K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2009, 17:39   #1
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Åh hvor ville jeg gerne have haft det job!

Suk suk suk
Jeg er jo nylig tilkendt fleks og så egentligt lidt lyst på tingene.
Fandt og søgte drømmejobbet. En deltidsstilling der udmærket kunne bruges i forhold til mine vlkår.iDet passede lige til mig og jeg til dem. Jeg fik svar i fredags,- at jeg skulle til samtale idag mandag. Det har jeg så været, og det gik godt. Men øv, det blev ikke mig de valgte. Fik et pænt og sagligt telefonisk afslag lige før. Fik også at vide, at jeg havde klaret mig godt og svaret særdeles godt for mig, og de var klar over en 2 plads ikke var meget bevendt. Fik også at vide, at jeg var velkommen til at søge igen.
Men åhhhh..jeg kan næsten ikke holde det ud!!!Og jeg ved jo at mange søger og søger i årevis, så jeg kan ikke forvente at komme lige ind fra højre og få det jeg vil have med samme.
Hvor er jeg dog træt nu...................
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer der har eller har haft bostøtte KatrineB Alt det andet 2 25-01-2013 21:49
Så har jeg haft møde igen. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 9 11-02-2012 19:19
Hvem var det, der havde samme SR som Jeg har haft i Gladsaxe ? Wodpoulsen Din historie 0 04-04-2011 09:01
Også MIN sb har haft ringet.... Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 20-11-2010 11:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension