K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2013, 15:23   #11
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Regel nummer 1, man RINGER ALDRIG!!!!

Man skriver!!, ALT skal foregå på skrift - lige som du skal have kvitteringer på ALT du aflevere hos kommunen.

Email er også fin dokumentation, men dine mails KAN ryge i spamkurven, så derfor aflever alle breve mod kvittering.

Men normalt får man en standardbekræftelse på at mail er modtaget. Hvis man så i emnefeltet skriver noget ala send venligst denne besked videre til xxxx så må det vel være godt nok som dokumentation?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 21:19   #12
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Som andre har skrevet - ring aldrig - skriv til kommunen. Måske er det også en god ide at kontakte duhk www.dukh.dk (Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet) De har gratis juridisk rådgivning. Jeg synes det lyder som om kommunen prøver at løbe fra deres aftaler med dig, Det lyder som en rigtig dårlig undskyldning, at de desværre har glemt at skrive ikke... Held og lykke!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 01:43   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kalevala Se meddelelser
Ellers er jeg ved at engagere Ricky Magnussen i min sag. Jeg har haft overvejelser om at ringe til den vigtige person i visitationsteamet og er allerede kommet til at sende en mail til hende desangående, men nu er jeg kommet i tvivl om det er en god ide.Synes I at jeg skal ringe til hende eller bør jeg lade være?
Jeg tror det kan være en rigtig god idé, at få fat i Ricky, så du kan få styr på din sag.
Hvorfor vil du dog ringe til hende?
Bagefter vil du ikke kunne dokumentere hvad i har talt om, og hvad i evt.har aftalt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Regel nummer 1, man RINGER ALDRIG!!!!

Man skriver!!, ALT skal foregå på skrift - lige som du skal have kvitteringer på ALT du aflevere hos kommunen.

Email er også fin dokumentation, men dine mails KAN ryge i spamkurven, så derfor aflever alle breve mod kvittering.

Lige præcis.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Men normalt får man en standardbekræftelse på at mail er modtaget. Hvis man så i emnefeltet skriver noget ala send venligst denne besked videre til xxxx så må det vel være godt nok som dokumentation?
Personligt ville jeg ikke turde bruge denne metode.

Hvis man vil undgå kludder i sin sag, så bør man, medmindre man virkelig har styr på det med kvittering i forhold til mails, holde sig til de helt sikre metoder.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 02:50   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Og har man problemer med selv at komme afsted for at aflevere de ting man skal på kommunen....ja så betyder det ikke noget at man sender en anden...

Det er lige gyldigt hvem der aflevere så længe man huske at få den kvittering...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 12:11   #15
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
Tak for jeres støtte og gode indput, som jeg har taget til efterretning bl.a. ved ikke at ringe til den højtstående person i visitationsenheden. Det med at aflevere papirer ved personligt fremmøde er ikke en praktisk alternativ for mig, da jeg især for tiden oplever store smerter, når jeg går, og har en besværlig transport til Arbejdsmarkedscenteret, hvorfor jeg er nød til at køre i taxi hver gang, hvilket jeg ikke har råd til i længden.

Har lige sendt info om sagen til Puk Brysch, som skriver kritisk om sociale emner. Jeg lader det ellers være op til Ricky Magnussen (som jeg nu har engageret som min partsrepræsentant) om hvordan der fra min / hans side videre skal ageres i sagen.
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2013, 11:24   #16
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Godt du har nogle til at hjælpe dig. Det er mig en gåde, hvordan der FLERE gange kan være undsluppet et "ikke" i din sag... Det er helt uhørt.
Håber du får ret i din sag og de får en repremante...
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2013, 11:41   #17
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
Tak for jeres indput! Att.: TM 1978: Jeg kan heller ikke førstå, at tilsagnet om fleksjob er blevet nævnet mange gange i mine dokumenter, og at det først i forbindelse med min klagesag til CDU er blevet opdaget, at der manglede et "ikke" i den oprindelige formulering.
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil - stave- & trykfejl Cordulla Alt det andet 7 12-03-2010 09:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension