K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2009, 23:00   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej det er du bestemt ikke alene om , og her går det så vidt at når folk får deres pension så venter de næsten at de bliver raske , det er gået rigtig godt med hjernevasken så
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2009, 23:24   #12
hobby4me
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2009
Indlæg: 155
Styrke: 15
hobby4me er ny på vejen
Du er for ung til at få pension, en anden en er for gammel ! ! !

Jeg er 53 år, og har en følelse af at kommunen trækker i langdrag for at jeg kan gå på fleksydelse når jeg bliver 60 år.

Hvad der er sparet er tjent i "cool cash", men tabt i menneskelighed og mere eller mindre ødelagte familer !

Kommunen : har ret til at stresse og nedgøre sine medmennesker - uden det koster dem 1 krone.
hobby4me er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 11:58   #13
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
"Du er da alt for ung"

Nej hvor har du så evigt ret. Jeg er 27 nu. Jeg var 23 da det gik galt. Så den kommentar kender jeg alt til. Måske jeg næste gang får det at vide, at jeg skulle spørge hvor det står at man som ung ikke kan blive syg?

Og ja, man kan meget nemt komme til at føle sig som en hypokonder med det her system vi har.

Kram fra mig.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2009, 16:57   #14
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
ja der kommer mere og mere til......og jeg ved ikke om jeg er den eneste der engang imellem føler at man kun er en hypokonder
Fodfolket du er ikke den eneste der føler sådan, jeg har den følelse hver gang jeg sidder over for en af de mange sagsbehandler jeg nu har haft igennem det sidste år "slår ikke fejl deres kommetar hver gang er jamen du liner da ikke en der syg" så er det jeg ser sådan ud jo har da været så heldig at overleve en menigitis....og alle mine skader er usynlige, så ja derfor ser jeg ikke syg ud.

Men jeg tror at der er rigtig mange der har den følelse du sidder med

__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2009, 23:00   #15
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
spugte sociallægen

thi hi
jeg gav sociallægen dette spørgsmål om hvor i ens cpr-nr at man kunne se hvor ondt man har, da hun kom med den at jeg jo stadig er en ung mand.

og i første omgang tror jeg ikke helt hun forstod mit spørgsmål, for hun spugte hvad jeg mente med det, hvorefter at jeg skar det ud i pap for hende, og da hun så forstod spørgsmålet kiggede hun meget forundret på mig og sagde disse ord "man kan ikke se det på ens cpr-nr" og der gik så ca et halvt minut hvorefter at hun rejste sig og sagde at vi skulle prøve at bytte plads så jeg nu var læge, og hun gjore et godt forsøg på at jeg skulle komme med sætningen om at du jo er en ung mand, men hun fik mig ikke og da hun hoppede tilbage i sin lægerolle sagde hun rent faktisk til mig at hun lige har lært noget nyt idag
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 00:37   #16
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
ha den har jeg også fået - du er jo så ung (41 år), ja men det får ikke min krop til at virke bedre.

og bagefter så kommer den - du skal da bruge dit gode hoved - ja men hvad f... hjælper det når min gode krop ikke vil mere

men rart at høre at jeg ikke er den eneste der skal høre på det vrøvl
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 02:33   #17
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg ved ikke....

....hvor mange gange, jeg har spurgt mig selv:

Hvad nu hvis du lige tog dig sammen?
Mon det er psykisk?
Nu går jeg rigtig tidligt i seng og i morgen så har jeg det bestemt fint, og kan en masse!
Hvis lægen ikke lige kan give et svar, så må det jo være psykisk, eller?
Nej nu gider jeg ikke være syg mere, nu skal der bare en holdningsændring til!
Nej det job i avisen lyder vildt spændende, hvis jeg tager mig sammen mon så ikke jeg kunne komme ind i sådan en stilling?
OSV.
OSV.

Vi er rigtig gode til at tvivle på os selv og hvad kroppen siger til os.

Jeg kunne næsten ikke lade være med at grine, da jeg var ved lægen sidst, og spurgte til min vandladning, og jeg måtte indrømme at jeg ikke har så stor en kontrol over den mere. Så foreslog han at jeg skulle lave knibeøvelser?!
Hallo, min mor var gynækolog, jeg har lavet knibeøvelser siden jeg var 16!!!
Selv læger tror sommetider at man bare lige skal tage sig sammen.

Så det er intet under at vi sommetider tvivler på os selv. Jeg tror de fleste af os næsten har troet på at vi var hypokondere, og bare skulle tage os sammen, for så at modtage nederlaget som en våd klud i ansigtet.

Jeg har været pensioneret i næsten 15 år nu, men jeg kan stadig få sommerfugleflimmer i maven af bare spænding når jeg læser en rigtig god stillingsannonce. Så helt har jeg nok ikke accepteret min situation endnu.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 11:55   #18
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Respekt til Fodfolket, godt gået på en dag med overskud... -men sandelig også stor respekt til din sociallæge, der er ikke mange læger der indrømmer - over for deres patienter - at de lære noget nyt/tager fejl. Og hvor ville det dog være befriende, hvis der var en bedre dialog mellem systemet og de/vi syge... -det ville helt sikkert give os syge mere overskud og kunne endda i nogle tilfælde forkorte sygeperioden !!!

Min sygeperiode er helt sikkert blevet forlænget med mange måneder, bare pg.a. den inkompetente(og ulovlige) sagsgang der har været mellem kommunen og mig.

Nå, men skidt, der er jo kun jul en gang om året...

GOD JUL, TIL ALLE
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2009, 02:15   #19
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
.

Jeg har været pensioneret i næsten 15 år nu, men jeg kan stadig få sommerfugleflimmer i maven af bare spænding når jeg læser en rigtig god stillingsannonce. Så helt har jeg nok ikke accepteret min situation endnu.



Ragdoll
ja, nu er det jo ikke sjovt. men jeg grinede lidt af det.. for det er ikke mange dage siden at jeg så en gammel defekt kassesluse.. til salg på qxl. og sad og fik næsten helt lyst til at købe den for at have den i garagen og mindes de gode tider da jeg kunne overskue ansvaret for en hel købmandsbutik, og hjælpe i 4 kasser og ekspeditioner på en gang.. og endda uden at få sved på panden.. nu kan jeg ikke en gang overskue hvis jeg har 3 møder/aftaler i samme uge.

en kassesluse er for dem som ikke ved det, den i lægger varer på, betaler i, og sådan.. hæhæ.. min mand anede ikke hvad jeg talte om.... og jeg er nemlig uddannet kommis.

så hvis jeg følte jeg kunne arbejde, 37 timer eller mere på fuld skrue, så var jeg sk.. nok suset afsted, og oveni fået en dobbelt så stor indtægt..

undskyld for kapring af tråd.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg har ondt af dem logikeren Politik og Samfund 13 04-12-2010 04:24
piskesmæld - ondt i øjet??? sandie86 Spørgsmål ang fleksjob 11 11-07-2010 00:15
Hvor gør det bare ondt.... CHNEVIDE Alt det andet 5 12-08-2009 19:18
Diskrimination gør ondt Stella Accept fra vores omgivelser 0 17-12-2007 17:03
Ondt i ryggen. Stella Den nyttige viden vi alle har 1 07-07-2007 17:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension