentdato: 25-05-2012
Modtaget: 25-05-2012
Omdelt: 30-05-2012

Fra Ministeren - (Påført) - Mit svar 14.05 2012 -
http://www.ft.dk/samling/20111/almde...09/1128158.pdf

Til Soc.udvalg - Karen Hækkerup 25.05.2012 http://www.ft.dk/samling/20111/almde...09/1128159.pdf
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 10:39   #864
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hjemmeside - Opdateret d. 8. juni 2012

DATATILSYNET + OMBUDSMAND + STATSFORVALTNINGEN

Kritisabel sagsbehandling!

Læs rød skrift i brev:

Datatilsynet og Ombudsmanden modsiger sig selv!
Datatilsynet kan ikke tage stilling til lægefaglige oplysninger i min sag. - Men gør det alligevel !

Ombudsmanden henviser til sagsbehandleren, der beskæftiger sig med, og har kendskab til mit funktionsniveau i det daglige. - Men hun løj jo!

http://www.benny-g.dk/datatilsynet.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2012, 17:41   #865
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SOM DET SES HER ØNSKER SOCIALMINISTEREN IKKE, AT MINISTERIETS - RETNINGSLINJER - FOR LÆGEKONSULENTER OVERHOLDES!

http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm

http://www.benny-g.dk/datatilsynet.htm

Benny Gerhard

Departementet
Holmens Kanal 22
1060 København K

Tlf. 3392 9300
Fax. 3393 2518
E-mail [email protected]
www.sm.dk

Vedrørende henvendelser til Social- og Integrationsministeriet.

Social- og Integrationsministeriet har modtaget dine henvendelser af 1. marts, 8. juni 2012, 27. marts, 14. maj og 21. maj 2012 til social- og integrationsminister Karen Hækkerup.

Ministeren har bedt Kontoret for Handicap kvittere for dine henvendelser og
samtidig henvise til svaret af 3. maj 2012.

Kontoret vl' desuden gøre dig opmærksom på, at dine henvendelser fremover vil blive læst og journaliseret.

Der vil således ikke blive foretaget yderligere med mindre, der kommer nyt i sagen.

Med venlig hilsen

Tina Hansen
Specialkonsulent
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2012, 22:17   #866
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Som at hælde vand på en gås...

...altså modtagelsen af dine henvendelser, ØV!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2012, 14:39   #867
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Benny Gerhard

VENNER KOM IND OG STØT - MIN/VORES - SAG PÅ EKSTRABLADETS - NATIONEN


LÆGEKONSULENTEN BRUGTE SAGSBEHANDLERENS "UKORREKTE" OPLYSNINGER OM MIT FUNKTIONSNIVEAU!


CITAT: Retten i Glostrup: Udskrift af dombogen: Dom afsagt den 24. april2007.

Thi kendes for ret:
Sagsøgte, Claus Bjerregaard frifindes. Sagsøgeren, Benny Gerhard, betaler inden 14 dage i sagsomkostninger til sagsøgte 25.000 kroner.

http://ekstrabladet.dk/minsag/article1776780.ece

______________________________​___________________ ___________​____
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 15-06-2012 kl. 14:42.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 17:31   #868
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 18.06.2012

Socialminister
Karen Hækkerup
Holmens Kanal 22
1060 København K Mail + brev

Kære Socialminister

Gladsaxe Kommune må overfor ministeren klart redegøre for, på hvilket ”lovligt” grundlag kommunen har tilsidesat socialministeriets ”RETNINGSLINJER”.

Du kan da ikke som socialminister for et ministerium der har ”opfundet” nogle kritisable personskadelige ”retningslinjer” for lægekonsulenter i kommunerne, og udenom lovgivningen frasige dig ethvert ansvar ved ikke fremover at gøre andet end, at læse og arkivere mine klager over en lægekonsulent der har ødelagt mit liv!

Læs breve: http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 11:08   #869
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Question

Spørgsmål fra os derude:

Er der virkelig intet politisk parti udover Enhedslisten, som vil tage det problem op at Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen og Socialminister Karen Hækkerup ved flere samråd om lægekonsulenternes rolle UNDERGRAVER folketingest AUTORITET og TROVÆRDIGHED ved gang på gang at udstede retningslinjer, som kommunerne kan undlade at følge, fordi der ikke findes en LOV, som tvinger kommunerne til at følge retningslinjerne?

http://www.benny-g.dk/

http://www.benny-g.dk/​Socialministeren.htm

http://www.benny-g.dk/​datatilsynet.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 12:16   #870
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej Benny. Ked af det ******* du har haft med Gladsaxe kommune, og retssystemet.

Så længe der er mennesker i dette land, som ser ned på os som er kommet til skade, er syge, handicappede af fødsel osv, så tror jeg det bliver svært at gøre nogen ansvarlig for det møg der laves rundt omkring i kommunerne med os alle.

Vi er lovlig jaget vildt hele året, åbenbart den holdning i de fleste kommuner at vi bare er dovne og ikke gider at lave noget.

Jeg forsøgte at komme ind på det link du har indsat, men det virkede ikke for mig det med ekstra bladet. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension