K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2013, 00:45   #1
bruger2013
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 206
Styrke: 12
bruger2013 er ny på vejen
skånehensyn - fremtid?

Jeg går fået læst en status attest min sagsbehandler går fået fra psykiater. Der står jeg ville have varige skånehensyn. Må fx ikke udsættes for stressrelatere arbejde, ikke for meget ansvar og have så faste rammer som muligt/stabilitet. Det er ikke selv sådan det står men sådan noget agtigt. Jeg er i praktik på 18 timer ugentlig startede i august 2012 med 12/14 timer ugentlig. Det er jo desværre ikke meget jeg er kommet op i til og det kan frustrere mig den situation man er havnet i når man før i tiden bare kunne arbejde derud af. Nå men til sagen. Hvordan ville man stå hvis jeg hørte sagsbehandleren om flexjob kunne komme på tale? Jeg tror nemlig gerne de ville have mig på flex i min praktik og jeg elsker samtidig at være der. Jeg går lige fået forlænget SD-penge 2måneder mere da jeg den 31/3 løber tør men går så nu fået til 31/5. Jeg synes virkelig det er så stressende at bekymre sig om møder og datoer osv. .
bruger2013 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2013, 12:33   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Fleks er da en rimelig mulighed, så måske skulle du få sat et møde i stand, hvor du fortæller lidt om den nyeste erklæring og dit ønske om fleks (og mulighed for job på nuværende praktikplads) - så tager i den derfra

Jeg ved ikke om ens arbejdsevne skal være under 50% for at kunne komme på fleksordningen, men det ved de andre nok noget mere om.....

Dog skal du nok forvente en kamp, for jobcenter/kommune vil gøre hvad DE kan, for at få dig ud i ordinært arbejde på deltid.

Men prøv det da
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dagepenge stop - skånehensyn? doherty Alt det andet 13 11-06-2010 20:09
skånehensyn flexjob nille60 Spørgsmål ang fleksjob 5 12-05-2010 23:04
Skånehensyn, hvem? Jørgine Spørgsmål ang fleksjob 2 17-10-2009 18:46
Skånehensyn? paw thomsen Spørgsmål ang fleksjob 3 12-01-2009 18:08
Fleksjob og skånehensyn andi1975 Jeg er kommet i praktik. 1 14-11-2007 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension